fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

אופטיקה ריינד – האופטיקה של הרוכבים

אופטיקה ריינד – האופטיקה של הרוכבים

*ידיעה פרסומית*

 

חלוצים בתחום האופטומטריה, עם ותק של עשרות שנים
נוסד ב-1964, מרכז האופטיקה 'ריינד אופטיקס' הוא מהוותיקים בארץ ומשרת למעלה מ-20,000 לקוחות במהלך 55 השנים שחלפו מאז הקמתו. המרכז נוסד על-ידי סטיב ריינד (ז"ל), שהגיע כעולה חדש מאנגליה והיה מהראשונים לפתוח מכון אופטומטריה בקריית-אונו – אז עיירה קטנה בתחילת דרכה. הקמת העסק במרכז מסחרי קטן התקבלה בהערכה רבה ונחשבה לצעד של יוזמה ותעוזה, וכהוכחה לחשיבות הגדולה, את פתיחת החנות כיבד בנוכחותו פנחס ספיר – שר המסחר והתעשיה.


מקצועיות שעוברת מדור לדור
'ריינד אופטיקס' מנוהלת כיום על-ידי עמוס ריינד (בנו של סטיב), אופטומטריסט מומחה בעל ותק של 28 שנים יחד עם זוגתו, דנית, שמנהלת את תחום השיווק העסקי ובעזרתו המקצועית של צוות העובדים, הכולל אופטומטריסטים מומחים, טכנאי מעבדה ויועצות אופטיקה.



מקצועיות בלתי מתפשרת, לצד מעורבות ותרומה לקהילה

עם השנים, ובזכות עשרות אלפי לקוחות, צבר המרכז מוניטין רב וידע עשיר וכיום מספק מענה איכותי ומקצועי לכל צורך אופטומטרי, תוך מתן דגש על שימוש במכשור החדיש והמתקדם מסוגו בעולם. 'ריינד אופטיקס' נבנה ופועל על ערכים של שירות, מקצועיות, משפחתיות ותרומה לקהילה. בריינד נותנים דגש רב לנושא המעורבות בקהילה, ומזה כ-20 שנה, כל נזקקי העיר המופנים לבדיקת ראיה והתאמת משקפים ע"י שירותי הרווחה, מתקבלים בשמחה ומקבלים שירות ללא עלות. כמו כן, ריינד תורמים בקביעות לעמותת 'אופק לילדנו' (עמותה התומכת בילדים עם לקויות ראיה ועיוורון), לילדי בית השנטי ועוד.



שמים את הספורט במרכז

בריינד אופטיקס, פעילים ומעורבים במיוחד גם בתחומי הספורט השונים, וכך מסייעים בתרומות ייעודיות בתחום אופטיקת הספורט, לדוגמא – תרומת משקפי ספורט ליזמות טריאתלון של עמותת 'אחים לחיים', תרומת משקפי מגן אופטיות לקבוצת הכדורסל של עמותת 'אנוש', תרומת משקפיים עם עדשה ייעודית לספורט ימי עבור קבוצת השיט של 'אתגרים' ועוד ועוד.

המותגים המובילים ביותר
יחד עם המרכז האופטימטרי מקצועי והמתקדם, ב'ריינד אופטיקס' מספקים מענה לכל תחומי האופטיקה, כך שבמרכז הגדול והמזמין שממוקם בקניון קריית אונו, ניתן למצוא תצוגה מרשימה הכוללת מאות דגמים של משקפי שמש ומסגרות ראיה לנשים, גברים וילדים, מהמותגים המובילים והיוקרתיים בעולם, כגון: Etnia Barcelona ,Bulgari, Rayban ,D&G ,Christian Dior ,Chanel ,Prada ,Oakley, Tiffany, Valentino Alain mikli ועוד ועוד.


תחומי ההתמחות
'ריינד אופטיקס' מציעים ללקוחות בדיקות ראיה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך שימוש במכשור המתקדם והאיכותי ביותר – לצורך התאמת פתרונות אופטיים מתקדמים ואישיים לכל לקוח על פי צרכיו.
הלב והנשמה של 'ריינד אופטיקס' הם השירות והמקצועיות – החל מהיחס האישי והנעים, דרך השירות המקצועי והאדיב, ועד שימוש בציוד בדיקה ומכשור חדשניים, המאפשרים להגיע לרמת הדיוק המקסימאלית ולבצע בדיקות מסוגים שונים, כגון: בדיקות ראייה, מיפוי קרנית, בדיקות לחץ תוך-עיני ועוד.


שירותים ותחומי התמחות:

• התאמת עדשות מולטי-פוקליות
• התאמת עדשות מגע, כולל עדשות מגע מולטיפוקליות, עדשות מפה להאטת מיופיה אצל ילדים (קוצר ראיה), התאמת עדשות מגע לתיקון ראיה בלילה (Misight) והתאמת עדשות מגע לקארטוקונוס
• פתרונות ראייה לספורטאים לכל ענפי הספורט ומידע חשוב לרוכבים – על כך נדבר בהרחבה, בחלק הבא.

יצירת קשר:

שלמה המלך 37, קרית אונו
קניון, קומת כניסה

072-3224168

באינטרנט

באינסטגרם

בפייסבוק

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל