fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

קסדות KYT: איכות מרוצים במחיר משתלם

קסדות KYT: איכות מרוצים במחיר משתלם

חברת KYT בתחילת דרכה הוקמה בתור "פרויקט מרוצים" בהשראת המייסד שלה מר אדי טדג'קוסומה, שמאז שנת 1980 הצליח ליצור ולמסד את קבוצת הייצור PT TARA כאחת מייצרניות הקסדות הגדולות בעולם עד היום. ביחד עם השוק המתפתח והגדל בכל העולם ובעיקר באסיה, קבוצת PT TARA נחשבת כיום ליצרנית הגלובלית העיקרית אשר מתמקדת ביצור קסדות לאופנועים במספר מפעלים בבעלותה המשתרעים על שטח עצום בגודל 100,000 מ"ר.

הפרויקט להקמת מותג הקסדות KYT יצא לדרכו בשנת 1998 מתוך כוונה להקים מותג המזדהה כבעל DNA של מרוצים, כלומר, מייצר קסדות לאופנועים עם התמקדות רבה אינטנסיבית באיכות ובמאפייני ביצועים של קסדת מרוצי ספורט מוטורי. חזון החברה – ליצור את הקסדה בעלת הערך הגבוה ביותר בשוק עם דגש על ההעתקה ושמירה על האיכויות הגבוהות והתכונות החשובות של קסדת מרוצים פרימיום, במחיר נמוך משמעותית מאלו אליהם הלקוח העולמי התרגל. כל הקסדות של KYT מכילות את ה-DNA של קסדת מרוצים וישולב בה הידע שנצבר במרוצים, בין אם אם היא מיועדת לשימוש יום יומי, שימוש עירוני ועד קסדת מרוצים מקצועית – בכביש ובשטח.

הודות לניסיון הרב שנרכש בשנים של ייצור קסדות פרימיום למותגים פרטיים רבים ומהמוכרים ברחבי העולם, KYT אימצה את תהליך הייצור הקפדני ואת נורמת הדיוק עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר. KYT הפכה במהרה למותג חשוב הנהנה ממחקר מתמיד ורכישת הטכנולוגיה העדכנית ביותר לייצור קסדות מרוצי אופנועים משובחות. יש לה חטיבות מחקר ופיתוח ועיצוב הממוקמות באיטליה – מעצמת האופנועים העולמית,

KYT מציעה ללקוחות מגוון רחב של קסדות לאופנועים, החל מרמת כניסה ועד קסדות מרוצים מקצועיות מתקדמות, כגון: קסדות מלאות, קסדות נפתחות, קסדות 3/4 וקסדות שטח.

חברת KYT מקדישה מאמצים רבים בפיתוח קסדות מקצועיות לרוכבי מוטוGP, מוטו2, מוטו3 וסופרבייק. במהלך כל שנותיה KYT שיתפה פעולה והתפרסמה באמצעות עבודה משותפת אדוקה עם מספר רוכבים מקצועיים ברחבי העולם. הרוכבים הנוכחיים שלנו – אליקס אספרגארו ומיקלה פירו במוטוGP, לורנזו דלה פורטה, סימונה קורסי, אגוסטו פרננדז וסטפנו מנאזי במוטו2 וחמו מאסיה, ודניס פוג'יה במוטו3 מספקים תקשורת חשובה לאיכות ופיתוח קסדת KYT.

חברת KYT מציעה כיום את קסדות המרוץ האיכותיות שלה ביחס תמורה למחיר הטוב ביותר בשוק. אנו מציעים מגוון רחב של קסדות – החל מקסדות לרוכב המתחיל ועד קסדות לרוכב המקצועי.

קצת על הטכנולוגיה שבקסדות

מרכז המחקר והפיתוח ומחלקת העיצוב של KYT מנצלות את הניסיון האורך והרב, המיזוג בין תחומים שונים ממלא תפקיד מכריע באיכות המוצרים. ב-KYT שמים בראש הרשימה את המחויבות לפיתוח קסדות מעולות עם ביצועים גבוהים ולהציג כל הזמן חומרים וטכנולוגיות חדשות, תהליך עיצוב חדשני ושיתוף פעולה יוקרתי עם רוכבי הצמרת של אליפויות ה-MotoGP, ה-Moto2, ה-Moto3 וה-MX GP. המוצרים המתקדמים ביותר למרוצים ושימוש בכביש חייבים לאזן בין מאפיינים מכריעים: בטיחות, חומרים מהשורה הראשונה, ארגונומיה, אווירודינמיקה ואוורור, בשילוב בחבילה קלה. לצורן עמידה במשימה המפרכת הזו ב-KYT מפתחים את הקסדות בעזרת הכלים המתקדמים ביותר, כמו – עיצוב תלת-ממדי ממוחשב, הנדסה תלת-ממדית ממוחשבת, CFD, מנהרות רוח ובניית אבי-טיפוס מהירה.

כל קסדה שמיוצרת במפעל שלנו בנויה משלושה אלמנטים חשובים: קליפה חיצונית המיוצרת בטכנולוגיה חסרת תקדים. מערכת Eps לבלימת הלם. ריפוד ומערכות אוורור מתקדמות.

טכנולוגיית TRI-FIBER
TRI-FIBER COMPOSITE הוא המונח שלנו לשילוב של תרכובת מסיבי פחמן, סיבי קוולאר / ארמידיים ופיברגלס מיוחד. סיבי פחמן הם חומר שנמצא בשימוש נרחב בתעשייה האווירית ובעולם התחרותי ביותר של ספורט מוטורי. יש לו כוח מדהים אבל עם זאת הוא קל במיוחד. עם שנים של מחקר, ה-KYT TRI-FIBER COMPOSITE מגבש תערובת מיוחדת של סיבים מורכבים המספקים שחיקה ועמידות בפני השפעה גבוהה.

טכנולוגיית דיוק
עבור קסדת מחומרים מורכבים, KYT כל רכיב במעטפת נוצר בנפקד ומחובר בשימוש בטכנולוגיה מיוחדת. פתחי האוורור באזורי המצחייה נחתכים במעטפת הקסדה בטכנולוגיית Water JET מתקדמת המבטיחה דיוק של צורת המעטפת.

בנוסף, כל קסדת מרוץ של KYT נבדקת בבדיקת מנהרות רוח עוד בשלב הפיתוח שלה. זאת בכדי לחקור את האווירודינמיקה ואת הביצועים של זרימת האוויר. מה שמבטיח יציבות מרשימה כמו גם רמת הרעש נמוכה במיוחדת במהירות קיצונית.

צפיפות החומרים בקסדה
הקסדות של KYT כוללות צפיפות חומרים משתנה כדי להבטיח את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר. ה-EPS מיוצר מחומר מיוחד הסופג אנרגיה במהירות גבוהה. צפיפות משתנה במספר אזורי ספיגה של ה-EPS מורכבים לכדי רכיב אחד בתוך מעטפת הקסדה. התבנית של ה-EPS מיוצרת בדיוק ומדומה בטכנולוגיית CAD 3D.

ריפוד פנימי מתקדם
קסדות KYT מתאימות לנוחות מקסימלי ומתאימות לנסיעה ארוכה ולספורט מוטורי במהירות גבוהה: עיצוב הריפוד חייב להתאים בצורה נעימה ונכונה סביב ראשך, עם תחושות נוחות. הבד מיוצר עם מגע רך וקר מיוחד וחומר בעל ביצועים גבוהים המאפשרים נידוף זיעה. רוב ריפוד הפנים של קסדות KYT ניתן להסרה. אתם יכולים להחליף אותו בנוחות ולבחור בין מידות לכריות הלחיים כדי להתאים את הקסדה בצורה טובה יותר, מה שהופך את הקסדה לנוחה יותר. רצועת סנטר היא חלק חשוב נוסף בריפוד הפנים. תפקידה של רצועת הסנטר הוא להחזיק את הקסדה בחוזקה על הראש. עליה להיות בעלת חוזק מתיחה מסוים. רצועת הסנטר מחוברת היטב לקסדה בעזרת מסמרות מתכת. מערכת השמירה משמשת בעיקר בשני סוגים, טבעת DD מנירוסטה הזמינה לקסדות Full Face Racing שלנו או עם מערכת אבזם מיקרומטרי.

בקרת איכות
מספר מסוים של קסדות KYT נבדקות באופן עקבי, כאשר אנו בודקים כל אצווה במעבדת הבדיקות של KYT. כל קסדה נבחנת בפירוט על מנת להבטיח כי האיכות והבטיחות ברמה הגבוהה ביותר. אנו גם מאשרים שכל דגם עומד בתקן הבדיקה הנדרש על ידי מדינת היעד שלו או חורג ממנו. זה עשוי להיות ECE, DOT או Snell.

בדיקות רבות נערכות על ה-EPS לעקביותו ועל המעטפת החיצונית לתפקודו ולספיגת זעזועים. אנו מבצעים את הבדיקה גם במעבדה עצמאית מכיוון שבתי בדיקות רבים לוקחים זאת בחשבון ומאמתים אותם.

מגוון המוצרים

TT COURSE

קסדת "פנים מלאות" TT COURSE מבית KYT בולטת בנוף בזכות המבנה הייחודי והעיצוב המהפנט שלה. היא עברה סדרה ארוכה של בדיקות ומבחנים במנהרת רוח כדי להבטיח את הביצועים הטובים ביותר על הכביש מבלי להזניח את הסטייל והעיצוב הארגונומי שלה. שיתוף פעולה ייחודי בין מהנדסי אווירונאוטיקה מיומנים,שימוש בתוכנות הדמיה חדשניות ובדיקות מקיפות במנהרת רוח תרמו לפיתוח הקסדה החדשנית הזאת שמספקת שילוב מנצח של חוזק, נוחות מירבית וביצועים מעולים. קסדת המרוצים TT Course תעשה עבודה מצוינת בכל פעם שתלבשו אותה.

מחיר: החל מ-750 ₪ | לינק לרכישת קסדת KYT TT COURSE

 

NX-RACE

קסדת המרוץ של מותג KYT העשויה מהרכב ייחודי של שלושה חומרים שונים בטכנולוגיית TRI-fiber לקלות משקל וקשיחות מירבית.
העיצוב של הקסדה תוכנן בקפידה ועבר סדרת בדיקות בעזרת הדמיית דינימיקת נוזלים חישובית (CFD) ונסיעות מבחן במנהרת רוח כדי להבטיח את הביצועים האווירודינמיים הטובים ביותר. המשקף מבטיח שדה ראייה היקפי ואנכי רחב במיוחד ככה שתוכלו לרכוב בצורה בטוחה ונוחה במיוחד על הכביש ולשרוף את מסלול המרוצים.

הפיתוח והעיצוב המדוקדק של קסדת האופנוע מדגם NX-Race התבצע בסטנדרטים הגבוהים ביותר כדי להבטיח אווירודינמיקה , נוחות ואוורור יוצאי דופן. וזה ממש לא מגיע על חשבון העיצוב המסוגנן והאופנתי של הקסדה הזאת. דגש מיוחד ניתן להיבט האוורור . פתחי האוורור בקסדה נבדקו לעומק כדי להבטיח זרימה אופטימלית של אוויר צח.

מחיר: החל מ-1,800 ₪ | לינק לרכישת קסדת KYT NX RACE

 

Falcon 2

קסדה מלאה של מותג FALCON 2 KYT עברה סדרה ארוכה של בדיקות שנועדו להבטיח את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של נוחות שימוש, איכות בנייה ובטיחות. קסדת FALCON 2 נוסתה בתנאי רכיבה אמיתיים כדי להבטיח התאמה מלאה לצרכים ולמצבים שונים. קסדה לאופנוע מדגם FALCON 2 מצוידת בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות כמו הרכב חומרים ייחודי במעטפת החיצונית ומשקף שמש איכותי.

מחיר: החל מ-800 ₪ | לינק לרכישת קסדת KYT FALCON 2

 

NF-R

NF-R זאת קסדת פנים מלאות מבית KYT. בעת עיצוב ופיתוח הקסדה נערך מחקר מעמיק כדי להבטיח את המבנה הטוב והיעיל ביותר מבחינת אווירודינמית. שכבת הריפוד הפנימית מיוצרת בטכנולוגייה מיוחדת כדי לספק הגנה אמינה ובטיחות מירבית לרוכב. תהליך העיצוב והייצור של קסדת NF-R מבטיח זרימת אוויר חופשית בתוך הקסדה כדי לספק נוחות מקסימלית ואווירודינמיקה אופטימלית. פיתוח הקסדה כלל שיתוף פעולה ייחודי בין מהנדסי אווירונאוטיקה מיומנים, שימוש בתוכנות הדמיה חדשניות ובדיקות מקיפות במנהרת רוח כדי לוודא שהמבנה של הקסדה מספק את הסחורה ומצטיין בכל היבט.

מחיר: החל מ-980 ₪ | לינק לרכישת קסדת KYT NF-R

 

Cross Over

המותג המוביל KYT מנסה את מזלו גם בתחום רכיבת השטח ומציג את הקסדה הייחודית הזאת שיכולה לטרוף את כל הקלפים בתחום. בפיתוח הקסדה השתתף אלוף העולם במוטוקרוס לשנת 2015 רומן פברה בכבודו ובעצמו. מחקר מעמיק שנערך בארצות הברית עזר לנתח בצורה מדוקדקת ומפורטת את כל הכשלים, הבעיות ונקודות החולשה בקסדה שגרתית לרכיבת שטח. התוצאה היא עיצוב מתקדם ופורץ דרך המתבסס על "אנליזה בשיטת האלמנטים הסופיים" FEM)) וידע מדעי רחב שהצטבר לאורך שנים רבות. הקסדה הזאת מציגה מעטפת חיצונית ייחודית המשלבת בין כמה חומרים שונים ברמות עובי שונות כדי לספק את רמת העמידות, הקשיחות והבטיחות הגבוהה ביותר.

מחיר: החל מ-750 ₪ | לינק לרכישת קסדת KYT CROSS OVER

 

Strike Eagle

קסדת STRIKE EAGLE של המותג KYT מיועדת לרכיבת "קרוס קאנטרי" . שילוב של רמת נוחות גבוהה וטכנולוגיית הרכבה מתקדמת הופך את הקסדה הזאת לאמינה ובטיחותית במיוחד.
העיצוב והמבנה של קסדת STRIKE EAGLE מספק את זרימת האוויר הטובה והיעילה ביותר כדי להבטיח רכיבה נוחה ונעימה במיוחד. תוספת של כמה פתחי אוורור בחלק העליון של הקסדה משפרים את נוחות השימוש בקסדה.
קסדת STRIKE EAGLE מכילה כמה פיתוחים וחידושים טכנולוגיים לביצועים משופרים. טכנולוגיית TRI-fiber המתקדמת מספקת שילוב מנצח של יעילות מקסמילית עם משקל נמוך וקשיחות משודרגת שאינה מורגשת כלל במשקל הקליל של הקסדה.

מחיר: החל מ-1,200 ₪ | לינק לרכישת קסדת KYT STRIKE EAGLE

 

SKYHAWK

מדובר בדור החדש והמתקדם ביותר של קסדות לרכיבת שטח מבית KYT. קסדת Skyhawk היא המילה האחרונה בתחום בזכות הרכב החומרים הייחודי בטכנולוגיית TRI-fiber והעיצוב החדשני שמבטיחים ביצועים משופרים. פיתוח הקסדה הזאת התבצע במרוצים המפורסמים של סבב אליפות העולם במוטוקרוס. הקסדה הזאת עברה מקצה רחב של שכלולים והתאמות כדי לענות בצורה מלאה על הצרכים והדרישות של האופנוען המיומן , הקשוח והתובעני ביותר. הקסדה הזאת נוסתה על ידי הרוכבים הטובים ביותר בעולם שבדקו לעומק את הביצועים שלה במסלול והבטיחו שהיא מצטיינת בכל היבט אפשרי- הגנה טובה, עיצוב ארגונומי, משקל מאוזן ואוורור יעיל.

מחיר: החל מ-1,450 ₪ | לינק לרכישת קסדת KYT SKYHAWK

 

Convair

KConvair מבית KYT היא קסדה טובה המגיעה עם חיפוי פנימי איכותי במיוחד. המעטפת החיצונית עשויה מחומר תרמופלסטי להגנה אופטימלית בעת הרכיבה. משקף הפוליקרבונט מגיע עם ציפוי מיוחד למניעת שריטות. ניתן להתקין עדשת Pinlock על המשקף, מה שעלול להיות יתרון עצום אם אתם נוהגים לרכוב על האופנוע במזג אוויר קר וגשום. הדובדבן שבקצפת זה משקף השמש המובנה.

מחיר: החל מ-1,450 ₪ | לינק לרכישת קסדת KYT CONVAIR

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל