fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

הדור הבא של מצלמות האופנועים כבר כאן!

הדור הבא של מצלמות האופנועים כבר כאן!

הכירו את INNOVV K3 – מצלמת הדרך הדו כיוונית לאופנועים שמשנה את חוקי המשחק. עם שלט רחוק, מיקרופון חיצוני מוקשח ותמיכה בכרטיס זיכרון עד 256GB
סט המצלמות של K3 מבטיח ביצועים איכותיים לאורך זמן, ומיועד לרוכבי אופנועים קלים וכבדים, רכבי שטח וטרקטורים. הפתרון המושלם לתיעוד כל חווית רכיבת סוערת!

תכונות עיקריות: תמיכה ב-WiFi, פורמט וידאו (MP4/TS), מצב מוניטור חנייה, עמידות בטמפרטורה גבוהה, תמיכה בכרטיס זיכרון חיצוני בנפח עד 256GB, חיישן G מובנה (גרביטציה), מעבד מצלמה DUAL-CORE וזווית צילום רחבה של 120 מעלות. אפליקציית INNOVV להגדרות, צפייה והורדה, עם ערכת התקנה שתוכננה באופן מקצועי והוראות התקנה מפורטות של INNOVV, מעכשיו ההתקנה קלה ונוחה יותר.

את INNOVV K3 ניתן להתקין על אופנועים, אופניים, טרקטורונים, ורכבי שטח נוספים. מצלמות INNOVV K3 קטנות מספיק כדי להישאר מוסתרות, ומוגנות מפני גניבה. לאחר ההתקנה, המצלמות מקובעות וחבויות וכמעט אינן מורגשות .INNOVV K3 כוללת מצלמה כפולה עם שדה ראייה רחב של 120 מעלות, לוכדת פרטים חשובים בווידיאו HD 1080P ומספקת כיסוי מלא סביבך. הקלטה באיכות גבוהה גם בלילה.

מצלמה דרך כפולה לאופנועים ולרכבי שטח INNOVV K5 – כדאי שתצלמו את זה כי מהיום INNOVV זה 4K!
ה-INNOVV K5 היא מצלמת דרך כפולה לאופנועים ורכבי שטח המתעדת כל רגע באיכות 4K בעדשה הקדמית ו-1080P בעדשה האחורית. צאו לדרך בטוחים עם כיסוי מלא של כל הזוויות החשובות סביב הכלי. מהיום תוכלו לבדוק בצורה נוחה את מצב העבודה של ה- Wi-Fi, ה- DVR וה- GPS באמצעות מחווני ה- LED בשלט הרחוק במהלך הנסיעה מבלי להוריד ידיים מהכידון ועיניים מחוץ לכביש. מקלט GPS עם קצב עדכון גבוה של 5Hz יוצר יכולות מעקב מדויקות יותר ומשפר מדידות מרחק ומעקב, במיוחד כאשר עוברים על מסלול מפותל במהירות גבוהה.

מפרט טכני: צילום ב-4K ו-30FPS בעדשה קדמית. 1080p ב-30FPS בעדשה האחורית, חיבור לאפליקציית INNOVV, תדר WiFi מהיר 2.4 Ghz (ואופציה ל-5.8), חסינות למים ולאבק בתקן IP67, תמיכה בכרטיס זיכרון חיצוני SD עד 512GB (אינו כלול בערכה), מעבד A53 DUAL CORE, שלט רחוק לתפעול חיצוני, GPS עם יכולת קליטה משופרת, תאימות לאופנועים, רייזרים ו ATV, טרקטורונים, אופנועי ים ומיקרופון חיצוני.

מצלמת Drift Ghost XL – מצלמת אקסטרים ותיעוד נסיעה לקסדה: מהיום ניתן ליהנות מכל העולמות: גם ממצלמת אקסטרים אווירודינמית וגם ממצלמת תיעוד נסיעה (Dash Cam) לשמירה על הבטיחות ברכיבה. קלה להרכבה ולפירוק, בעלת מתאם חזק במיוחד בין המצלמה לקסדה, סוללה עוצמתית המספקת עד 9 שעות צילום, מצב מצלמת דרך, הקלטה מחזורית ב-Loop, אפליקציה ייעודית Drift Life, עדשה מתכווננת עד 300°, עמידות למים IPX7, זווית צילום עד 140 מעלות, חיבור AUX למיקרופון חיצוני, תומך כרטיס זיכרון מיקר SD עד 128 ג'יגה (לא כלול בערכה), רזולוציית צילום FULL HD.

הכירו את אפליקציית INNOVV. בעזרת האפליקציה הייעודית של INNOVV תוכלו להפעיל קטעי וידאו ולהגדיר את התצורה באצבעותיכם. מעולם לא היה קל יותר לצפות, להוריד ולשתף רגעים בלתי נשכחים עם אפליקציית INNOVV מבלי לחלץ את כרטיס ה- SD מתוך המצלמה.


לרכישה באתר ברקום
טלפון: 1-700-704-700
בפייסבוק: Barcom ברקום
שעות פעילות: ימים א-ה שעות 9:00-17:00
ברקום שיווק והפצה בע"מ: ת.ד. 20 קרית עקרון 7695001

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל הדור הבא של מצלמות האופנועים כבר כאן!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל