fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

לקנות ציוד טניס שולחן מאלופי ישראל

לקנות ציוד טניס שולחן מאלופי ישראל

שלושה אלופי ישראל בטניס שולחן התאחדו יחדיו והביאו לכם ארצה את שולחנות הפינג-פונג הטובים והמשתלמים ביותר בישראל. עדיין לא שמעתם על מותג הבוטיק "צ'יקיטה"?

אז אם יש לכם חצר גדולה, מרפסת, מרתף וכו' הגיע הזמן לפנק את עצמכם בשולחן פינג-פונג. מתלבטים ולא יודעים מהיכן לרכוש ואיזה דגם לבחור? אל דאגה, אלופי ישראל לשירותכם.

חברת צ'יקיטה, בראשות שלושה אלופי ישראל, איסק אברמוב, יניב שרון ומתן סימון עובדת לילות כימים כדי להגשים את הייעוד שלה – פיתוח ענף הטניס שולחן בישראל והנגשתו לכמה שיותר אנשים. כחלק מהחזון הגדול – איסק, יניב ומתן משקיעים עמל רב כדי לייצר שולחנות פינג-פונג ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר. "הכח שלנו הוא במיקוד ובפוקוס, אנחנו חברה שמתעסקת אך ורק בטניס שולחן מקצועי וזה עיסוקה היחידי והעיקרי של החברה בכלל ושל כל אחד משותפיה בפרט", אומר איסק אברמוב בעל החברה וגדול שחקני ישראל בכל הזמנים לדעת רבים.

אז למה דווקא צ'יקיטה? שאלנו את מתן סימון מנכ"ל החברה ואלוף ישראל

"אנחנו מסננים מפעלים ועובדים רק עם היצרנים הכי טובים. לאחר מכן צוות האלופים שלנו בודק עשרות שולחנות ובורר את הטובים ביותר ואף מעורב בתהליך הייצור ומשדרג עוד יותר את השולחן. אנחנו גם קשובים ללקוחות שלנו ומשפרים את המוצרים באופן תמידי ובלתי פוסק. בזכות המחקר הגדול שעשינו, בזכות הקשרים שלנו וכח הקנייה שלנו, והודות לידע הרב שצברנו בטניס שולחן – הצלחנו לייצר שולחנות ברמה גבוהה מאד ובמחיר משתלם ביותר. השקענו בחומר ממנו עשויה הפלטה, פעלנו שהקפיצה של הכדור על השולחן תהיה מצוינת, השקענו בקונסטרוקציה של השולחן שיהיה חזק, מאסיבי ועמיד, השקענו בגלגלים של השולחן ובכל הפרטים החשובים ביותר ליצירת שולחן מקצועי ואיכותי במיוחד".

החברה מייצרת מגוון רחב של שולחנות: שולחנות פנים מתקפלים מקצועיים, שולחנות חוץ מקובעים לאדמה המיועדים לגנים ולפארקים ושולחנות MINI & MIDI – שולחנות קומפקטיים במידות מוקטנות כדי שגם מי שאין להם מספיק מקום בבית יוכלו ליהנות מהמשחק. מוצר הדגל של החברה הוא שולחן החוץ המתקפל שנמכר ללקוחות קצה מכל קצוות הארץ. "לפעמים כדי להגן על השולחן מפגעי מזג האוויר מצפים אותו בכל מיני חומרים שפוגעים בחוויית המשחק, ולפעמים כדי לא לפגוע בחוויית המשחק לא מספיק משקיעים בהגנת השולחן ואז יהיה לו בלאי מהיר יותר. הדבר הכי חשוב בשולחן חוץ הוא למצוא את האיזון המיטבי בין קפיצת הכדור על השולחן לבין העמידות שלו מפגעי מזג האוויר", אומר יניב שרון מבעלי החברה ואלוף ישראל 6 פעמים.

חברת צ'יקיטה בע"מ היא חברה המתמחה בייבוא ושיווק ציוד טניס שולחן – שולחנות, מחבטים, רשתות, כדורים, הלבשה ואביזרי עזר נוספים. החברה מעניקה יחס אישי לכל לקוח ואפשרות להתייעץ עם אחד מצוות האלופים שלה לפני הקניה. כמו כן החברה מציעה שירותי טניס שולחן רבים: אימונים אישיים, חוגים, ניהול תחרויות, ימי הולדת, שירות תיקון שולחנות וכל פעילות טניס שולחן באשר היא.

להזמנות מוזמנים להיכנס לאתר שלנו: Chiquita.co.il
או בטלפון: 052-3358853

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל