fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

חדש: תכנית הטבות VIP ברכישת אופנועי RIEJU

חדש: תכנית הטבות VIP ברכישת אופנועי RIEJU

קבוצת HM מוטורס מודיעה על חיזוק מעמדו של מותג אופנועי ההארד-אנדורו הספרדי בישראל ומשיקה לראשונה בישראל תכנית הטבות מקיפה ואמנת שירות לרוכשים, תחת השם RIEJU VIP.

לפני כשנה, באביב 2020, הושלם בישראל ליין דגמי ההארד-אנדורו של מותג RIEJU הספרדי עם סדרות הדגמים MR RACING, MR PRO ו-MR RANGER. ליין הדגמים האלה מבוסס על דגמי האנדורו המקצועיים שיוצרו בעבר על ידי חברת גאס גאס, לפני שזו נרכשה על ידי קונצרן פירר (Pierer Mobility AG). מדובר באופנועי אנדורו מקצועיים ועשירים באבזור, כאשר נקבע להם בישראל תג מחיר נמוך במיוחד של החל מ-48,900 ₪ לדגם הכניסה MR RANGER 200 וכלה ב-64,900 ₪ לדגם MR PRO 300 הקרבי והמאובזר.

מאז שהצטרפה חברת RIEJU לתחום ההארד-אנדורו בעולם, כבר השתתפה בעשרות תחרויות מקומיות ובינלאומיות ברחבי העולם, כולל מרוץ הדקאר המפורסם ומרוץ ״מינוס 400״ שהתקיים לאחרונה בישראל, במסגרת אליפות האנדורו העולמית. במרוץ זה סיים רוכב ריאחו פרנצ׳סק-מורטי במקום העשירי שהכניס אותו ל״גולד״, על גבי אופנוע ״סטוק״ שלא בוצעו בו שינויים והתאמות מיוחדות.

כעת, בקבוצת HM מוטורס הוחלט למנף את ההצלחה העולמית של RIEJU ולחזק את מעמד המותג הספרדי כמותג הארד-אנדורו מוביל בישראל, עם חבילת הטבות אטרקטיביות במיוחד לרוכשים שקיבלה ביטוי באמנת והסכם שירות Service-level agreement) SLA )

במסגרת חבילת ההטבות ואמנת השרות יקבלו הרוכשים:

– חבילת טיפולים עד 100 שעות מנוע, כולל החלפת בוכנה לאחר 80 ש״מ על חשבון היבואן.

– קבלת כלי חליפי במידה והאופנוע שוהה ליותר מסופ״ש אחד במוסך כתוצאה מחוסר בחלקי חילוף.

– התחייבות לטרייד-אין במחיר מחירון (בכפוף לבדיקה) לאחר 12 חודשים מהרכישה.

– חבילת אבזור ומיגונים מותאמת לכל דגם בשווי 3,700 ₪ לדגמי RACING ו-RANGER, 2,600 ₪ לדגמי PRO

התוספת עבור חבילת ההטבות RIEJU VIP תהיה 6,000 ₪ בלבד במעמד הרכישה.

מתומר לויתן וירושבסקי מנכ״ל קבוצת HM מוטורס נמסר: ״לאחר שאופנועי ההארד-אנדורו של RIEJU ביססו את מעמדם בעולם ובישראל, החלטנו לתת חיזוק משמעותי שעוד לא נראה כמותו בארץ למותג, על מנת למשוך את הרוכבים שהולכים אחרי העדר ובוחרים במותגים מתחרים, למרות הנחיתות באבזור כתוצאה מחששות מרכישת מותג חדש. הרעיון בחבילת ׳RIEJU VIP ואמנת השרות׳ נועדו לתת מענה ממוקד בדיוק לחששות של הרוכבים – עם כל החיזוקים הנדרשים כדי שהרוכשים ידעו שהם יכולים לרכוב בראש שקט ואנחנו נדאג להם לכל השאר. המהפכה שעשו דגמי RIEJU בשוק האנדורו העולמי הגיעה גם לישראל ואנחנו גאים להיות הנציגים של המותג הצעיר והבועט בישראל. אין לי ספק כי מי שבעבר חשש לרכוש מותג חדש יוכל לעשות זאת כעת בביטחון רב יותר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל