fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

שתי השקות חדשות בישראל: סובארו אימפרזה וסיטרואן C3

שתי השקות חדשות בישראל: סובארו אימפרזה וסיטרואן C3

צילום: יצרן

מאת: שי שיוביץ/ברק מיטל     צילום: יצרן, מערכת דוגרי

סובארו אימפרזה
סמל"ת השיקה היום בישראל את הדור החדש של סובארו אימפרזה בתצורת סדאן ו- 5 דלתות המבוססות על הפלטפורמה הגלובאלית החדשה של סובארו. כמיטב מסורת סובארו, המראה החיצוני של האימפרזה נשאר פושר למדי, כמו גם תא הנוסעים שאינו מציע בשורות חדשות לצרכן. 

האימפרזה החדשה מושקת במחיר של 127,990 ₪ לגרסת סדאן 1.6 ל' עם 114 כ"ס עם גיר רציף, ו- 134,990₪ לגרסת 5 דלתות המצוידת במנוע 2.0 ל' עם 156 כ"ס והנעה כפולה, כאשר גם היא מגיעה עם גיר רציף בלבד. 

מנכ"ל סובארו, אורי להב, אומר כי: "האימפרזה מהווה את העוגן המרכזי של סובארו בישראל. מדובר באימפרזה הטובה ביותר שיוצרה עד כה, המבוססת על הפלטפורמה הגלובאלית החדשה של סובארו ותהווה פלטפורמה לכל דגמי סובארו העתידיים. הפלטפורמה מעניקה רמה חדשה של חווית נהיגה, דינמיות, בטיחות ואבזור עשיר." 

למרות דבריו של המנכ"ל, קשה לנו לראות איך הדגם החדש יצליח לגרום לקהל הישראלי לבחור דווקא בו, כאשר למרות הדיבורים על "אבזור עשיר", האימפרזה מגיעה עם אבזור סטנדרטי- ואף פחות מכך כשמדובר באבזור בטיחות אקטיבי, ועולה לא פחות (ולעיתים אף יותר) מהמתחרות. בנוסף, למרות שמדובר במנועים חדשים, קשה שלא לתהות למה האימפרזה בדגם ה- 4 דלתות מגיעה עם מנוע 1.6 אטמוספרי המציע הספק נמוך מאוד יחסית להיצע הרכבים המשפחתיים (114 כ"ס, לעומת ממוצע של 130 כ"ס אצל רוב המתחרות- ואף יותר). בסובארו יצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי לשכנע את הקהל ישראלי לבחור דווקא באימפרזה החלשה, היקרה והלא מאובזרת- ולא במתחרותיה.

סיטרואן C3

לעומת הרושם הפושר מאוד שהאימפרזה השאירה בנו, הדור החדש של הסיטרואן C3 מביא בשורה חדשה ורעננה לשוק רכבי הסופר-מיני בישראל- ובכלל.

ה- C3 החדשה מעוצבת באופן שונה לחלוטין מקודמתה- ואף מכל מתחרותיה, ועיצובה החיצוני  מזכיר מאוד את הקקטוס עם חזית דומה ומשטחי ה- AirBumps על הדלתות. גם תא הנוסעים מזכיר (לטובה) את זה שבאחות הדוקרנית, עם מסך "7 השולט על שלל מערכות הרכב, והתא עצמו מגיע מגוון צבעים, חומרים ואריגים, היוצרים אווירה ייחודית ושונה לטובה מכל מה שיש לשאר הסגמנט להציע.


ה- C3 החדשה מציעה בנוסף אבזור נוחות ובטיחות רב שכולל את כל המערך האלקטרוני ליציבות, בלימה ואחיזה, וכן 6 כריות אוויר (כולל ביטול הקדמית לנוסע לטובת הסעת ילדים), מערכת להתרעה בפני סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעה בפני עייפות הנהג, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, חיישני חניה, תאורת יום 'לד', חיישני אור וגשם, מראה פנימית מתכהה אוטומטית ובקרת שיוט עם מגביל מהירות כסטנדרט (רמת אבזור Shine) ורמת ה-Shine Pack מוסיפה גם התרעה מפני הימצאות כלי רכב בשטחים המתים של שדה הראיה, מצלמת נסיעה לאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח וחישוקי 17 אינץ'.

 

בסיטרואן מציעים את ה- C3 עם 36 שילובי צבעים שונים (בזכות אפשרות לבחירת שלושה צבעי גג שונים ו- 2TONE למרכב), כאשר על משימת ההנעה מופקד מנוע ה- 1.2 טורבו המוכר של פיג'ו-סיטרואן עם 110 כ"ס (ו- 20.9 קג"מ) המשודך לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים. הביצועים עומדים על 9.8 ש' ל- 100 ומהירות מרבית של 188 קמ"ש, עם צריכת דלק מוצהרת של 20.4 קמ"ל. 

מחירה של ה- C3 ברמת גימור Shine עומד על 94,900 שקל, כאשר סיטרואן מציעה מבצע מיוחד לימי ההשקה עם מחיר של 89,900 ש"ח וטרייד אין במחיר מחירון. גרסת ה- Shine Pack תעלה 99,900 שקל, ובמבצע מיוחד לימי ההשקה- 95,900 ש"ח וטרייד אין במחיר מחירון. ה- C3 מגיעה עם 5 שנות אחריות או 120,000 ק"מ (לראשונה בלובינסקי).
 

5 תגובות ל שתי השקות חדשות בישראל: סובארו אימפרזה וסיטרואן C3

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל