fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

עידן הכסף: תכשיטים לאופנוענים

עידן הכסף: תכשיטים לאופנוענים

הקשר בין אופנוענים לתכשיטים עתיק כמו הזמן עצמו. החיבור הבלתי אמצעי בין מי שמשנה את אופנועו ומעניק לו אופי ומראה אישי וייחודי לבין העיטורים והקישוטים אותם הוא עוטה אלי רכיבה, יחודיים כמוהם וכמו הכלי שלהם… והייחודיות תפסה תאוצה וכל נשמה חופשית רוצה גם וכך הם מתקבצים, חבורות חבורות של 'רוכבים בודדים', בעלי שאיפה לייחודיות והתבלטות – תוך שמירה על חמימות העדר, ובעלי טעם טוב ויוקרתי.

את עידן סדי ואת האומנות המוטורית בכסף ובנירוסטה שלו אפשר כיום לראות בחנויות מובחרות, בארץ ובעולם, כמו גם להזמין ישירות מהיצרן – באופן מכוון. אבל ההתחלה שלו הייתה אחרת, מחתרתית הרבה יותר ועם אפלה יצירתית שנובעת מהרחוב, כמו עידן עצמו; ילד פאנק של סוף שנות ה-90 שראה את כיכר דיזינגוף עוברת תהפוכות ואת הפינגווין והליקוויד משני הצדדים שלהם – ושרד כדי לספר על זה…

את החומרים לאומנות השימושית שלו מצא אז עידן בחצרות האחוריות של מוסכי וחנויות האופנועים של דרום העיר: בהתחלה אצל משפחת צלניקר היקרה – ממחזר זבל שמצא במחסנים של שחר אופנועים, אח"כ גם אצל רמי בספיידר אופנועים, יורי כשעוד היה פרפר, מוטורייב בסלמה ובהמשך במתחם בגין, שם גם עבד כשכיר בתחילת הדרך העסקית שהביאה אותו לפתוח עסק עצמאי בשנת 2017 ולהציע את התכשיטים שלו לכולם.

הקולקציה כוללת טבעות, צמידים, שרשראות לצוואר וכאלו לחיבור הארנק אל החגורה. כולה עבודת יד ובכסף סטרלינג 925 (או בכל מתכת אצילה/רכה אחרת שתחפצו – בהזמנה אישית). השרשראות, שנראות אמיתיות וממחוזרות מאיזה מנוע הן למעשה עבודת נמלים של צורפות – לפי המודל של שרשרת טיימינג אמיתית, בעבר נהג עידן לבנות חוליה אחר חוליה ביד, כיום הוא נעזר במיקור חוץ לנושא ומפנה את כל זמנו היצירתי לבניית התליונים שבמרכז – שם מונח עיקר היצירה הרוחנית, וגם רוב המשקל של התכשיט. עוד בקולקציה תמצאו צמידים העשויים בצורת מפתחות פתוחים ורינג, מתפתלים סביב פרק כף היד… את האופי האישי של המוצרים של עידן ניתן לפגוש גם באריזה האישית והמושקעת, וכמובן שגם לאחר הקניה וקבלת התכשיט – באם עולה הצורך להוסיף חוליה או כל שינוי/תיקון נדרש אחר.

את האומנות הזו, הנענדת והנראית, אפשר למצוא כיום גם בסניף אוסקה היפני של הארלי דוידסון, איתם קיים שיתוף פעולה של כשנה וחצי וההולך ומתרחב – לקראת שווקים ממוקדים נוספים. יש לעידן מאגר לקוחות – אבל הוא מעדיף לא להספים ולא מפרסם אלא נהנה מקהל לקוחות של 'מיד לפה' ההולך וגדל, ובמפתיע גם מפלטפורמות דוגמת פינאינטרסט הגיעו לא מעט לקוחות, מסתבר.

להזמנות: עידן 050-7863689

2 תגובות ל עידן הכסף: תכשיטים לאופנוענים

  1. העיצוב מדהים, והמחירים מאוד שווים את התמורה. אני מאוד מרוצה והיחס האישי ישאיר אותי שנים איתו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל