fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ברוש: צמרת ציוד המיגון המקומי

ברוש: צמרת ציוד המיגון המקומי

מעיל קיץ ממוגן קוולאר העשוי כולו Dri-Fit, החלום היבש של כולנו בקיץ החם והמהביל של ארצנו. מנדף, מגן ועם דוגמאות עיצוב וצביעה חדשות – המילה האחרונה שפיתח חיים מברוש שבכיכר רבין התל-אביבית, דגמי 2021 כבר על הקולב בחנות. תוצרת כחול-לבן, כמובן.

אבל קודם אולי נכון יותר להתחיל מהתחלת הסיפור; המתפרה והחנות קיימות בכיכר רבין כבר מאז שנת 1986, 32 שנות שירות ומוצרי איכות. מיגון מכנסי ג'ינס של לקוחות, תפירה של מכנסיים ממוגנים ומעילים ממוגנים – הראשון להשתמש בקוולאר (בד חזק שאינו נקרע גם במפגש עם האספלט), ככפפות, קסדות, מנעולים, כיסויי אופנוע בכל הגדלים (מוגני UV ומחומר שלא נמס מאגזוז חם, חליפות גשם איכותיות ומכנסי גשם מרופדים. הכל לאופנוען וגם עוד כמה מוצרים לשוק הכללי; גלימות עו"ד לייצוג בבית משפט וכובעי אקדמאים לזריקה באוויר בטקסי סיום.

ועכשיו חזרה למעיל החדש – כחברה ישראלית שמה לעצמה ברוש למארה להתאים את ביגוד המיגון שהיא מייצרת לחום הישראלי הקשוח וכבר מעל לעשור שדגמי מעילי הקוולאר, כמו גם המכנסיים הממוגנים, עוברים שיפורים ושדרוגים מדי שנה ולאחר שבשנה שעברה עבר חיים לייצר את המעילים בשילוב הבד המנדף Dri-Fit, השנה שיתף חיים פעולה עם מכללת שנקר לעיצוב וביחד הגיעו לליין החדש לשנת 2021.

שומרים ציוד מיגון שהציל חיים בתאונות

המעיל החדש קל משקל (950 גר' בלבד) והוא בנוי להתאים בצורה גם לבעלי מידות גדולות (4XL-8XL) , הוא מצוייד ברוכסני YKK איכותיים ומחזירי אור של 3M, לשיפור הנראות. המעיל מגיע עם מיגונים level 2 וכוללים גם מיגון גב אופציונלי,
המחיר הוא 699 ₪ למידות הקטנות ו-1,000 ₪ למידות הגדולות.

עוד חדש בברוש – אתר אינטרנט חדש ובו ערוץ וידאו בעברית ובאנגלית, פלטפורמת קניה מקוונת, וממשק נוח וברור.

וקוריוז קורונה קטן לסיום, בימי המגפה והסגרים, זכה פתאום לעדנה (ולביקוש) התרסיס נגד אדים, זה שמשמש בשגרה את כל מכחישי הפינלוק, המון קנו את התרסיס כדי לנקות את מסיכת השקף שלהם…

ברוש
כיכר רבין, 7 תל-אביב
03-5222603
www.brosh.com
brosh@brosh.com

תגובה אחת ל ברוש: צמרת ציוד המיגון המקומי

  1. אחד המקומות הכי טובים בארץ לרוכבים,
    מייצרים בארץ ומייצרים באיכות מאוד גבוהה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל