fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

ריינו-טייר: קסדות X-lite במחיר שובר שוק

ריינו-טייר: קסדות X-lite במחיר שובר שוק

עכשיו בחנות האביזרים של ריינו-טייר: מבצע חסר תקדים על קסדת העל של חברת X-lite, ה-X-803 המדהימה, במחיר 2,500 ₪ בלבד – במקום 3,535 ₪!

קסדת המסלול הטהורה של חברת X-lite מבית Nolan מיוצרת כמעט כולה בעבודת יד, פיתוחה נעשה תוך התחשבות גדולה בצרכי הרוכב, בעזרת ברוכבי המסלול של X-lite, מאופיינת בהנדסת אנוש מעולה.

מערכת האוורור ברמה גבוהה, האווירודינמיקה מדודה, הריפוד בעל יכול נידוף זיעה קיצוני וכמובן העיצוב מדהים, כמצופה. ל-X-803 מעטפת בעלת תרכובת עשירה בקרבון, מה שהופך את הקסדה לקלה במיוחד, ב-3 מידות למעטפת. היקף הקסדה קטן יותר וקל יותר, לקסדה משקף חיצוני גדול עם שדה ראייה רחב וכניסת אויר גדולה, עם הכנה למשקף נגד אדים.

ה-X-803 עוצבה במנהרת רוח ועברה בדיקות אין סופיות על המסלול ולכן עוצבה במבנה אווירודינמי המקנה התנגדות מינימלית בזמן רכיבה אגרסיבית ומפחית עומסים המופעלים על הרוכב, לשם כך היא נעזרת בספוילר אחורי גדול שעוזר למשוך אוויר חם מהקסדה ולייצב אותה במהירויות גבוהות.

ל-X-803 ריפוד ברמה גבוה הנקרא "carbon fitting racing experience", הבנוי במבנה רשת חדשני המשולב קרבון בתוכו. ריפוד זה מקנה יכולת נידוף זיעה וקירור ברמה הגבוהה ביותר וכמובן שגם מתייבש יותר מהר ועוזר לשמור על ראש יבש בזמן רכיבות מסלול או ברכיבות ממושכות. כל הריפודים בקסדה פריקים וניתנים לכביסה ומאפשרים התקנת דיבורית. ה-X-803 מגיעה עם סגירת D-Ring כיאה לקסדת מסלול. בנוסף מגיע עם הקסדה "אפון" ארוך יותר ועוזר למנוע הצטברות אדים בזמן רכיבה.


ריינו-טייר, הסוללים 4 ת"א.
03-6243634

וגם שטיפת אופנועים מקצועית ומפנקת, בין השעות:
א'-ה' – 09:00-18:00
יום ו' – 08:00-15:00

המבצע עד סוף גמר. המלאי.
ט.ל.ח

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל