fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ביטוח לרוכבי אופנועים: מה שחשוב לדעת

ביטוח לרוכבי אופנועים: מה שחשוב לדעת

כרוכבי אופנוע, אנחנו צריכים ביטוח שיגן עלינו הרבה יותר. לא מעט רוכבים במדינת ישראל בוחרים לרכב עם ביטוח חובה בלבד עקב עלויות הביטוח הגבוהות או שהם אומרים לעצמם "לי זה לא יקרה… איזה נזק כבר אופנוע יכול לעשות…", ועוד כהנה וכהנה.

כשמגיע הרגע להשתמש בביטוח, הרבה מהרוכבים מגלים שהביטוח שעשו לא מכסה הרבה מאוד פרמטרים, וכי הם נדרשים להוסיף כסף. מה אם מישהו פגע בנו ואנחנו רוצים לתבוע את הנזק, מי יעזור לנו אז? ניהול תביעה כזאת כרוכה בעלות של כ-800 ₪ עד 1,600 ₪.

ומה לגבי דברים פשוטים יותר, כגון אופנוע חדש שרכשנו ואנחנו רוצים לבצע החלפת רישוי? לבטל או להקפיא ביטוח לתקופה מסוימת עקב מילואים או נסיעה לחו"ל והעברה של האופנוע לרשות אחר… כל כך הרבה פרוצדורות שאנחנו מגלים שיש להן עלויות כספיות על פעולת השירות מעבר לעלויות הביטוחיות.

בעיה נוספת נובעת מכך שאם אנחנו כן רוצים את כל השירותים הללו, לרוב אנחנו צריכים להתחיל לדלג בין שירותים של מספר חברות חברות ביטוח שונות.

אז בסוכנות הביטוח אודי דגן מצאנו את הפתרון המושלם להכל. 'אודי דגן סוכנות לביטוח בע"מ' היא אחת מסוכנויות הביטוח הוותיקות בארץ והגדולה והמובילה בתחום ביטוח האופנועים. הסוכנות מתמחה בכל סוגי ביטוח האופנועים כבר מעל 25 שנה ונחשבת למובילה בתחום.

למה? כי אנחנו רוכבים על אופנועים, אוהבים אופנועים וכי יודעים בדיוק למה אנחנו – רוכבי האופנועים – זקוקים. ותופתעו לגלות שתוכלו למצוא את הכל תחת קורת גג אחת. אז מה שונה ומבדיל את אודי דגן ממקומות אחרים?

אין הפתעות !

ברגע שנרכוש ביטוח רכוש (צד ג' או מקיף) אנחנו נקבל כל השירותים להם אנחנו נדרשים להם במהלך השנה – כלולים במחיר הביטוח.

תשלום ביטוח חובה עד 12 תשלומים בלי ריבית והצמדה וללא קרדיט! שלא כמו ברוב החברות והסוכנויות שמתחבא לו תשלום ״קטן״ של כמה מאות שקלים על החלוקה לתשלומים. ניהול תביעה כנגד צד ג'. בירוקרטיה על הכלי כמו החלפות כלים, שינויי נהגים, ביטולים והקפאות ועוד כל כך הרבה!

כל זה – ללא הפתעות, ללא תוספות תשלום והכל תחת קורת גג אחת, כדי שלא תצטרכו לשבור את הראש!

לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד השאירו פרטים >> 073-7008145

www.udidagan.co.il

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל