fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הקסדות היפות ביותר של ולנטינו רוסי

הקסדות היפות ביותר של ולנטינו רוסי

מוגש ע"י אופנוסנטר, יבואני קסדות AGV לישראל

 

'היידן & טוטי', מוג'לו 2017

עיצוב קסדת ה-Mugello 2017 של ולנטינו רוסי נוגעת בעצב, כאשר היא עושה כבוד לניקי היידן, אלוף העולם ב-MotoGP לשעבר, שאיבד את חייו בתאונת אופניים. הקסדה נוצרה במקור כמחווה לפרנצ'סקו טוטי, כדורגלן מקצועי וחבר קרוב של ולנטינו, שהודיע באותה העת על פרישה. אבל אחרי שהתפרסמה הידיעה על מותו של ניקי היידן, רוסי החליט לשלב בעיצוב גם מחווה להיידן.

 

'כובע צמר', מבחני החורף 2015

למרות הכינוי 'מבחני חורף', אין דבר שדומה לחורף בחום והלחות הלוהטים של מלזיה, שם התקיימו המבחנים ב-2015. ולנטינו רוסי מציג עיצוב שונה עבור כל מבחני החורף וב-2015 בחר עיצוב מצחיק שהיה מבט אירוני על כל "מבחן החורף", שהצחיק את הטמפרטורות הטרופיות בספאנג. עיצוב הקסדה נראה כמו כובע צמר סרוג עבה, עם סמלי חורף כמו פתיתי שלג ואיילים.

 

'סולה-לונה', קטאר 2018

ולנטינו רוסי הציג קסדת Pista GP R נוספת לעולם בקטאר 2018, עם קונספט soleluna (שמש וירח) צהוב ניאון תוסס על רקע גימור כחול מט ו-"58" קטן לזכר מרקו סימונצ'לי, לחברו ועמיתו של רוסי שהלך לעולמו ב-2011.

 

'יצירת אומנות' מבחני החורף 2019

ה-Pista GP R של מבחני החורף 2019 נועזה ותוססת, בדיוק מה שציפינו מרוסי ואמן הקסדות האהוב עליו. המהדורה הזו היא כמו יצירת אמנות רחוב, עם משיכות מכחול רחבות. בשנים קודמות נראו מגוון גישות שונות, אבל זו, אם הייתה מונחת על קנבס ולא על מעטפת סיבי פחמן, יכולה לקבל מקום של כבוד בגלריית אמנות מודרנית.

 

'מוזאיקה' מבחני החורף 2018

רוסי הגיע למבחני החורף ב-2018 עם גרפיקה חדשה ומדהימה ל-Pista GP R שלו, בהשראת החופשה במקסיקו, ולנטינו החליט ליצור את מוטיב השמש והירח הרגיל שלו בסגנון אמנות של Huichol, טכניקת אמנות מקסיקנית שבה תמונות עשויות ממאות חרוזים צבעוניים.

 

'הפרצוף שלי' מוג'לו 2008

קסדת ה-AGV של רוסי למרוץ הבית ב-2008 הציגה תמונה של פניו, עם הבעה מזועזעת מאוד, שרוסי קיווה שתיתן למעריצים תחושה של איך זה מרגיש לרכוב על הימאהה M1 מסביב למסלול מוגלו במהירויות של יותר מ-320 קמ"ש ולבלום בקצה הישורת הארוכה של מוג'לו.

 

'סולה-לונה' 2016

כמו גרסאות קודמות של עיצוב Soleluna ארוך השנים של רוסי, הקסדה כוללת שמש שקורנת מחזית הקסדה ומצטלבת עם הירח מאחור, גרסת 2016 היא הפרשנות מופשטת, עם עיצוב צבעוני, מלא בצורות גיאומטריות ונגיעות של ורוד וירוק עז.

 

'אליפות העולם 2003' מהדורה מוגבלת

המהדורה המוגבלת של ה-PISTA GP RR היא העתק של הקסדה איתה זכה ולנטינו באליפות העולם החמישית שלו – מספר 1 גדול המופיע בקדמת המעטפת הוא דבר ייחודי, שכן רוסי תמיד העדיף את מספר המרוצים ההיסטורי שלו. ולנטינו מעולם לא התחרה עם מספר 1 על האופנוע שלו, ותמיד הרחיק אותו ל"פרט" מינורי יותר על חליפות המרוצים שלו. הצדדים והחלק העליון של הקסדה נושאים חמישה כוכבים והשמש הקלאסית מופיעה בגב המעטפת, הפעם בעיצוב "שבטי" על רקע כתום.

 

'הסרט הוורוד', מיזאנו 2021 – מהדורה מוגבלת, התקשרו להזמין מראש!

הקסדה האחרונה של ולנטינו רוסי במסלול מיזאנו חוגגת את המאורע הגדול ביותר בחייו של הרוכב האגדי, עם קסדת PISTA GP RR מיוחדת בעלת צביעה לבנה עם קשת ורודה שעוטפת את הקסדה ומאחור פתק עם שיר, זאת כשוולנטינו מתכונן להפוך לאבא בפעם הראשונה ומצפה ללידת ביתו!


 

אופנוסנטר, אביזרים לאופנועים וציוד לאופנועים
www.ofnocenter.co.il

שוקן 5 (דרום העיר) תל אביב-יפו | 03-5188858
יצחק שדה 19 (דרום העיר) תל אביב-יפו | 077-2011110
דיזנגוף 43 תל אביב-יפו | 03-5181836
שד' הר ציון 104 תל אביב-יפו | 03-5534431

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל