fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

חדש מעופר אבניר: מוקד אפריליה VIP וסרטוני הדרכה בעברית

חדש מעופר אבניר: מוקד אפריליה VIP וסרטוני הדרכה בעברית

עופר אבניר יוצאת במהלך חווית מכירות ושירות פרמיום ללקוחות אפריליה ופותחת מוקד שירות VIP ללקוחות המותג. המוקד יכלול נציגי שירות אישיים לכל הלקוחות בעלי אחד מדגמי אפריליה השונים. קובי גילון סמנכ"ל שיווק דו גלגלי "כחלק מהרצון לספק ללקוחות אפריליה חווית שירות ואפטר סייל המתאימה באיכותה, לאיכות, הטכנולוגיה והחדשנות שדגמי אפריליה החדשים מציעים אנו משיקים מוקד שירות לקוחות רק ללקוחות המותג, עם נציגים אישיים אשר ילוו את הלקוח משלב הפנייה עד סגירתה, מול המחלקות השונות אצלנו בארגון".
המוקד יעניק שירות לכל בעלי אחד מדגמי אפריליה בכל סוגיה: שירות, חווית קנייה, אפטר סייל ועוד. מטרת המוקד והשירות האישי לספק חווית שרות מיטבית, שרות ממוקד לקוח מכוון פיתרון, תוך ליווי והכוונה של הלקוח, במינימום זמן אפשרי. על מנת להינות מהשירות, לקוחות אפריליה יוכלו להתקשר לכוכבית 8588 או להשאיר פרטים באתר הבית של עופר אבניר ונציג שירות יחזור אליו במהרה. לאחר בדיקה מצד נציג השירות את רישיון הכלי ואימותו אל מול הלקוח, יקבל האחרון מסרון המבשר לו על ההצטרפות לשירות ומספר ייעודי של מוקד אפריליה.

בנוסף, כחלק מאותה הבטחה של שירות ממוקד לקוח וחווית פרמיום, החל מהשבוע, כל אחד מלקוחות אחד מדגמי Aprilia 660 יקבל מיד לאחר קבלת הכלי וסיום תהליך המסירה, ברכה אישית במייל מסמנכ"ל השיווק בדו גלגלי, קובי גילון שתכלול סרטון הדרכה והסבר על שלל מערכות הטכנולוגיה והאפשרויות הטמונות בכלי שזה עתה קיבלו. כידוע, דגמי אופנועי Aprilia החדשים מצוידים במערכות טכנולוגיות רבות שנועדו לשמור מצד אחד על שלומו של הרוכב, ומצד שני לחדד ולהעצים את חווית הרכיבה הדינמית בכלים אלו – בין אם מדובר על רכיבה יומיומית, טיולי סוף שבוע, ובטח אם בביקור במסלול. מגוון האפשרויות להתאמת האופנוע אישית לרוכב, יכול להתגלות לפעמים כמסובך למדי, בשל ריבוי האפשרויות מהן יכול לבחור הרוכב. הסרטונים בעברית, שצולמו, הוקלטו ונערכו בארץ מתארים את המערכות השונות בדגמים אלו, את אופן תפעול לוח השעונים, התצוגות והטכנולוגיה בהתאם לשימוש הצפוי. הצילומים בוצעו על ידי צלם האקסטרים אסף רחמים.

תגובה אחת ל חדש מעופר אבניר: מוקד אפריליה VIP וסרטוני הדרכה בעברית

  1. אני גם פותח מוקד שירות VIP
    חבל על הזמן שלכם, לבוא' לשמוע הסברים, למה?
    אתם קונים אצלי אופנוע VIP, אני מכניס את כל הפרמטרים למחשב.
    אחרי הרישום תשלח לכם ערכת מציאות רבודה הצעקה האחרונה.
    אם אתם צריכים לרכב אתם מתקשרים לנציג שפותח לכם גישה למאגר.
    כל מה שקורה קורה לכם באמת, יש אחריות מלאה למציאות, ים של לקוחות שכבר רכשו את החבילה ומאושרים עד הגג.
    ***השירות לא כולל תיקונים, אין כיסוי גוף ורכוש על תאונות, אגב תאונות מומלץ פוליסת ביטוח חיים.
    ט.ל.ח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל