fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

׳שחורי תקשורת׳ חוגגת 30 – ואתם מרוויחים

׳שחורי תקשורת׳ חוגגת 30 – ואתם מרוויחים

● בשיתוף שחורי תקשורת

'שחורי תקשורת', העוסקת בפיתוח, ייבוא ושיווק מוצרי תקשורת ואביזרים מתקדמים לאופנוענים, מציינת בימים אלה שלושים שנות פעילות. לרגל האירוע השיקה החברה מבצעים מיוחדים על כל מגוון המוצרים שהחברה משווקת, וזו הזדמנות נהדרת לשבת עם אהוד שחורי (56), מנכ"ל החברה, לשיחה קצרה על תקשורת, אופנועים והצלחה ישראלית.

"שחורי תקשורת הוקמה לפני שלושים שנה, ב-1993, והייתה מחלוצי תחום האביזרים לסלולר בישראל", מספר אהוד שחורי, המנכ״ל והבעלים של החברה. "בתקופה ההיא, בימים של מכשירי מוטורולה ונוקיה הגדולים והכבדים, היינו בין הראשונים בארץ לייבא, להפיץ ולשווק אביזרים לטלפונים ניידים. את המוצרים שלנו ניתן היה למצוא במאות חנויות סלולר ורשתות שיווק ברחבי ישראל. במקביל לייבוא מותגים בינלאומיים, עסקנו גם בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים תחת המותג הפרטי שלנו שאותם אף הצגנו בתערוכות בינלאומיות נחשבות וזכינו להצלחה יפה גם בעולם".

לפני כעשור, חברת שחורי תקשורת חיפשה ענפים חדשים לצמיחה והכניסה לתחום הדו-גלגלי התרחשה כמעט במקרה בעקבות פגישה עסקית עם הבעלים של חברת מידלנד שבאותה תקופה הייתה לקוח של חברת שחורי בתחום הסלולר.

"ישראל היא השוק המצליח ביותר של מידלנד בתחום הדיבוריות לקסדה באופן יחסי לגודל השוק"

קבוצת מידלנד (Midland) נוסדה בשנת 1959 בקנזס סיטי שבארה"ב, ועם השנים צמחה להיות אחד המותגים המובילים בתעשיית התקשורת והאלקטרוניקה. כיום, כשהקבוצה מונה כ-15 חברות בנות, היא מנוהלת מן המשרדים הראשיים הממוקמים באיטליה ומוצריה מופצים ביותר מ-90 מדינות ברחבי העולם.

"המייסד והבעלים של חברת מידלנד הוא יהודי, ישראלי לשעבר, עם פינה חמה בלב למדינה שלנו. הוא מרבה לבקר ולהתגורר בארץ, ובעבר היה אחד מן הלקוחות של שחורי תקשורת. באחת הפעמים שבה נפגשנו יצא לנו לשוחח, נוצרה כימיה – והחלטנו לצאת לדרך משותפת. עכשיו במקום שהוא ירכוש מוצרים שלנו, אנחנו משווקים בישראל את המוצרים שלו", צוחק שחורי.

בין המוצרים האיכותיים של מידלנד, שאפשר לרכוש בישראל בזכות שחורי תקשורת, ניתן למנות דיבוריות לאופנועים, מכשירי קשר, מצלמות אקסטרים, מצלמות דרך ועוד. בזכות האיכות, הטכנולוגיה המתקדמת, השירות המעולה והמחירים האטרקטיביים, דיבוריות הקסדה של מידלנד הן היום המותג המוביל בישראל בקרב אופנוענים.

"ישראל היא מדינה קטנה, נכון, אבל יחסית לגודל שלה היא מהווה את השוק המצליח ביותר של מידלנד בעולם בתחום הדו-גלגלי", אומר שחורי. "זה קשור מאוד לעובדה שהבעלים קשוב לצרכי השוק המקומי, מסייע לנו לפתח מוצרים ייחודיים בהתאמה לצרכי הרוכבים הישראליים, כולל הטמעת השפה העברית בסדרת הדיבוריות הפופולרית. אנחנו גאים להיות שותפים פעילים בתהליך פיתוח המוצרים שמושקים בישראל, וצוותי הפיתוח גם בישראל וגם באיטליה עושים הכול כדי להתאים את המוצרים לצרכן הישראלי".

"קאברג שינתה את כל ההסתכלות המערכתית שלנו"

מותג הקסדות הבינלאומי קאברג (Caberg) נוסד בשנת 1974 בעיר ברגמו שבצפון איטליה. הייתה זו החברה האיטלקית הראשונה שהשיקה קסדה נפתחת, ומאז היא מתמקדת בקסדות המשלבות בטיחות ופונקציונליות עם עיצוב וסטייל בסגנון איטלקי. הקסדות של קאברג זכו לניקוד מצוין במבחני הריסוק של חברת SHARP, ומעבדותיה אושרו על ידי משרד התחבורה האיטלקי כמעבדות מוכרות לבדיקות קסדות.

שיתוף הפעולה של שחורי תקשורת עם קאברג נוצר בשיטה הכי ישראלית שיש: "חבר מביא חבר". שחורי מספר: "אחרי כמה שנים של עבודה מעולה ויחסים טובים בין שחורי תקשורת לבין מידלנד איטליה, קאברג פנו אליהם במסגרת שיתוף פעולה שהתבצע ביניהם באיטליה. כשקאברג ציינו כבדרך אגב שהם מחפשים זכיין ישראלי, מידלנד המליצו עלינו ובעצם שידכו בינינו. תוך זמן קצר קיבלנו את הזיכיון הבלעדי למכירה והפצה של קסדות קאברג בישראל: קסדות מלאות, קסדות נפתחות וקסדות 3/4.

"תחום הקסדות שינה את כל ההסתכלות המערכתית שלנו", ממשיך שחורי. "בכדי להתמודד עם ניהול של מאות מק"טים חדשים ונפח אחסון גדול מאוד, שידרגנו את כל מערכות המידע שלנו והעברנו את כל פעולות הלוגיסטיקה וההפצה למעל מ-200 נקודות מכירה ברחבי הארץ, לחברת UPS שהיא המובילה והמקצועית ביותר בתחום הלוגיסטיקה.

בקרוב: מותג פרטי חדש שיצטרף לגאדג'יט

במקביל לפעילות עם המותגים הבינלאומיים הגדולים, חברת שחורי תקשורת המשיכה לפתח מוצרים ייחודיים לתחום הדו-גלגלי כגון: מצלמות דרך ומעמדים לטלפונים תחת המותג הפרטי גאדג'יט. חלק מהמוצרים של גאדג'יט מפותח, מאופיין ומעוצב ממש כאן בישראל כאשר הייצור נעשה בחו"ל. כל המוצרים של גאדג'יט מותאמים לצרכי הקהל המקומי והם עברו את בדיקות התקינה הרלוונטיות של משרד התקשורת ושל מכון התקנים הישראלי.

ועדיין, שחורי תקשורת לא נחה אלא דוהרת קדימה, ממשיכה לתכנן תנופת צמיחה והרחבת פעילות. "בקרוב אנחנו מתכננים להשיק מותג פרטי חדש", רומז שחורי, ומסרב לתת פרטים נוספים מלבד העובדה שהמותג כבר נרשם כסימן רשם ויש מוצרים שנמצאים בתהליכי פיתוח מתקדמים. שחורי גם לא פוסל שיתופי פעולה עתידיים עם מותגים בינלאומיים נוספים, ומבטיח: "נמשיך לספק Best Value for Money לרוכבי האופנועים הישראליים ולהציע את המוצרים הטובים ביותר שיש במחירים הכי משתלמים שאפשר וכמה שיותר קרוב למחירי חו"ל. אנחנו מקווים להמשיך להוביל ולהיות שחקנים משמעותיים בתחום הדו-גלגלי בישראל עם מגוון מוצרים איכותיים ושירות לקוחות מצוין.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל הלקוחות והשותפים העסקיים שלנו שנותנים אמון בנו ובמותגים שאנחנו משווקים ומאחל לכולם חג פסח שמח עם רכיבות טובות ומהנות. .

ידיעה פרסומית בתשלום | הראיון בוצע ע"י חברת שחורי תקשורת

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל