fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

חזר לישראל: מותג הפרימיום הצרפתי BCD ביבוא רשמי

חזר לישראל: מותג הפרימיום הצרפתי BCD ביבוא רשמי

מותג BCD תפס את מקומו והפך לשם דבר כשהחל ליצר מגוון מוצרים 'סופר איכותיים' המיועדים לרוכבים המעוניינים להעניק לאופנועים ולקטנועי העל שלהם מראה שונה, ייחודי, אגרסיבי או אקסקלוסיבי במיוחד.

החברה הצרפתית שהחלה את דרכה תפסה מהר מאוד את מקומה כיצרנית אביזרים ושיפורים מתקדמים וכחברה שלה אין תחרות בכל הקשור ביצור חלקי מתכת מתקדמים וחלקים פולימריים ייחודיים ומתחילת דרכה מציעה ליין נרחב של אביזרים תוך שימת דגש על עיצוב שונה וייחודי הפונה לקהל לקוחות שאינם מוכנים להתפשר על איכות. עם השנים שחלפו והצלחת המוצרים, הפכו אביזרי מותג BCD ליותר ויותר מבוקשים על ידי הרוכבים, והמותג הפך לסמל סטטוס ולגאווה של בעל האופנוע או הקטנוע.

מעבר לאיכותם של אביזרי החברה, מאפשר ליין המוצרים הרחב לכל רוכב או רוכבת לעצב את האופנוע או הקטנוע האהובים עליהם לפי דרישותיהם האישיות ולשוות לאופנוע מראה אגרסיבי מרתק, או לעצבו בצורה אקסקלוסיבית וייחודית.

חשוב שתדעו, למותג BCD מגוון רחב של מוצרים ומה שהחל כאפשרות לצייד ולאבזר את דגמי קטנועי העל כגון YAMAHA TMAX, HONDA X-ADV 750, YAMAHA XMAX התפתח בהצלחה לליין מוצרים הכולל גם דגמי אופנועים ומוצרי החברה המופצים בימים אלו ברחבי העולם ממלאים את בעלי האופנועים והקטנועים בגאווה.

אז מי מבינכם שמעוניין להתקין על אופנועו אביזרים ייחודיים, באיכות ללא פשרות, בעיצוב אישי שיעניק לרכבו מראה יוקרתי המוכיח את אופיו של הרוכב – מוזמנים ליצור קשר עם חברת 'מוטוסטור' המשמשת היום כיבואן רשמי של המותג. מבטיחים לכם שמחיר האביזרים ביחס לתמורה יותר מאטרקטיבי ושמעבר לאיכותם של המוצרים הם יעניקו לאופנוע או לקטנוע שלכם נראות ייחודית שלכם יהיה כיף להזדהות איתה ולאחרים יהיה ברור שזה האופנוע או הקטנוע האישיים שלכם!

ניתן להשיג את המוצרים בחנות של היבואן בכתובת: יוסף בוסל 15, נתניה
בהזמנה באתר האינטרנט של היבואן: www.motostore.co.il
טלפון ליצירת קשר: 0545309699 (כולל וואטסאפ)

* ניתן להזמין בהזמנה מיוחדת ומהירה כל פריט ואביזר של חברת BCD המופיעים בקטלוג החברה גם אם אינם נמצאים כרגע במלאי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל