fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

בשישי: עושים 'סדר פסח' בסוכות!

בשישי: עושים 'סדר פסח' בסוכות!

כמעט 6 שנים חלפו מאז מכונת הדפוס הוציאה את גליון החזרה שלנו, הוצאנו מאז כמעט 70 גיליונות, שני ספיישלים ועד גיליון מגה 400 חגיגי, ובסוף כל סבב חלוקה נשארים לנו כמה עשרות גיליונות שהולכים למחסן ומשם לפי דרישה נשלחים לעיתים לביתם של לקוחות, לפעמים באים איתנו למכירה באירוע או מפגש, ולאחרונה גם נשלחים למנויים החדשים המקבלים אותם כגיליון בונוס לצד הגיליון החדש.

אז ביום שישי אנחנו שוב ניקח אותם איתנו לאירוע, הפעם לחגיגות סוף הקיץ של מועדון החמש בפארק הציפורים בסביון, שם הם ימתינו לכם מתחת לסוכה שלנו, במחירים מוזלים, ואנחנו יודעים שחלקם יחזרו למחסן, אנחנו לא חולמניים, אבל נשמח שכמה שיותר ימצאו בית חם אצלכם. אין לנו הרבה, אבל גם לא מעט, ומהגיליונות הישנים יותר נשארו ממש יחידות בודדות.

בנוסף, נביא איתנו מקבץ טרי של חולצות מוטו, כובעים ממגוון סוגים, ספלי קפה, באפים ועוד מוצרים ממותגים, שתוכלו לרכוש להשלמת המראה והאוסף. אז נתראה ביום שישי, ה־06.10.23, ברחבת החניה של פארק הציפורים בסביון, בין השעות 10:00 ל־12:30.

לא מגיעים לאירוע? חבל, אתם מפספסים. אבל אל תדאגו! אתם יכולים כאן באתר, או בהודעת וואטסאפ, לרכוש גיליונות ישנים, חדשים, מוצרים ממותגים, להפוך למנויים או סתם לומר שלום.

להזמנה:

     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל