fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

אישימוטו: קסדה, דיבורית ומתקן סלולרי ב-1,249 ₪!

אישימוטו: קסדה, דיבורית ומתקן סלולרי ב-1,249 ₪!

עכשיו באישימוטו – מבצע חסר תקדים: קסדת פתוחה LS2 Verso, דיבורית Cardo Spirit HD עם רמקולים של JBL ומתקן לטלפון הסלולרי Octo-Grip של חברת Gadgit במחיר של 1,249 ₪ במקום 1,589 ₪!

אז אל תחכו, בואו עכשיו לאישימוטו, תהנו מהשירות המפורסם שלנו, כוס קפה ותצאו עם סט חובה במחיר מדהים.

LS2 Verso

תוכננה כדי לחוות את העיר בצורה אינטנסיבית, Verso היא יצירת ה-3/4 החדשה ביותר שנוצרה עבור קולקציית 2017 של LS2. תרכובת KPA קלת המשקל והבטוחה (חומר גמיש מאוד ועמיד) משתלבת עם עיצוב קו רך. Verso היא הקסדה האידיאלית עבור אותם משתמשים הזקוקים לנוחות ועיצוב קל משקל על בסיס יומיומי, מבלי להתפשר על הבטיחות.

משקפי LS2 בנויים עם פוליקרבונט 3D אופטי נכון "A Class", פולימר מעידן החלל עם עמידות גבוהה בפני פגיעות, המונע עיוותים ומציע בהירות מרבית.

כדי להבטיח הגנה טובה הקסדה חייבת להתאים לראשך לשלמות, יש להקדיש תשומת לב מיוחדת לעיצוב צורת המעטפת ולחומרים כדי למזער את ההשפעות של פגיעה אפשרית. זה המפתח להשיג התאמה מושלמת לראש שלך מבחוץ לפנים, כמו גם למעטפת, התצורה של ה-EPS, שאמורה להתאים באופן הדוק לצורת הראש.

Cardo Spirit HD

סטנדרט חדש בעולם! הדיבורית מבית Cardo מספקת את כל החוויה האיכותית והמוכרת של חברת קרדו במחיר נוח לכל כיס. ה-Spirit בעלת איכות סאונד גבוהה וצלולה עם רמקולים באיכות HD בקוטר 40 מ"מ וזמן עבודה של 13 שעות רציפות!

עם בלוטוס בגרסת 5.2 לא תפספסו אף שיחה ותוכלו להאזין למוסיקה בצורה חלקה ללא הפרעות. הדיבורית תומכת בעדכוני גרסה אלחוטיים דרך הרשת ונטענת במהירות ע"י כבל TYPE-C, עם 20 דקות טעינה בלבד שיספיקו לכם לשעתיים וטעינה מהירה.

Gadgit Octo-Grip

תושבת אוניברסלית לטלפון עם 8 נקודות אחיזה מתכוונות, מאפשר למקם את הטלפון הסלולרי באמצעות תושבת ומתאם ייעודי לכל סוגי הרכבים. לתושבת 8 זרועות מצופות גומי המבטיחות חביקה מקסימלית של הטלפון ומונעות ויברציות במהלך הרכיבה. ה-OCTO GRIP מתכוונן בקלות וניתן להתאימו לכל זווית ומרחק הנוחים למשתמש וכולל אפשרות לסובב את הטלפון ב-360 מעלות. מתאים גם למכשירים גדולים יחסית או לטלפונים עם כיסוי מגן.


אישימוטו – אופנועים וקטנועים במגע אישי

הרצל 115, תל אביב | הסדנא 11, תל אביב
תמיד נשמח לעזור – 052-6456969
עקבו אחרינו בפייסבוק – אישימוטו-Heshemoto – אופנועים, קטנועים במגע אישי.
בקרו באתר הבית – אישימוטו – כל השירותים תחת קורת גג אחת

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל