fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

הרצאה | מבוא למסלול: הכנה, רכיבה ופילוסופיה – מאת בלה ליטינצקי

הרצאה | מבוא למסלול: הכנה, רכיבה ופילוסופיה – מאת בלה ליטינצקי

אנחנו פותחים את תוכנית ההרצאות שלנו ושמחים להזמין אתכם להרצאה בשיתוף מטרו מוטור עם מרצה מאיטליה, רוכבת מרוצים, מעצבת אופנועים ובאופן כללי עושה הכל על שני גלגלים – בלה ליטינצקי, אם אתם קוראים כאן באתר, כנראה שלא צריך להציג בפניכם את בלה, וקראתם כבר כמה וכמה טקסטים שלה ואולי אתם אפילו כבר עוקבים אחריה באינסטגרם ובפייסבוק.

בלה מגיעה לביקור מולדת קצר ותקדיש לכם שעתיים שלמות, בהן היא תלמד אתכם את תורת המסלול, ההכנה אליו וגם קצת מהפן הפילוסופי.

ההרצאה תתמקד במונחים, אביזרים, טכניקות וידע בסיסי שיועיל לכל הרוכבים שרוצים להתקרב לעולם המסלולים כדי להתאמן או להתחרות. החל מהכנה וכוונון של האופנוע, הכנה וכוונון של הרוכב, וכלה בטכניקות פסיכולוגיות לשיפור הרכיבה. ההרצאה מיועדת לרוכבים בכל רמת נסיון.

יום חמישי, ה-11.04, בשעה 19:00 בסניף מטרו מוטור ימאהה TLV ברחוב שוקן 7, תל אביב, שם יפנק אותנו יבואן ימאהה בכיבוד ושתייה.

אנחנו רואים את ההרצאה הזאת כחובה לכל הרוכבים ובוודאי לאלו הרוצים לעלות על המסלול ולכן ההרצאה ללא עלות, אבל מספר המקומות מוגבל, מהרו להירשם בטופס בסוף העמוד

 

ובכל זאת, מי היא בלה ליטינצקי?

בלה מעצבת רכב, מוצר וגרפיקה, בלוגרית אופנועים וכתבת המבוססת באזור בולוניה, איטליה. במקור מישראל, עברה לאיטליה עם בעלה ב-2011 על מנת לרדוף אחרי החלום: לחיות את ה-Bike Life במלואם, כשהיא מעורה בסצנת האופנועים האיטלקית והבינלאומית.

תוכנית הלימודים שלה כוללת התמחות במרכז לעיצוב דוקאטי, תואר ראשון בשיתוף פעולה עם Energica ותואר שני בעיצוב רכב בחסות סוזוקי, עבודת עיצוב מוצר בשביל Italjet ופרוייקטי פרילנס שונים עבור סוכנויות עיצוב ולקוחות פרטיים.

במסגרת פעילותה העיתונאית, תורמת באופן פעיל לבלוגים ומגזינים שונים באיטליה, ישראל וארצות הברית. מאז 2015 רוכבת ועיתונאית עבור פרסומים מקוונים כגון מיס-בייקר, ועזרה לסלול את הדרך לצמיחה והפצה של האופנוענות בקרב נשים באיטליה. נכון לשנת 2018 עוסקת בשיתופי פעולה עם InMoto האיטלקי, וכמו גם מגזין מוטו בישראל.

ב-2017 השתתפה לראשונה במרוץ בסבב מירוצי הכביש האיטלקים, בו זכתה בשני מקומות שלישיים בקטגוריית סטוק ו-Open במחלקת Crono Climber.

נכון ל-2019 בלה ממשיכה להיות רוכבת כביש ומסלול פעילה שעובדת בצמוד לקבוצות מירוצים, בעלת הסמכה טכנית לכיוון מתלים מחברת Mupo האיטלקית.

שימו לב, ההרשמה לאירוע נסגרה. נפגש בהרצאה הבאה של מוטו.

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל