fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

היי סייד: קסדות LS2 ב-20% הנחה!

היי סייד: קסדות LS2 ב-20% הנחה!

היי סייד אופנועים הינה סוכנות למכירת אופנועים וקטנועים, מיד שנייה. אנו פועלים בשוק הדו גלגלי מעל ל- 20 שנה, בעלי מוניטין גבוה בזכות צוות שחרט על דגלו: מקצועיות – אמינות – שקיפות. שלושת היסודות שמתווים דרכנו להמשיך ולשרת את קהל לקוחותינו באהבה גדולה לתחום הדו גלגלי ולשירות בכלל.

אצלנו תמצאו שירותי מוסך לכל הקטנועים והאופנועים, בנוסף חנות אביזרים ממיטב החברות בארץ, מבחר כלים מיד שנייה בכל דרגות המחיר, ובעיקר צוות מיומן חייכני ואדיב.

ועכשיו, מבחר עצום של קסדות של חברת LS2 בהנחה של 20%!

LS2 FF353 RAPID – נוחה למרחקים ארוכים, המשקף של LS2 בנוי עם התכונה הייחודית – תיקון אופטי 3D העשוי פוליקרבונט "A Class" בעל עמידות בעת פגיעה ומניעת עיוותים המאפשר בהירות וראות מקסימלית. ריפודים פריקים, היפואלרגנים ונושמים. ריפוד סנטרון, נשלף, רצועת בטחון מחוזקת. מערכת שחרור מהיר בשעת חירום ותרכובת EPS בעלת צפיפות מתקדמת.

LS2 OF562 AIRFLOW – משקל נמוך והגנה יוצרים יחד עם עיצוב את הדגם החדש של משפחת LS2, קסדת Airflow L. מגוון הצבעים והעיצובים המרהיבים הופכים את קסדת ה-Airflow לפריט הטוב ביותר לרוכבים אורבניים ואלו האוהבים את תחושת החופש על הכביש.

LS2 FF800 STORM – מתאימה לכל רוכב דו גלגלי בזכות המשקל הקל, העיצוב, הבטיחות ורמת הנוחות הגבוהה. מגוון רחב ומגוון של גרפיקות וצבעים סולדים בכדי להתאים את הקסדה לטעמו של כל רוכב ולכל כלי.

LS2 FF327 CHALLENGER CARBON – קסדה מלאה בעלת ביצועים גבוהים, עוצבה על ידי רוכבים לרוכבים. קסדת ה-Arrow פותחה ועוצבה על ידי המפתחים בספרד בשיתוף פעולה עם הרוכבים של LS2 ב-MOTOGP, MOTO2 ו-MOTO3. ביחד הם יצרו את הקסדה הבטיחותית והחדשנית ברמת הביצועים בשוק.

רוצים גם להתחדש??
קטלוג היי סייד בוואטסאפ | חנות מקוונת | אתר היי סייד | אינסטגרם | טיקטוק | גוגל
קיבוץ גלויות 75 תל אביב | 052-6554463, 03-5188500
ימים א'-ה' – משעה 08:00 עד 17:30 | יום ו' – 08:00 עד 13:30

✅ מוסך שרות מורשה מטעם משרד העבודה
✅ סוכנות מכירות לאופנועים וקטנועים
✅ קניה, מכירה ,החלפה וטרייד אין
✅ כלים חדשים ומשומשים
✅ מגוון קסדות ואביזרים

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל