מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מוטו טסט+ | קסדת HJC RPHA 70
אסף לביא
צילום: תומר לשר, יצרן
חברת הקסדות הקוראנית מוכרת בארץ בעיקר בזכות קסדת הדגל שלה, ה- RPHA 10, שכבר הוחלפה ב- 11 בה שופרו מספר נקודות, בעיקר באיכות הגימור.
לרוב האוכלוסיה, שאינה רוכבת סופר-ספורט, אין שימוש אמיתי בדגמי הראפה הספורטיבים שכן הם רועשים יותר ופחות מאובזרים מדגמי הספורט-תיור ולעיתים לא מתאימים כלל לסוג האופנוע או אופי הרכיבה, לכאן נכנסת ה- RPHA 70, דגם ספורט-תורינג המבוסס על סדרת הראפה של HJC, ומכוון לתנוחת רכיבה זקופה יותר, בידוד רעשים גבוה ונוחות. ה- 70 החליפה השנה את דגם ה- RPHA ST ומהווה שיפור בעיקר בתחום האיבזור והאווירודינמיות.
לאחר ניסיון מוצלח עם דגם הראפה 10 החלטנו לנסות את ה- 70 החדשה בכדי לברר מה יתרנות קסדת ספורט-תיור ברכיבה יום יומית, מה חסרנותיה ברכיבה ספורטיבית ולמי תתאים.
בתחום האיבזור מציעה ה- 70 סגירת דאבל-די, משקף שמש פנימי, ריפודים פריקים במקרה של תאונה, של בטכנולוגית PIM, נעילה למשקף ופתחי איוורור רבים. הצביעה שנבחרה היא ה- LIF בצבעי לבן, צהוב ותכלת שבעינינו מדהימה.
בשבועות הקרובים נעדכן על חיי היום יום עם הקסדה.
וואו צביע הורסת
המבנה נראה אותו דבר, יש משקף שמש, יש נעילת משקף, פתחי אוורור מלפנים ולמעלה…
יש סיבה לשדרג את ה-ST?
כמה?
בכמה?
מה עם מחיר שדה ראייה צילום ריפוד?
אה בכתבה הבאה או קיי