fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

חדש בישראל: קסדת LS2 Thunder קרבון

חדש בישראל: קסדת LS2 Thunder קרבון

אסף לביא

צילום: יצרן

לרט, יבואנית מותג הקסדות הספרדי LS2, מודיעה על הגעתה לארץ של ה-FF805 Thunder קרבון, קסדת הדגל הספורטיבית וממשיכת דרכה של ה-Arrow, רבת-המכר של LS2. מחירה נקבע על 2,590 ₪.

ה-Thunder פותחה בשיתוף מחלקת המרוצים של LS2 שאחראית לקסדות המתחרות בכל הענפים ובין היתר בכל קטגוריות המוטוGP, עם מעטפת קרבון פייבר משולב סיבי ארמיד במשקל של 1,400 גרם ושלוש מידות שונות. צורת הקסדה אובלית ארוכית, מידותיה נעות בין XS ל-XXL והיא עומדת בתקן ECE 22.05 ו-DOT.

תעלות האוורור המובנות ב-EPS משפרות את זרימת האוויר, שנכנס דרך צמד פתחי כניסה עליונים, פתח עליון ופתח סנטר ויוצא מפתחי יציאת אוויר בספוילר מאחור ובצדדים. המשקף עשוי מפוליקרבונט אופטי עמיד לפגיעה ומסנן קרינת UV, הוא מצויד במערכת פינלוק למניעת אדים ובהכנה ל-Tear OFF, מנגנון ראצ'ט ממתכת כולל פירוק מהיר ונעילה בחזית המשקף. לפתח כינסת האוויר בסנטר יש שני מצבים, כשהראשון מסיט את האוויר העובר דרכו לכיוון המשקף לצורך סילוק אדים.

הריפודים פרידים לחלוטין וניתנים לניקוי, עם ספוגים חתוכים בלייזר ובד היפואלרגני נושם. הקסדה מצוידת גם בסנטרון מתכוונן וגם באפון. מנגנון הנעילה, כראוי לקסדה הספורטיבית, הוא דאבל-D עם מגנט ורצועה מחוזקת והריפודים ניתנים לפירוק מהיר במקרה חירום. ה-EPS בעל דחיסות משתנה לפי אזורי פגיעה.

ה-LS2 FF805 Thunder קרבון מוצעת בקרבון נטול צביעה בגימור מט או גימור מבריק ובצביעת Racing 1 בגווני כחול משולב צהוב, צהוב מט או אדום משולב לבן. מחירה בישראל 2,590 ₪.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

2 תגובות ל חדש בישראל: קסדת LS2 Thunder קרבון

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל