fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC

קיה פיקנטו ואודי Q5 החדשות, עכשיו בישראל

קיה פיקנטו ואודי Q5 החדשות, עכשיו בישראל

שי שיוביץ

צילום קיה: יצרן      צילום אודי: גלעד

קיה פיקנטו
טלקאר, יבואנית קיה, השיקה את הדור החדש של הפיקנטו המצליחה, אשר מכרה בישראל מאז שנת 2011 מעל ל- 55,000 יחידות, דבר שהפך אותה לדגם המיני הנמכר ביותר בישראל- וכזה שעמד בראש טבלת המכירות הכללית (!) במשך לא מעט זמן. 

הדור החדש זכה לצמיחה במידותיו עם בסיס הגלגלים שהוארך ל- 2,400 מ"מ (גידול של 15 מ"מ), גובה של 1,485 מ"מ, אורך של 3,595 מ"מ (זהה לדור הקודם) ורוחב של 1,595 מ"מ. בסיס הגלגלים הארוך יותר ושלוחה אחורית ארוכה יותר מפנה מקום רב יותר בתא הנוסעים ובתא המטען (שגדל מ- 200 ליטר ל- 255 ליטרים, מהגדולים ביותר בקבוצה).העיצוב החדש מתהדר בקווים חזקים וישרים הנמתחים לרוחב חזית המכונית ומדגישים את שכבת "אף הנמר" ואת הפנסים הזוויתיים החדשים הנמשכים לעבר הכנפיים, כאשר קווים אנכיים שמקיפים את פתחי כניסת האוויר הצדיים ואת השכבה התחתונה מעניקים לפיקנטו "פנים" חדשות.
 
תא הנוסעים זכה לעיצוב חדש לחלוטין, כאשר האלמנט הבולט ביותר הוא צג מגע "צף" בגודל 7 אינץ' המשמש את מערכת המולטימדיה, וכולל אפשרות התממשקות לטלפון נייד באמצעות אפליקציות Apple CarPlay™ ו-    Android Auto™ לשילוב מלא של סמארטפונים בעלי מערכות הפעלה שונות, ואף מציג את מצלמת נסיעה לאחור עם קווים מנחים כלולה גם היא כחלק מהמערכת.  
 
לפיקנטו החדשה 7 כריות אוויר הכלולות כציוד סטנדרטי בכל רמות הגימור, וזאת בנוסף למגוון של מאפייני בטיחות אקטיבית הכוללים בלימת חירום אוטונומית (AEB) ומערכת מובילאיי סטנדרטית. המערכת תספק בנוסף לבלימת החרום גם התראות על סטייה מנתיב, התראה על שמירת מרחק מלפנים, זיהוי תמרורים וכן התרעה על הולכי רגל בקו הנהיגה. בשילוב שתי המערכות מתקבל ציון אבזור בטיחותי 7. ציון זה הופך את הפיקנטו החדשה למכונית המיני הבטוחה ביותר המשווקת כיום בישראל ולאחת מהמכוניות הבטוחות ביותר המשווקות כיום בישראל, לפי מתווה משרד התחבורה.
 
יחידות ההנעה ממשיכות מהדור הקודם עם שני מנועי הבנזין המוכרים, 1.0 ליטר (3 צילינדרים) ו- 1.25 ליטר, עם 67 ו- 84 כ"ס בהתאמה, כאשר קיה טוענת שנערכו בהם שינויים שנועדו לשפר את החיסכון בדלק. מנוע ה- 1.0 יגיע עם תיבה ידנית או אוטומטית (עדיין עם 4 הילוכים בלבד), ומנוע ה- 1.25 יגיע בשלב זה עם תיבה אוטו' בלבד.
 
מחירים: דגם ה- 1.0 הידני ברמת גימור LX יעלה 64,900 ש"ח, 1.0 אוטו'- 69,900 ש"ח, כאשר דגם ה- 1.25 האוטו' המפואר יעלה 79,900 ש"ח.

 

 

אודי Q5
חטיבת Audi מבית צ'מפיון מוטורס החלה אתמול בשיווק הדור השני של רכב הפנאי-שטח Audi Q5. למרות מראה חיצוני דומה מאוד לדגם המוחלף, מדובר בדגם חדש לחלוטין שנשען על הפלטפורמה המודולרית של הקונצרן לרכבי פנאי – ה- MLB- שאפשרה הפחתת משקל הרכב ב- 90 ק"ג לעומת הדגם היוצא יחד עם שיפור משמעותי במרחב הפנים. 
 
ה- Q5 החדש יוצע בישראל בשתי גרסאות מנוע בנפח 2.0 ליטר, בנזין ודיזל: לגרסת ה-TFSI הספק של 252 כ"ס, כאשר לגרסת ה- TDI הספק של 190 כ"ס. גרסת ה- 2.0 ליטר  מציעה הספק של 252 כ"ס (שיפור של 22 כ"ס בהשוואה לדגם היוצא) המושגים בין 5,000 ל- 6,000 סל"ד, עם מומנט מרבי של 37.7 קג"מ (תוספת של 2.1 קג"מ) המושג בטווח של 1,600 ל- 4,500 סל"ד. התאוצה ל-100 מתבצעת בתוך 6.3 שניות (שיפור של יותר מחצי שנייה) והמהירות המרבית עומדת על 237 קמ"ש, עם צריכת הדלק המשולבת מוצהרת העומדת על 7 ליטר ל- 100 ק"מ.

גרסת הדיזל בנפח 2.0 ליטר TDI חזקה אף היא מבעבר – 190 כ"ס המושגים בין 3,800 ל- 4,200 סל"ד, עם מומנט מירבי של 40.8 קג"מ המושג בטווח שבין 1,750 ל- 3,000 סל"ד. זמן התאוצה ל- 100 עומד על 7.9 שניות, והמהירות המרבית 218 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 5 ליטר ל- 100 ק"מ.

גרסת הביצועים הייחודית של הרכב, ה- SQ5, מציעה מנוע בנזין בנפח 3.0 ליטר TFSI עם הספק של 354 כ"ס המושגים בין 5,400 ל- 6,400 סל"ד, מומנט מרבי של 51 קג"מ המושג בטווח של 1,370-4,500 סל"ד, זמן תאוצה של 5.4 שניות מאפס למאה קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בגרסה זו עומדת על 8.3 ליטר ל-100 ק"מ.

שני מנועי ה- Q5 משודכים לתיבת הילוכים S-tronic 7 הילוכים, בעוד גרסת ה- SQ5 מוצעת עם תיבת הילוכים S-tronic 8 הילוכים. כל דגמי ה-Q מגיעים עם מערכת ה-quattro המוכרת של אודי.

ה- Q5 מגיעה ברמת הגימור Design הכוללת בין היתר: Audi Drive Select, מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם שלושה אזורים, ריפודי עור משולבים, דיפוני Aluminum Rhombus, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם תמיכה בגב התחתון וחלון גג פנורמי. הרכב כולל גם כסטנדרט מערכות בטיחות מתקדמות כגון: Pre-sense city assistance המתריעה מפני סכנת התנגשות, מאיטה ואף בולמת את הרכב, מערכת Audi Side Assist המתריעה בפני שטחים "מתים" ומערכת High-beam control למניעת סנוור.
 
בנוסף, ה- Q5 מוצעת עם עוד שתי חבילות אבזור כאופציה: 
חבילת Luxury (29,900 שקל) מציעה אבזור מתקדם ומערכות בטיחות נוספות: דלת תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמליות, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרון למושב הנהג, פגושים בצבע הרכב, חישוקי אלומיניום בעיצוב 5-V Spoke Design עם צמיגי R19 235/55, מגן שמש קדמי מוארך, מראות חיצוניות מתכוונת, מתכהות, מתקפלות חשמלית עם חימום וזיכרון, ריפודי עור למשענות היד, חימום למושבים הקדמיים ופנסי LED קדמיים עם תאורת LED ואיתות דינאמי אחורי. 

חבילת Tech Pack (24,900 שקל) הכוללת מערכת ניווט מלאה בממשק מתקדם MMI Navigation Plus, מערכת Audi Virtual Cockpit עם מסך 12.3 אינץ' חדשני ודיגיטלי לתצוגה דינמית המותאמת לצרכי הנהג ומציגה שני מצבים: לוח מחוונים סטנדרטי ונתונים ממחשב הדרך או הצגת בקרת ניווט ומציג ומסלול הנסיעה; מערכת Audi Smartphone interface, חבילת תאורה פנימית מורחבת ל-24 גוונים שונים וריפודי עור למשענות היד.

לראשונה בסגמנט B מציע ה- Q5 גם מתלי אוויר דינמיים כאופציה, המאפשרים התאמתם למצב הנהיגה באמצעות בקרה אלקטרונית ויצירת איזון אידיאלי בין קפיצים ומשככי זעזועים בכל מצב. בחירת המצבים נעשית באמצעות ממשק המולטימדיה MMI. בזכות מתלי האוויר, ניתן להנמיך את שפת ההטענה בלחיצת כפתור עם פתיחת תא המטען.

מחיר ה- Q5 בגרסת הדיזל מתחיל מ- 345,000 ש"ח כאשר הדגם עם מנוע הבנזין עולה 355,000 ש"ח. מחיר ה- SQ5 עומד על 519,000 ש"ח. 

2 תגובות ל קיה פיקנטו ואודי Q5 החדשות, עכשיו בישראל

  1. הפיקנטו נראה כמו אחלה רכב, יש לי הרגשה שקיה הולכים להכתיב סטנדרטים חדשים בתמורה גבוהה בפחות מחיר בשוק הרכב הישראלי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל