fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

קבוצת פיג'ו-סיטרואן היא הבעלים החדשים של אופל

קבוצת פיג'ו-סיטרואן היא הבעלים החדשים של אופל

שי שיוביץ

צילום: יח"צ

קונצרן PSA (פיג'ו-סיטרואן) השלים את רכישת מותגי אופל ו-ווקסהול, מהלך אשר החל ב-6 במרץ 2017. יחד עם אופל ו-וקסהול, קונצרן PSA יהפוך ליצרן הרכב השני בגודלו באירופה, עם נתח שוק של 17 אחוזים במחצית הראשונה של 2017. בהתבסס על רכישה זו וכעת עם חמישה מותגי רכב (פיג'ו, סיטרואן, DS, אופל ו-ווקסהול), קונצרן PSA מתכנן לחזק את מעמדו בשוק האירופי וליצור בסיס לצמיחה כלכלית בעתיד.

החל מאתמול, אופל ו-ווקסהול יחלו לבנות תוכנית אסטרטגית עם קונצרן PSA להתפתחות עתידית, הודות למחויבות הצוותים המקצועיים המעורבים. בכל הקשור לאתגרים העומדים בפני קונצרן PSA, הקבוצה תבחן לעומק את תכוניותיה בנוגע להבראת מותג אופל. במקביל, תהליך רכישת הפעילות הכלכלית של GM באירופה יצא לדרך והוא נמצא כעת במבחן רגולציה של הרשויות ומיועד להסתיים במחצית השניה של 2017.

קרלוס טווארס, יו"ר קונצרן PSA, אומר: "אנחנו יוצאים היום לדרך חדשה עם אופל ו-ווקסהול בהתפתחות קבוצת PSA. פרויקט זה התגשם והפך למציאות תוך חודשים ספורים בלבד, הודות לעבודה המצוינת של הצוותים ואני רוצה להודות להם. אנו נחבק את הזדמנות זו כדי לחזק את כל מותגי החברה על מנת שנוכל למשוך לקוחות חדשים, באמצעות היצמדות לתוכנית היעדים והביצועים ויישומה גם באופל ווקסהול. כמו כן, תימשך ההיצמדות לתוכנית ה-Puss To Pass כיעד עליון על ידי הצוותים והם נחושים להשיג יעדים אלו. אנו בטוחים במומנטום שיצרו האסטרטגיות החדשות לשביעות רצונם של בעלי המניות".

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל