מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
טריומף קוביה
הארלי שמאל
קונה אופנוע
לרט
לרט
ברקום שמאל
תמוז
בנלי שמאל עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מזראטי בגודווד

מזראטי בגודווד

שי שיוביץ

צילום: יצרן

דגם ה- GranTurismo הוא המכונית החדשה ביותר של מזראטי שעוצבה על-ידי פינינפרינה. מאז השקתה בשנת 2007, התפתחה לאחת ממכוניות ה-GT האיקוניות ביותר שנבנו אי פעם. ה-GranCabrio הושקה בתערוכת המכוניות של פרנקפורט ב- 2009 כדגם של 2010. שתי המכוניות נחשבות לביטוי האולטימטיבי של הלהט, הטכנולוגיה ומלאכת המחשבת של מזראטי וכל אחת מהן ייחודית במגזר הסופר-קאר הודות לעיצוב על-זמני ועיצוב פנים נוח של ארבעה מושבים.

מזראטי ייצרה יותר מ- 37,000 דגמי GranTurismo ו-GranCabrio במפעל ההיסטורי שלה בוויאלה צ'ירו מנוטי במודנה, והשיקה מחדש את שני הדגמים האיקוניים של 2018 בעיצוב חדש אלגנטי ואווירודינמי עם עיצוב פנים ספורטיבי ומהודר ומערכת מידע ובידור מתוחכמת.

כל אחד מהדגמים מגיע בשתי גרסאות, ספורט ו- MC. שתיהן מצוידות במנוע 4.7 ליטר, V8 אטמוספרי, אשר נבנה ידנית על-ידי פרארי במרנלו ומפיק 460 כוחות סוס ב- 7,000 סל"ד ומומנט מרבי של 520Nm ב- 4,750 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית ZF של שישה הילוכים.

הצוות במרכז העיצוב של מזראטי בטורינו ניגש למלאכת העיצוב מחדש של ה-MY18 בכבוד המרבי הראוי לעיצוב הנצחי של פינינפרינה. גריל המשושה החדש של המכונית, אשר המעצבים כינו בשם "אף הכריש", שואב השראה מהקונספט של אלפיירי ומוסיף אפקט תלת-ממדי למראה המכונית מלפנים, ובשילוב עם תעלות האוויר המונמכות, הגריל משפר את פיזור זרם האוויר ומפחית את החיכוך האווירודינמי מ-0.33 ל-0.32 ב–GranTurismo ומ-0.35 ל-0.33 ב.GranCabrio-
גם הפגוש האחורי עוצב מחדש עם דגש על האלגנטיות הטבעית של ה-GT קופה והקבריולה האיקוניות עם עיצוב נקי יותר וגרסאות ספורט ו-MC .

הפנים של ה-GranTurismo מציע מקום לארבעה אנשים בוגרים שיהנו ממושבי עור ספורט אינדיבידואליים של Poltrona Frau® עם משענת ראש אינטגרלית. בדגם של 2018 מציע עיצוב הפנים העשיר צג מגע חדש ובעל רזולוציה גבוהה בגודל של "8.4 וארגונומיה מלוטשת. מערכת הבידור המתוחכמת תואמת הן ל-Apple CarPlay והן ל-Android Auto.

הקונסולה הנמוכה יותר עוצבה מחדש בכדי לאכלס חוגה כפולה וידידותית העשויה מאלומיניום מחושל כמו גם את אוסף הכפתורים למצבי הנהיגה השונים של המכונית. שעון החוגה הכפולה החדש של מזראטי ממוקם במרכז לוח המחוונים ומערכת הסאונד היקרה של הרמן-קרדון באים כסטנדרט הן בגרסת הספורט והן בגרסת ה-MC.

בנוסף לדגמים החדשים של ה- GranTurismo וה-GranCabrio, הציגה מזראטי באירוע את דגמי ה-GT הבאים:

A6 1500: הדגם המקורי של GranTurismo שהושק בתערוכת הרכב בז'נבה ב-1947, הכולל שש בוכנות בנפח 1.5 ליטר ו- 65 כ"ס ומרכב מהפכני שתוכנן על-ידי פינינפרינה.

3500 GT: הדגם הראשון של מזראטי שיוצר בייצור המוני ויצא לשוק ב-1957, השנה שבה פנג'יו גרף את המקום הראשון עם ה-250F. מרכב האלומיניום עוצב על-ידי Touring וכלל מנוע שש בוכנות של כ-3.5 ליטר עם 230 כוחות סוס.

Ghibli SS Coupe: דגם זה, עוצב על-ידי ג'וג'ארו ונחשב לאחד מדגמי הגראן טור הדגולים ביותר שנוצרו באיטליה. הגיבלי SS הושקה ב-1970 עם מנוע V8 גדול יותר בנפח 4.9 ל'.

3200 GT: דגם זה, שעוצב על ידי ג'ורגטו ג'וגיארו, החזיר את קטגוריית ה-GranTurismo לתהילתה המקורית ב-1998. הוא קדם ל-GranTurismo הנוכחי וכלל מנוע 3.2 ליטר twin-turbo עם 370 כוחות סוס.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל