fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

חדש באבנוע: קסדות שטח UFO Echus Carbon

חדש באבנוע: קסדות שטח UFO Echus Carbon

מוצר חדש וחדשני נוחת בחנות של אבנוע, יבואנית ציוד הרכיבה והאביזרים הוותיקה בישראל, קסדת המוטוקרוס/אנדורו של UFO, ה-Echus Carbon, שלרגל ההשקה תימכר במחיר מבצע שאסור לפספס – 1,450 ₪ בלבד!

קסדת האנדורו/מוטוקרוס החדשה ECHUS, שתוכננה ופותחה לפי התקן החדש ECE 22.06, מיועדת לרוכבים בעלי דרישות תובעניות שרוכבים בשטח בצורה האקסטרימית ביותר, ורוצים לעשות זאת בבטיחות מוחלטת. המעטפת החיצונית של הקסדה, בעיצוב בלעדי, מעוצבת עם צלעות מיוחדות, המיועדות למקסום בלימת זעזועים ופיזור על פי הטכנולוגיות החדישות ביותר של מחלקת המו"פ החדשה של Ufo Plast.

עיצוב מיוחד של המעטפת מיועד למקסום בלימת זעזועים ופיזור האנרגיה. המעטפת החיצונית יצוקה מ-HPF של הדור האחרון, מעטפת מורכבת של סיבים לקבלת שכבה אחת עמידה במיוחד וגמישה, הקסדה מיוצרת בשני גדלי מעטפת חיצוניים שונים ושני גדלי EPS פנימיים מעוצבים עם צפיפות כפולה לספיגת זעזועים מרבית, המציעה את רמת הנוחות הגבוהה ביותר והתאמה אופטימלית בכל תנאי השימוש.

המצחייה המתכווננת המשולבת עם המעטפת מפחיתה את החיכוך ומעניקה לעיצוב הקסדה אווירודינמיקה, מה שהופך אותה לסמן הימני בקטגוריה שלה. שדה הראייה וטווח ראיית צד רחבים. לקסדה תאימות מלאה למשקפי האבק המובילים בשוק. מערכת האוורור מעוצבת על ידי UFO PLAST והופכת את הקסדה לנוחה במיוחד גם בתנאי שימוש קיצוניים ביותר. פיזור החום הפנימי אופטימלי, פתחי האוויר הקדמיים הרבים מעבירים את האוויר ישירות דרך המעטפת וה-EPS הפנימי מפזר בצורה מושלמת את זרימת האוויר הצח עד לפתחי היציאה הממוקמים בחלק העליון, האחורי והצד של הקסדה.

ריפוד הפנים עשוי מחומרים נושמים והיפואלרגניים עם ספוגי צפיפות מיוחדים לפיזור הלחות והבטחת נוחות אידיאלית, ריפוד הפנים פריק לחלוטין וניתן לכביסה כדי לאפשר היגיינה מושלמת. מערכת ESS (מערכת בטיחות חירום) מאפשרת פירוק רפידות הלחיים, המצוידות במערכת חירום לשחרור מהיר, כדי להסיר את הקסדה במקרה חירום ולמנוע טראומה נוספת, בנוסף, הרצועה עם סגירת DD באלומיניום אנודייז אדום עם כפתור קיבוע. קסדת ה-ECHUS מתאימה לכל דגמי ה-Neck Brace, זמינה מידות מ-XS עד XXL, משקלה 1300 גרם ± 50 גרם למידה M, והיא בעלת תקן ECE 22.06.

אודות חברת אבנוע:

חברת אבנוע בע"מ מהמובילות בתחום יבוא ושיווק אבזרים לאופנועים, חלפים לאופנועים וכן אביזרים לטרקטורונים, ממיטב מותגי העולם. אבנוע הוקמה בשנת 1965 על ידי פנחס דה-יונג. בתחילה עיקר העיסוק היה מכירת חלפים לווספות ולמברטות (זה רק מה שהיה…) ובהמשך התרחבה הפעילות, ובנוסף ליבוא החלפים ייובאו גם האבזרים לאופנוענים. כיום עדיין מנוהלת חברת אבנוע בע"מ על ידי פנחס דה-יונג בסיוע צמוד של ילדיו. חרטנו על דגלינו לייבא לישראל את המוצרים הטובים ביותר במחיר הסביר ביותר. נכון להיום אנו מייבאים בעיקר מארצות הברית ומאירופה. כל מוצר שאנו מייבאים נבדק על ידי מקצוענים ורק אז אנו מחליטים אם הוא ראוי למכירה. מוצרים שנרכשים אצלנו (ישירות או דרך סוכנינו הרבים והטובים) מגובים באחריות מלאה.
היינו הראשונים לתמוך ולתת חסות לרוכבים המתחרים בארץ ובעולם החל מתחילת שנות התשעים סייענו לרז היימן ולאביב קדשאי לצאת לראלי הפרעונים. בהמשך סייענו לחבורות לצאת למסעות בעולם. אנו תומכים בטובי הרוכבים בישראל, תוך הקפדה על תמיכה בדור הצעיר והמבטיח.

 


אבנוע | AVNOA
שוקן 12, תל אביב
טלפון: 03-6822950

שעות פתיחה:
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום שישי: 9:00-14:00

משלוחים חינם לכל הארץ

ט.ל.ח | עד גמר המלאי | התמונה להמחשה בלבד

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל