fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

מטיילים עם מוטו: חגיגות 120 להארלי דוידסון בבודפשט

מטיילים עם מוטו: חגיגות 120 להארלי דוידסון בבודפשט

יצרנית האופנועים האמריקאית הארלי דוידסון תחגוג את יום הולדתה ה־120 בפסטיבל רוק מוטורי לקהל האירופאי, בבירת הונגריה בודפשט, צוות מוטו יהיה שם ולכם יש הזדמנות להצטרף אלינו לסופ"ש של חגיגות, מוזיקה ורעם מנועים.

בעוד פחות מחודשיים יגיעו לבודפשט, הונגריה, עשרות אלפי רוכבים ואוהדי הארלי דוידסון לחגיגות 120 שנים ליצרנית האופנועים המוכרת בעולם, לפסטיבל שיתקיים ב־Puskas Arena Park, במרכז העיר, שם הם יבלו ארבעה ימים עמוסים במופעי מוזיקה חיה של 50 להקות מרחבי העולם – על פני שש במות שונות.

בין האומנים והלהקות שיופיעו בפסטיבל: להקת הרוק האוסטרלית Wolfmother, גלן יוז מ־Deep Purple, להקת הרוק הבריטית The Darkness, להקת The Picturebooks הגרמנית, להקת Larkin Poe האמריקאית ועוד.

לצד מופעי מוזיקה, במתחם הפסטיבל יוצע מגוון עצום של פעילויות המתאימות לכל אחד ואחת – החל ממשפחות ועד לחובבי האדרנלין המושבעים – הכולל מופעי רכיבה, תצוגות ענק של העבר, ההווה והעתיד של הארלי דוידסון, רכיבות הדגמה, פארקים חווייתיים לחובבי האדרנלין ולמשפחות, מעל 200 דוכני מזון, שתייה, אביזרים ומזכרות וגולת הכותרת – מצעד אופנועים עצום שיעבור בנופיה המרהיבים של העיר.

הפסטיבל מתקיים בתאריכים 22-25.06.2023 ואנחנו נטוס יחדיו בבוקר ה־22.06, יום חמישי, ונחזור כולנו ביום שני ה־26.06 עם צלצולים באוזניים, בטן מלאה ובעיצומו של הנגאובר. אתם מוזמנים לחוות את זה יחד איתנו ולרכוש חבילה הכוללת טיסה, מלון, הסעות, כניסה לפסטיבל, ליווי של נציגי מוטו בפסטיבל ועוד הפתעות מתוכננות – החל מ־2,500 אירו ליחיד. מספר המקומות מוגבל, מהרו להירשם!

    להרשמה

     

     

     

     

    4 תגובות ל מטיילים עם מוטו: חגיגות 120 להארלי דוידסון בבודפשט

    1. הבנתי שהפסטיבל בהונגריה נדחה ליוני בגלל מזג האויר האם יש כרטיסים לפסטיבל במועד החדש שנקבע?

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל