fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

לראשונה: קורקינטים חכמים למותג NIU‏

לראשונה: קורקינטים חכמים למותג NIU‏

צילום: יצרן

החברה המובילה בעולם של פתרונות ניידות עירוניים חכמים, NIU, הודיעה על השקת הקורקינט החשמלי הראשון אי פעם של החברה. ה- NIU KICK SCOOTER יהיה זמין ללקוחות בקיץ הקרוב בארצות הברית, אירופה וגם בישראל, על ידי היבואנית הרשמית UME.

ה- NIU KICK SCOOTER נועד לחדור למרחב הניידות העירוני באמצעות פתרון MICRO-MOBILITY הטוב ביותר. לאחר שכבר פתחה את השווקים באירופה ובארה"ב לקטנועים חשמליים, NIU מוסיפה את הקורקינט החדש לארסנל הכלים העירוניים בכדי לסייע בפתרון צרכי הניידות בטווחים קצרים (1-5 ק"מ) של תושבים בעיר. NIU הקימה גם צוות מו"פ בנושא ניידות "Last Mile" שיתמקד ביצירת רכבי מיקרו-ניידות חדשים לשווקים העולמיים. כל כלי הרכב של NIU מחוברים לאפליקציה ייחודית ומופעלים באמצעות טכנולוגיית סוללות ליתיום-יון מהדור האחרון.

"אנחנו מאמינים שיצרנו את חווית הרכיבה החשמלית הנוחה ביותר בהרבה פחות מ -1,000 דולר, וכמובן שרצינו לספק גם ביצועי נסיעה מעולים", אומר ד"ר יאן לי, מנכ"ל NIU Technologies ומוסיף כי ״הנוחות נמצאת בפרטי המסגרת, הכידון ושלדה החזקים יותר של NIU KICK SCOOTER, וצמיגי אוויר רחבים בגודל "9.5 ובלמי דיסק (הנדירים לקורקינטים בכלל ובטווח מחיר זה בפרט) – ליצירת חוויית נסיעה חלקה ובטוחה יותר.״

ה- NIU KICK SCOOTER יימכר בחו״ל במחיר התחלתי של 599 דולר (599 אירו באירופה) עם מהירות מקסימלית של 25 קמ"ש בהתאם לחוק. המחיר בישראל טרם נקבע, יחד עם זאת צפוי כי יהיה דומה למחירים אלו בתוספת המס המקומי. ל- NIU KICK SCOOTER Pro יש טווח של 50 ק"מ בטעינה אחת של 6 שעות, ול- NIU KICK SCOOTER Sport טווח של 40 ק"מ בטעינה אחת של 5 שעות. "חלק מהחזון שלנו הוא להגדיר מחדש את הניידות העירונית, והוספת קורקינטים למערך שלנו היא המחויבות שלנו ללקוחות שלנו ברחבי העולם לספק פתרונות ניידות מתקדמים במחירים סבירים שהם יכולים להיות גאים בבעלותם וגם לסמוך עליהם ביומיום שלהם" על פי ד"ר יאן לי.

ה- NIU KICK SCOOTER Pro יחובר באמצעות אפליקציה ומצוייד בסוללת ליתיום-יון V48 Wh486 ואילו ה- NIU KICK SCOOTER Sport מגיע עם סוללת ליתיום-יון V48 365Wh . ה- NIU KICK SCOOTER עמיד במים IP54 והופך אותו למושלם לתנאי רכיבה בכל מזג האוויר. באופן נוח, מצב E-SAVE וטכנולוגיית הבלימה המתחדשת יגבירו את טווח הרכיבה לנסיעה שבועית ממושכת. העיצוב המתקפל בשילוב המתלים והמסגרת החזקים מבדילים אותו מההיצע הנוכחי בשוק. ה- NIU KICK SCOOTER יציע חוויית רכיבה נוחה יותר במרחב הניידות העירוני, וייתן למספר נסיעות קצרות וארוכות יותר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל