fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ביוני: פסטיבל Enduro Days של עופר אבניר

ביוני: פסטיבל Enduro Days של עופר אבניר

לא עוד ימי מכירות בשטח, אלא לראשונה, פסטיבל לאוהבי השטח, עם מבצעים, הדגמות, טיולים והטבות אטרקטיביות לרוכבי אנדורו. קבוצת עופר אבניר, יבואנית GasGas ו-Husqvarna בישראל, ממשיכה לטפח את תרבות רכיבת השטח בישראל ומקיימת 4 ימי פסטיבל לכלל חובבי הז'אנר, במהלכם רוכבי אנדורו יוכלו להתרשם ולחוות את כלי השטח באופן חוויתי כחלק מתהליך רכישת האופנוע.

בין התאריכים 23.6 -20.6 בסניף מודיעין, יוזמנו רוכבי האנדורו לימי הפסטיבל החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד לשעה 21:00 בערב. מידי בוקר יתקיימו טיולים, הדרכות לכל רמות הרכיבה (בהרשמה מראש). רכיבות הדגמה על דגמי GasGas ו-Husqvarna. גם מי שאין בבעלותו אופנוע שטח, יוכל להנות מאווירת הפסטיבל והטיולים באמצעות השכרת אופנוע אנדורו ייעודי במחיר מסובסד ע"י חברת Israel moto adventures.
בכל ארבעת ימי הפסטיבל תתקיים תצוגה ומכירה של אופנועי אנדורו חדשים ומשומשים. בנוסף יוצגו דגמי אנדורו לרכישה באספקה מיידית במקום במחירים מיוחדים לפי תקנון. הפסטיבל ילווה בדוכני אוכל ושתייה, מוזיקה טובה, עבור כל משתתפי הפסטיבל ללא עלות לאורך כל היום.

לפרטים נוספים והרשמה: https://camp.oferavnir.co.il/enduro-days/

קובי גילון, סמנכ"ל שיווק דו גלגלי בעופר אבניר: "אנו שמחים על הרחבת פעילויות לרוכבי השטח שלנו וקיום פסטיבל בן 4 ימים שכולו למען רוכבי האנדורו בארץ. אנדורו הוא התחום הפופולארי ביותר בתחום אופנועי השטח, והנישה ממנה נמכרים רוב אופנועי השטח בישראל. זהו כינוי לאופנועים שמסוגלים לנוע במגוון רחב מאוד של תוואי שטח מעורבים, קשוחים וקשים כמו סלעים, עליות, ירידות, חולות, יערות, מדבריות ועוד. אנו נמשיך להעמיק ולטפח את תחום השטח והאנדורו בישראל שהופך לאחד ממנועי הצמיחה בשנים האחרונות בשוק הדו גלגלי".

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל