fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו טסט+ | מצלמת קסדה דו כיוונית DB-1

מוטו טסט+ | מצלמת קסדה דו כיוונית DB-1

מיקי כהן

צילום: מערכת מוטו

מצלמות אקסטרים הפכו בשנים האחרונות למוצר שקיים כמעט בכל בית, ובד בבד נרשמה גם עלייה בפופולריות של מצלמות הדרך המותקנות בכלי רכב ומספקות תיעוד של הנסיעה. גם בקרב רוכבי הדו גלגלי, רבים בוחרים להתקין מצלמות דרך על האופנוע שלהם, שמספקות סוג של 'תעודת ביטוח' במקרים של תאונות ודו"חות משטרה.

מצלמות הדרך מפוצלות בדר"כ ודורשות התקנה – אחת מקדימה ואחת מאחורה, אולם פיתרון של מצלמה קבועה שמותקנת על האופנוע או הקטנוע בלי אפשרות לפירוק מהיר לא מתאים לכל אחד. שליחים, בעלי דו גלגלי של חברה שמשתמש בכמה כלים, רוכבי אנדורו או מוטוקרוס שמשאירים את הכלי לעיתים במחסן או שמוגבלים מבחינת הכוח של המצבר של הכלי ועוד. הפתרון הנפוץ הוא חיבור מצלמה לקסדה אך במצב כזה, הצילום הוא רק מקדימה וממש בחלק קטן המקרים גם 360⁰, אבל זה דורש הבנה בעריכת הסרט ומעט משבש את התמונה.

חברת ברקום, יבואנית מערכות התקשורת של Cardo ומצלמות Innovv, החלה בייבוא של ה-DB-1, מצלמת אקסטרים להתקנה על קסדה ומציעה צילום דו-כיווני ומגיעה בצורה המיטבית לאופנוע – עיצוב גליל, אך עם זווית של 15⁰ בחלקה האחורי כדי להתאים לצורה הטבעית של הקסדה ומנח הראש. לא נשאיר אתכם במתח, זה אכן עובד. גם בצילום קדימה וגם בצילום אחורה, הסרטונים המופקים מכוונים בדיוק לאן שצריך.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

מלבד המצלמה וכבל הטעינה כלולים בערכה גם אביזרים להתקנה על קסדה (או כל מקום אחר בו נרצה להתקין את המצלמה), בדומה למצלמות אחרות, גם כאן מדובר באביזרים סטנדרטיים כך שניתן לרכוש אביזרים נוספים ללא שום בעיה. עוד במארז – כרטיס זיכרון בנפח 32GB (המצלמה תומכת עד כרטיס בנפח 128GB), מטלית לניקוי העדשות, נרתיק נשיאה, שלט הפעלה וחוברת הוראות בעברית.

עוד קצת מהצד הטכני:

ה-DB-1 מצלמת באיכות FHD גם קדימה וגם אחורה ומתחברת לסלולרי בעזרת WiFi. חיישני הצילום של Sony והצילום בזווית של 140⁰ לכל כיוון. המצלמה עומדת בתקן IP65 מה שאומר שהיא חסינה מפני אבק והשפרצות של מים, אבל לא היינו ממהרים להיכנס איתה לים או לבריכה.
קיבולת הסוללה היא 1600mAH המספיקה לכשעתיים וחצי צילום גם קדימה וגם אחורה.

כעת, לא נותר לנו אלא לחבוש את הקסדה ולצאת לרכוב בכביש ובשביל, ביום ובלילה ולראות את איכות הצילומים בתנאים שונים. מחיר המצלמה הינו 990 ש"ח.

בחודש הבא כבר נדווח על חוויות השימוש, בינתיים הכנו לכם סרטון מהמצלמה:

צילום: מיקי כהן | עריכה: אסף לביא

3 תגובות ל מוטו טסט+ | מצלמת קסדה דו כיוונית DB-1

  1. קניתי את המצלמה הזו איכות צילום מעולה, הבעיה שהיא קשה לתפעול אתה לא יודע אם אתה מצלם או מכבה או שהיא פועלת לבד לפעמים וזה מבאס.ולכן אני שוקל לעבור חזרה למצלמה הישנה של קרדו עם תריס.

  2. מצלמה גרועה. אי אפשר לדעת מתי עובדת/לא עובדת. לא אמינה וזה הכי גרוע למוצר שאמור להיות סופר אמין

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל