מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
גלאי רדאר קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
פרפקט קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
הארלי שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

טיול הונדה ושאלות קיומיות

טיול הונדה ושאלות קיומיות

נח אבגר הלוי

צילום: דני קיטרי

השאלות הכי חשובות בעולם

תגידו, אלוהים יכול לבנות אופנוע כל כך מהיר שאפילו הוא עצמו לא יכול לעקוף? תגידו עוד משהו, אם לפרפרים היה מנוע עם צליל של מנוע ספורט ארבעה צילינדים הנשרים היו פוחדים מהם?

עכשיו תראו, אני יודע שזה עלול להישמע כמו פרסומת, אבל זה מה שיש לי להגיד על הטיול השני שלי עם מועדון הרוכבים של הונדה: היה גדול, מאורגן למופת, אפשר להגיד מתוקתק (תודה לבר מהחברה להזזת הרים). כשהונדה מארגנת טיול רוכבים, כל מה שנשאר לי לעשות זה להתעמק בשאלות קיומיות מורכבות, הנה עוד אחת: אם על ראשו של הדבור שנמרח לי המשקף של הקסדה הייתה קסדה – הוא היה שורד את ההתנגשות?

מי, מה, מו – והצעה למסלול עבורכם

50-70 רוכבים נפגשו בסניף הראשי של הונדה בשבח 5 בתל אביב, שבת בבוקר, מזג אוויר מדהים, עוגות, קפה, בורקס, הרבה יותר זוגות מכל טיול אחר שראיתי קודם, וקשת של אופנועים שלא ברור איך תהפוך לטיול אחד: החל מ-CBR-ים קטלניים, דרך האופנועים השפויים שיש להונדה להציע ועד לסמי-טריילר הדו גלגלי – הגולדווינגים. כל אלו מתקבצים ויוצאים לדרך.
ומה עכשיו? שאני אספר לכם שנסענו לשם, עברנו כאן, ראינו את זה וזה? נשמע לי משמעם. במקום זה, הנה, אני מצרף לכם את תיאור המסלול כמו שנסענו אותו – תיאור מילולי ולא מפה – ואני ממש מציע לכם להפסיק להתווכח איזה מסלול טוב יותר מה כדאי, ופשוט קומו בבוקר ותעשו אותו. אתם תיהנו בטירוף,

יש דבר אחד שאני לא יכול שלא לספר לכם עליו: במערת קשת שנמצאת איפשהו בשמורת נחל בצת, יש אפשרות שיורידו אתכם בחבלי סנפלינג מגובה של 50 או 70 מטרים כשאתם תלויים באוויר. זה בעצם בנג'י איטי ובלי האטרף – חוויה מדהימה שאם באמת אתם רוצים לחוות, תכתבו לי במייל הפרטי שבסוף הכתבה, אשלח לכם את הטלפון של מי שמארגן את העניין הזה (100 שקל לאדם, חמישה משתתפים לפחות).

בין בורגמן להונדה

לפני כמה שנים שמעתי מישהו אומר שאחד השיקולים הכי משמעותיים לקניית קטנוע בורגמן הוא מועדון הרוכבים של בורגמן. היום אני יכול להגיד לכם בביטחון שאחת הסיבות הכי משמעותיות לבחור הונדה הוא מועדון רוכבי הונדה – הרוכבים מגוונים, הרוב אנשים כמוני וכמוך, רוכבי הגולדווינג נותנים קצת נופח של צבעוני של הארליסטים, והספורטיביים מוסיפים עוד קיסם לאווירה. המועדון מושקע היטב על ידי היבואן, מנוהל להפליא, מטייל בטוב טעם ואוכל ברוב טעם.
אה, כן, שלא תגידו שלא אמרתי – מתוך 50-70 רוכבים מקסימים, ממושמעים, תומכים ותורמים – היו גם כמה שאתה מסתכל עליהם ושואל את עצמך: אם ככה אתה רוכב, מה אתה עושה כאן? אתה לא שייך לכאן, והלוואי ותחליט שלא להצטרף לטיול הבא.

האופנוע – CB500F

כנראה שאחרי שאגיד את דעתי על האופנוע אצטרך חברים, סביבה תומכת והגנה מפני חברי העיתונאים-גרזינאי-האופנועים, ובטח גם מחסה מפני קהילת הרוכבים עטורי התהילה ועתירי הדיבריא.

והנה זה בא: הונדה CB500F אופנוע מושלם.

עכשיו להסברים: לכל מכונה בעולם יש מטרה. אי אפשר לשלוח מזדה 3 למרוץ מכוניות ואי אפשר לתת למנהל מכונית פורמולה 1. אי אפשר להתגלח עם מכונת קפה ואי אפשר לכבס עם טוסטר אובן. גם לסדרת ה-500 של הונדה יש מטרה, היא נועדה לקהל מסוים. הונדה לא פיתחה את סדרת ה-500 הזו כדי לקרוץ לרוכבי קצה. סדרת ה-500 של הונדה מכוונת להעביר רוכבים מכלים קלים לכלים כבדים יותר, מכוונת להיות האופנוע הראשון של מי שהוציא רישיון A, להיות האופנוע של ההוא שרכב על קטנוע לעבודה ועכשיו הוא רוצה אופנוע אבל בלי להסתבך עם כלי שיכול לסבך אותו, סדרת ה-500 נועדה להיות הגשר של קטנוענים לעולם האופנועים, האופנוע שיתן לילד תחושה של רוסי ולאבא שקונה לו את האופנוע קצת שקט נפשי.

אבל רגע. כל ההסבר הזה הוא בולשיט לישראלים פרימיטיביים שמפגרים אחרי התקינה האירופאית, שם רישיונות A1 החדשים הם עד 48 כ"ס. סדרת ה-500 הזו של הונדה (שלושה דגמים שונים המבוססים על אותו מנוע) נועדה לתת מענה לרישיונות אלו. אבל עזבו אתכם, חרטה כל האירופאים האלו, מה הם מבינים באופנועים?

בכל מקרה – גם לזה וגם לזה – ה- CB500F עושה את העבודה בצורה מושלמת – אופנוע מתחילים קלאסי, או אופנוע של קצה גבול רישיון הביניים.

הוא נוח, אפילו שהתברכתי ב-195 סנטימטרים, הוא לא בעל כוח מתפרץ והורס, אבל רוכבים שמשויכים לקטגוריות שרלוונטיות עבורו לא ירגישו מחסור בכוח. הוא נפלא לעיר – בטווח סל"ד הביניים – בכל מה שקשור להתנהגות מנוע בעיר, הוא מעולה. תתקשו לעבור איתו את ה-150 קמ"ש, אבל אם אתם מקבוצת הרוכבים שאליהם האופנוע מכוון אתם לא בטוח רוצים לעבור אותה… הבולמים שעושים עבודה טובה, והבלמים גם, היגוי שלא תבינו בכלל שיש טוב ממנו עד שלא תחלופנה שלוש-ארבע שנות רכיבה – או שוב, בקיצור – לקהל היעד הפוטנציאלי שלו הוא קרוב למושלם.
החיסרון העיקרי שלו – והוא לא יפריע לכם בשנים הראשונות – הוא היציאה מהמקום. המעבר שלו ממנוחה לתנועה היא קצת איטית, אבל ברגע שהוא יצא לדרך, ברגע שהגלגל עבר שניים שלשה סיבובים מלאים הוא קל תנועה יחסית, ומכאן והלאה יעברו שנים עד שתחשבו שאתם רוצים אופנוע אחר.
אגב, אשתי גם אמרה שהוא מאוד יפה, ואתם בטוח לא רוצים להתווכח איתה. הבן שלי, בן עשר, ראה אותו ומייד ביקש שאקח אותו לסיבוב. כמו שאתם יודעים, אפשר לרמות את רוב האנשים רוב הזמן, אבל אי אפשר לרמות ילדים. מסתבר שבנוסף לכך שה-500 הזה מאוד מתאים לרוכבים מתחילים או רוכבים שעוברים מכלים קלים לכבדים יותר – הוא גם מרשים ויביא לכם הרבה כבוד והערכה מצד אנשים שלא מבינים באופנועים. יש עליו את הלוק הזה של אופנוע רציני.

המחיר שלו עומד על מעט מעל 50,000 שקלים, שזה מחיר מאוד ידידותי יחסית למתחרים שלו ויחסית לכלי שיכול לשמש אתכם ביום יום כמו גם להוביל אתכם לטיול שבת לכנרת, לחרמון או לבירת החרמנות (אילת).

סיכום
כדי שחס וחלילה טפו טפו טפו לא נתפתה לראות בכתבה הזו כתבת מבחן, אני חוזר לעיקר: יש לכם אופנוע? עזבו הכול וסעו לטייל. כל טיול כזה ימלא אתכם בחוויות שיישארו אתכם לנצח.

גלרית תמונות של דני קיטרי:

12 תגובות ל טיול הונדה ושאלות קיומיות

  1. רק הונדה יודעים לארגן כאלו טיולים מושקעים, כל הכבוד

  2. "אחת הסיבות לקנות בורגמן היא מועדון הבורגמן" נכון,וזו הסיבה היחידה למרות ששום בורקס תאכלו שום,שום טיול מפנק וכיבוד לא ישכיחו את העובדה שהבורגמן הוא כלי לא אמין שנמצא במוסך עם ים תקלות, וגרוע מכל,אי אפשר למכור אותו- כולל אצל היבואן שחותך אותך ב50 אחוז בלי למצמץ כשבאים לעשות טרייד אין.
    הסיבה לקנות הונדה,היא קודם כל שהונדה זה הונדה, זאת אומרת כלים מעולים וסופר אמינים, המועדון זה רק בונוס.

  3. יוזמה ברוכה. כלקוח הונדה אשמח אם יהיו טיולים גם לא בשבת.

  4. אחת הסיבות לקנות סילבר היא מועדון הונדה " נכון,וזו הסיבה הראשית למרות שימלאו אתכם בורקס תאכלו טוב, טיול מפנק וכיבוד לא ישכיחו את העובדה שהסילבר הוא כלי אמין שלא נמצא במוסך עם ים תקלות, וגרוע מכל, אפשר למכור אותו- כולל אצל היבואן ב50 אחוז מעל המחירון בלי למצמץ כשבאים לעשות טרייד אין. הסיבה לקנות הונדה,היא קודם כל שהונדה זה הונדה, זאת אומרת כלים מעולים וסופר אמינים, המועדון זה רק בונוס.
    והמוסך מקצועי ומנהלו מסביר פנים ונחמד ומדבר בשקט ולא מעליב.
    ושצריך לעשות טרייד אין לכלי אחר הסכנויות עומדות בתור לתת על סילבר 50% מעל המחירון

  5. שאפו גדול על הלוגיסטיקה והביצוע..
    יישר כח ותודה רבה רבה..
    בני

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל