fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קבוצת Moto Girls יורדת לשטח

קבוצת Moto Girls יורדת לשטח

נועה גולדפינגר

ביום שישי האחרון התארגנו חברות קבוצת Moto Girls IL  ליום התנסות ברכיבת שטח בחסות הסניף החדש של הוסקוורנה במודיעין. תשאלו מה מיוחד בהתכנסות כזו? ובכן, מדובר בקבוצה מגובשת ואיכותית של רוכבות כביש מנוסות וותיקות שרובן לא חשבו אפילו לטעום טעמו של אבק או להתניע את האופנוע בקיק סטארט, שכן ברשימת ה-עשה ואל תעשה של רוכבי הכביש, שבילים ואבנים נמצאים בראש רשימת ה-אל תעשה! מאידך תמיד ידענו כי רכיבת השטח, מעבר לנוף, חשובה מאוד לרמת הרכיבה גם בכביש, כאשר לומדים לשלוט באופנוע בתנאי אחיזה ירודים זה משפר מאוד את הרכיבה על האספלט, כולל הבטיחות.

אתי זוהר-כהן, אחת ממנהלות הקבוצה, יזמה את המפגש יחד עם שחר עמרמי, מנהל מותג הוסקוורנה בישראל, שנענה לרעיון ובעזרתם והובלתם של בר נוב ואייל כהן מקבוצת המרוצים של הוסקוורנה, ארגנו חוויה מדהימה לרוכבות הקבוצה.

לאחר מפגש הבוקר ניתן הסבר קצר של החבר'ה מעופר אבניר והתאמת האופנועים לגובה הרוכבות, משימה כשלעצמה לא היתה פשוטה ומאתגרת בשל העובדה שהאופנועים גבוהים למדי בעוד הרוכבות קצת פחות, אבל כמו שהצוות המקצועי חזר ואמר: "תנו בגז לא תרגישו את הגובה, אולי קצת בעצירה…".

הרכיבה התנהלה בקבוצות של 4 רוכבות ומוביל, על גבי אופנועים בעלי נפחים שונים כך שכל רוכבת יכלה להתנסות על מספר אופנועים וכמובן להכיר סוג ואופן רכיבה קצת שונה, מאתגרת לא פחות מרכיבת כביש (אם שואלים אותי, אפילו יותר).

לסיכום זה היה יום מוצלח מאוד, מאתגר פיזית ומלא אדרנלין שללא ספק ייזכר אצל הרוכבות זמן רב כחוויה מדהימה של טבע, שבילים ואתגרים, שהשאיר טעם של עוד וסקרנות לגבי אירועים ופעילויות המתוכננים לעתיד הקרוב.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל