fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

שווה קריאה: דוקאטי סופרבייק 1988-2001

שווה קריאה: דוקאטי סופרבייק 1988-2001

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יח"צ

את עיתונאי ובוחן האופנועים הוותיק, סר אלן קאת'קארט, שכותב במגזין מוטו מאז הקמתו, כמעט ואין צורך להציג, אם אתם גולשים באתר או קוראים את המגזין המודפס אתם ראיתם את שמו וקראתם את מבחניו. בכארבעה עשורים של עבודה כבוחן ועיתונאי, כמו גם כרוכב מרוצים, יצר סר קאת'קארט קשרים מרובים והיכרות מעמיקה עם הנפשות הפועלות בעולם האופנועים, החל ממנכ"לים ומהנדסים, דרך רוכבים מוטוGP וסופרבייק ועד אישים מפורסמים.

סר קאת'קארט הוא העיתונאי היחיד שרכב על כל אופנועי הסופרבייק וי-טווין של דוקאטי שהשתתפו באליפות העולם בין השנים 1988 עד 2015, מלבד שני דגמים בלבד. רכיבות המבחן על האופנועים הללו מלוות לרוב גם בשיחות עליהם עם הרוכבים שהתחרו עליהם בעבור היצרן האיטלקי, ביניהם קארל פוגרטי, טרוי קרוסר, דאג פולן, ג'יאנקרלו פלאפה וטרוי בייליס.

את הידע ההיסטורי הזה משלב קאת'קארט, בנוסף לתמונות בלעדיות של מכונות הסופרבייק בפעולה וללא מעטפת, בספר חדש בשם Ducati Superbike 1988-2001 שמהווה מסמך מרתק על היסטוריית אופנועי הסופרבייק של היצרנית האיטלקית בין השנים, כאמור, 1988 ל־2001, מאפשר למעריצים ליהנות מסודות הסופרבייק והצצה למאחורי הקלעים.

הספר הזה מצטרף לספריו הקודמים על היסטוריה של דגמים ויצרנים היסטוריים, ביניהם ספר על ההיסטוריה המלאה של הדוקאטי מונסטר וספר על דרכה של מוטו גוצי. הספר כתוב באנגלית ובאיטלקית, בן 160 עמודים עם כריכה קשה וכולל 91 עמודים עם תמונות נדירות. מחירו 35 אירו וניתן להזמין אותו בקישור כאן, שימו לב – הספר מיוצר במהדורה מוגבלת של 996 (אלא מה?!) יחידות בלבד, אז מהרו להזמין לעצמכם או לחובב מושבע של אגדות הסופרבייק של דוקאטי.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל