fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

הקיץ חם? תצטיידו בהתאם…

הקיץ חם? תצטיידו בהתאם…

מעיל קיץ Icon UPSTATE

מעיל הרכיבה הקייצי המאוורר והמעוצב ביותר

במיוחד לקיץ הלוהט, מבית ICON Motorsport האמריקאי, מעיל הקיץ האולטימטיבי – Upstate.

בנוי מ-Iron Weave Mesh שלנו, ה-Upstate מושלם לרכיבה במזג אוויר חם. העיצוב הנקי והמינימלי שלו מעניק למראה היומיומי שלו בעוד שהגזרה הרגועה מספקת נוחות לאורך כל היום. השכבות העמידות בפני שחיקה משולבות עם מגני D3O במרפק, כתפיים וגב הניתנים להסרה המורכבים במעיל, כי עדיף להחזיק אותו ולא להזדקק לו מאשר להזדקק לו ולא לקבל אותו. מחזירי האור מוסיפים ליחודיות החזותית שלך, חובה לכל מי שנוסע על אופנוע. שמור על זה פשוט עם נוחות על האופנוע ומחוצה לה במעיל Upstate Riding. גזרת ICON Relaxed Fit, עשוי שלדת רשת טקסטיל עמידה ומצויד במגיני D30 מגני פגיעות לגב, מרפק וכתף נשלפים – EN 1621-2:2014 / EN 1621-1:2012. מחיר: 1,495 ₪.

ICON Upstate באתר אבנוע

אודות חברת אבנוע:

חברת אבנוע בע"מ מהמובילות בתחום יבוא ושיווק אבזרים לאופנועים, חלפים לאופנועים וכן אביזרים לטרקטורונים, ממיטב מותגי העולם. אבנוע הוקמה בשנת 1965 על ידי פנחס דה-יונג. בתחילה עיקר העיסוק היה מכירת חלפים לווספות ולמברטות (זה רק מה שהיה…) ובהמשך התרחבה הפעילות, ובנוסף ליבוא החלפים ייובאו גם האבזרים לאופנוענים. כיום עדיין מנוהלת חברת אבנוע בע"מ על ידי פנחס דה-יונג בסיוע צמוד של ילדיו. חרטנו על דגלינו לייבא לישראל את המוצרים הטובים ביותר במחיר הסביר ביותר. נכון להיום אנו מייבאים בעיקר מארצות הברית ומאירופה. כל מוצר שאנו מייבאים נבדק על ידי מקצוענים ורק אז אנו מחליטים אם הוא ראוי למכירה. מוצרים שנרכשים אצלנו (ישירות או דרך סוכנינו הרבים והטובים) מגובים באחריות מלאה.
היינו הראשונים לתמוך ולתת חסות לרוכבים המתחרים בארץ ובעולם החל מתחילת שנות התשעים סייענו לרז היימן ולאביב קדשאי לצאת לראלי הפרעונים. בהמשך סייענו לחבורות לצאת למסעות בעולם. אנו תומכים בטובי הרוכבים בישראל, תוך הקפדה על תמיכה בדור הצעיר והמבטיח.


אבנוע | AVNOA
שוקן 12, תל אביב
טלפון: 03-6822950

שעות פתיחה:
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-14:00

משלוחים חינם לכל הארץ

משקפי שמש בלבד | ט.ל.ח | עד גמר המלאי | התמונה להמחשה בלבד

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל