fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

חדש באמביל: קסדת שוברט תיור נפתחת

חדש באמביל: קסדת שוברט תיור נפתחת

עידן חדש של קסדות נפתחות

ה-SCHUBERTH C5 מייצגת את העידן החדש של קסדות נפתחות ותוצאה של 20,000 שעות הנדסה, של 2,000 קסדות שנבדקו במעבדת מבחני הסביבה והרוח של Schuberth, ויותר מ-400 שעות של נסיעות מבחן על כבישי גרמניה.

המורשת של Schuberth בגזרת הקסדות הנפתחות החלה לפני יותר מ-20 שנה עם ה-CONCEPT, הנפתחת הראשונה של שוברט, ומאז שוברט נכנסה לתהליך אבולוציה מתמשך שהביא את החברה להגדיר מחדש את הקטגוריה ולהציב רף חדש מספר פעמים. ה-C5 היא קסדה קלה יותר אך בטוחה יותר, עם עיצוב מעטפת מודרני ואגרסיבי יותר אך בו זמנית שקט.

מאז קסדת הקונספט הראשונה, ביצועי האווירו-אקוסטיקה הבולטים היו אחד המרכיבים המובהקים של כל הקסדות הנפתחות של שוברט. במהלך הפיתוח של ה-C5 המהנדסים שלנו בילו יותר מ-200 שעות במנהרת הרוח של שוברט תוך אופטימיזציה של עיצוב מעטפת הקסדה. מחקרים אלו יחד עם קונספט עורפי חדש המבטיח אטימה מושלמת של החלק התחתון של מעטפת הקסדה אפשרו ל-C5 להשיג את התוצאה המדהימה של 85 דציבלים במהירות של 100 קמ"ש על אופנוע נייקד.

השוברט C5 מציגה כניסת אוויר כפולה בסנטר הכוללת מסנן רחיץ וניתן להחלפה לנשימה נקיה בזמן רכיבה בתנאים קיצוניים. הכפתורים מציעים התאמה קלה של פתח האוורור הקדמי המשתנה.

האיוורור הופך את ה-C5 לסטנדרט החדש בקטגוריית הקסדות הנפתחות. ויסות חום ראש אופטימלי ממקסם את הביצועים והנוחות של הרוכב. מסיבה זו, הC5 מתוכננת לשלב את האוורור האולטימטיבי עם כניסת האוויר הכפולה בסנטר, עם מסנן שניתן להחלפה, בשילוב עם ספוילר אחורי חדש הכולל פליטת אוויר ותעלות אוורור EPS לא מכוסות.

השוברט C5 מציבה רף חדש מבחינת נוחות. משטח הראש הסטנדרטי פותח על מנת להציע נוחות ללא פשרות לכל לקוחותינו, בעלי "צורת ראש קיצונית" נאלצים בדרך כלל להתפשר על התאמה ומידות. עבור שוברט פשרה אינה אופציה ולכן עם ה-C5 אנו מציגים את "הקונספט האינדיבידואלי". תוכנית ספציפית שמטרתה להבטיח את הנוחות המקסימלית לרוכב נותנת אפשרות להתאים אישית את הריפוד הפנימי עם אפשרויות עובי נוספות עבור רפידות הצדדים, הגב והלחיים. (התאמה אישית של כרית ראש זמינה עבור גדלים M/L/XL).

בשוברט הבטיחות היא המוקד העיקרי שלנו. עם ה-C5, שוברט מציגה את הקסדה הראשונה שלה עם תקני P/J ו-ECE-R 22.06 Homologation. כולל מעטפת DFP פיברגלאס חדשה מחוזקת בסיבי פחמן לשיפור בלימת זעזועים ומשקל קל יותר. בדיוק כמו כל קולקציית שוברט, יתרונות ה-C5 של מערכת ה-Anti-Roll-Off-System מחוברים עם רצועת סנטר במיקום מתקדם חדש לשיפור הנוחות באזור הגרון.

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר רק עבור השוברט C5 שלך. קלה במיוחד להתקנה, להגדרה ולשימוש, דיברית ה-SC2 קובעת סטנדרט חדש לתקשורת לאופנועים. רמקולי HD ושלוש אנטנות לרדיו FM, בלוטוס אינטרקום ו-Mesh אינטרקום כבר מותקנים מראש בשוברט C5. ה-SC2 פשוטה מאוד להתקנה: חברו את המיקרופון בום, הסירו את הכיסויים בגב הקסדה, שחררו את הכפתורים בצד, חברו את שניהם, הפעילו אותם, ואתם מוכן לרכיבה!

שוברט C5: לרכישה לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל