fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

מועדון Old School עושים את הכנרת

מועדון Old School עושים את הכנרת

כתב וצילם: יובל לוי

"ראית את הקאמברים שלה מאחורה?", "איזה אופסט מושלם", "מתי הספקת להתקין אייר רייד?", "החלפתי את כל הצנרת גדישה לפני שבוע" –מכירים את ה Buzzwords האלו? כנראה שלחצתם על הלינק הנכון.

אם אתם גולשים ב'מוטו דוגרי' אז בטח יצא לכם לראות בימים האחרונים תמונות של רכבים משנות ה 70-80-90 מציפות את הפייסבוק והאינסטגרם שלכם ותהיתם מה בדיוק קרה. מה שקרה הוא עוד מפגש מוצלח של מועדון ‘Old School’ שמאגד לתוכו כ- 250 חברים בעלי רכבים שרובנו חלמנו עליהם בתור ילדים. לצערנו עדיין לא מדובר בפוסטר שהיה לנו בחדר (למבורגיני קונטאש או פרארי טסטה רוסה אדומה. נכון?), אלא חלומות קצת יותר עממיים כמו הגולף ג'י טי איי שהיתה לשכן בקצה הרחוב, או הב.מ.וו סדרה 6 שהיתה לאבא המסתורי של הילד ההוא מהכיתה או המאזדה מיאטה שהיתה לספר של אמא…

יש משפט שאומר שלא כדאי להגשים את חלומות הילדות שלך וצריך להשאיר אותם בתור חלומות. כנראה משום שאחרי שהגשמת את החלום הזה שלך, בעבודה, במעגל החברים ובמשפחה מסתכלים עליך כאילו השתחרר לך איזה בורג מהראש ומנסים להבין למה בן אדם שפוי בגיל 30 ישלם עשרות אלפי שקלים על רכב ידני (?!) בן 25 שנה שהגיע לחניה שלכם בגרר (טוב נו, לפחות בגרר המזגן לא מקולקל…).

אפשר להגדיר את המועדון הזה כסוג של קבוצת תמיכה. לא רק תמיכה טכנית והחלפת ידע עצום שיש לחברים אלא גם תמיכה נפשית. אפשר למצוא 4 אנשים בוגרים מנהלים שיחה רצינית מאד באחת בלילה בנוגע להשפעה של אינטר-קולר גדול יותר על הטורבו לאג או האם כדאי לצבוע את הפס קישוט השחור לצבע הרכב. שיחות שירגישו פתאום נורמאליות לחלוטין.

אז אחת לכמה חודשים המועדון מארגן מפגש בן יומיים שכולל לינה בשטח. המפגש האחרון נערך בתחילת ספטמבר באחד מחופי הכינרת. אווירה טובה, אלכוהול (נשארים לישון, זוכרים?), על האש, הפעלות גיבוש, משחקים שישאירו כאבי בטן מרוב צחוק ותמונות מדהימות של הרכבים על רקע הכינרת. מה שמזכיר לי שאריק ביקש כתבה של 250 מילים ואני כבר בחריגה אז ניתן לתמונות לדבר. תהנו:

3 תגובות ל מועדון Old School עושים את הכנרת

  1. מכוניות אחת אחת, חלום ילדות, כבוד לגברים ששומרים עליהם ככה ושומרים על הגחלת

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל