מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
שווה קריאה: דוקאטי סופרבייק 1988-2001
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יח"צ
את עיתונאי ובוחן האופנועים הוותיק, סר אלן קאת'קארט, שכותב במגזין מוטו מאז הקמתו, כמעט ואין צורך להציג, אם אתם גולשים באתר או קוראים את המגזין המודפס אתם ראיתם את שמו וקראתם את מבחניו. בכארבעה עשורים של עבודה כבוחן ועיתונאי, כמו גם כרוכב מרוצים, יצר סר קאת'קארט קשרים מרובים והיכרות מעמיקה עם הנפשות הפועלות בעולם האופנועים, החל ממנכ"לים ומהנדסים, דרך רוכבים מוטוGP וסופרבייק ועד אישים מפורסמים.
סר קאת'קארט הוא העיתונאי היחיד שרכב על כל אופנועי הסופרבייק וי-טווין של דוקאטי שהשתתפו באליפות העולם בין השנים 1988 עד 2015, מלבד שני דגמים בלבד. רכיבות המבחן על האופנועים הללו מלוות לרוב גם בשיחות עליהם עם הרוכבים שהתחרו עליהם בעבור היצרן האיטלקי, ביניהם קארל פוגרטי, טרוי קרוסר, דאג פולן, ג'יאנקרלו פלאפה וטרוי בייליס.
את הידע ההיסטורי הזה משלב קאת'קארט, בנוסף לתמונות בלעדיות של מכונות הסופרבייק בפעולה וללא מעטפת, בספר חדש בשם Ducati Superbike 1988-2001 שמהווה מסמך מרתק על היסטוריית אופנועי הסופרבייק של היצרנית האיטלקית בין השנים, כאמור, 1988 ל־2001, מאפשר למעריצים ליהנות מסודות הסופרבייק והצצה למאחורי הקלעים.
הספר הזה מצטרף לספריו הקודמים על היסטוריה של דגמים ויצרנים היסטוריים, ביניהם ספר על ההיסטוריה המלאה של הדוקאטי מונסטר וספר על דרכה של מוטו גוצי. הספר כתוב באנגלית ובאיטלקית, בן 160 עמודים עם כריכה קשה וכולל 91 עמודים עם תמונות נדירות. מחירו 35 אירו וניתן להזמין אותו בקישור כאן, שימו לב – הספר מיוצר במהדורה מוגבלת של 996 (אלא מה?!) יחידות בלבד, אז מהרו להזמין לעצמכם או לחובב מושבע של אגדות הסופרבייק של דוקאטי.
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן