fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

אישימוטו: קסדת Shoei X-Spirit 3 במבצע מטורף!!

אישימוטו: קסדת Shoei X-Spirit 3 במבצע מטורף!!

עכשיו באישימוטו – מבצע חיסול מלאי חסר תקדים של קסדות Shoei מדגם X-Spirit 3, קסדת-העל של היצרנית היפנית הוותיקה, במחיר חסר תקדים של 2,490 ₪ בלבד!

ולא רק זה, אם תבחרו באחת מהצביעות החלקות, תקבלו הנחה נוספת של 200 ₪, כלומר – קסדת המסלול הטובה בעולם ב-2,290 ₪ בלבד! בחנות האביזרים של אישימוטו תמצאו מגוון צבעים וגרפיקות ענק, יש עוד משלוח בדרך עם עוד צבעים ומידות, מחסלים מלאי על אמת…

אז אל תחכו, בואו עכשיו לאישימוטו, תהנו מהשירות המפורסם שלנו, כוס קפה ותצאו עם קסדה אדירה במחיר מדהים.

Shoei X-Spirit 3

סדרת ה-X של שואי – קסדות מרוץ שפותחו בשיתוף רוכבי אליפויות אופנועי הכביש המובילות, כולל המוטוGP. המעטפת, המשקף, הריפודים והתעלות ופתחי האוורור עוצבו במחשבה קודם כל על הבטיחות הגבוהה ביותר וניצול היעד המתקבל משיתוף הפעולה על רוכבי המרוץ מהשורה הראשונה. "מפרט מרוץ אמיתי" היא לא סתם סיסמא אלא הדרך בה נוצרה ה-X-Spirit 3, קסדה שמנצחת מרוצים.

ה-X-Spirit 3 פותחה תוך מתן ערך רב לשימוש במסלול, למצבים בהם הרוכב רוכן קדימה במהירויות גבוהות. המעטפת עוצבה על ידי ניתוח נתיבי הרוח ברכיבה מחלקה הקדמי לאחור, ולאחר מכן לחלק האחורי של חליפת הרכיבה, במנהרת רוח. לפיתוח הזה היה שותף אלוף העולם 8 פעמים מארק מארקז. הקצוות והצורות על פני המעטפת, המייצב האחורי והמייצבים הצידיים, הניתנים להחלפה בהתאם למצב הרכיבה, והספוילר התחתון, מתוכננים להגביר את הביצועים האווירודינמיים בצורה מקסימלית. בהשוואה לדגם הקודם יש שיפור של 3% ב-LIFT, כמו גם 50% ב-YAWING ו-10% ב-DRAG.

ה-X-Spirit 3 מצוידת במשקף חדש, "CWR-F". הרדיוס והעובי נבחרו בקפידה בכל אזור של המשקף, והמאפיינים האופטיים שופרו לחלוטין. המשקף עשוי מפוליקרבונט עם ראות בהירה לחלוטין וקשיחות המבטלים עיוותים אפשריים במהירות גבוהה, השילוב עם מנגנון המשקף QR-E מקל על הסרתו, ומבטיח אטימות גבוהה בפעולה.


אישימוטו – אופנועים וקטנועים במגע אישי

הרצל 115, תל אביב | הסדנא 11, תל אביב
תמיד נשמח לעזור – 052-6456969
עקבו אחרינו בפייסבוק – אישימוטו-Heshemoto – אופנועים, קטנועים במגע אישי.
בקרו באתר הבית – אישימוטו – כל השירותים תחת קורת גג אחת

תגובה אחת ל אישימוטו: קסדת Shoei X-Spirit 3 במבצע מטורף!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל