fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מדור פרסומי – ניפוניה, הקטנועים של הדור החדש

מדור פרסומי – ניפוניה, הקטנועים של הדור החדש

בחודש האחרון העבירו ניפוניה רייכמן את משכנה לדרום תל-אביב- ברחוב הרצל 99 בתל אביב כמהלך כלכלי שתוכנן בקפידה מראש, כשרמת השירות היא המפתח לניהול העסק ובקרת איכות בסטנדרטים גבוהים כפי שמנהיגה סוכנות רייכמן מזה שנים בשוק הרכב.
את ניפוניה בישראל מובילה קרין רייכמן, מנכ"לית סוכנות משנה  טויוטה רייכמן, שהתחילה לרכב בנעוריה על גבי סוזוקי X.

ההתפתחויות החברתיות של השנים האחרונות כוללות שינוי בתמהיל הנדל"ן, פקקי תנועה, מחסור בחנייה, אי פיתוח תחבורה ציבורית וצפי להתרחבות השימוש בדו-גלגלי באזור המרכז. אלו בדיוק כהסיבות שהובילו לשינוי המתרחש בשוק הרכב בארץ המתאפיין בגידול  בדרישה למכוניות קטנות וחסכוניות. התפתחויות אלו הובילו את קבוצת רייכמן לחפש אפיקי השקעה חדשים כשההחלטה היא לפנות לתחום הדו-הגלגלי בעל הפוטנציאל. קרין החלה בחיפוש מותג מצליח שיהלום את צרכי הרוכבים ולבסוף הוחלט על יבוא המותג ניפוניה היווני כמענה לדרישות השוק התהוות.

חברת ניפוניה העולמית היא יצרנית הקטנועים היוונית היחידה, והינה חברת בת של חברת GORGOLIS .S.A. בעלת ותק של למעלה מחמישים שנה וייצרה בעברה את קטנועי הזאקס הגרמניים.
בשנת 1992 הוקמה חברת ניפוניה ביפן במטרה ליצור שיתוף פעולה עם יצרנים יפניים ושיווק עודפי ייצור למדינות המתפתחות ברחבי העולם. בשנת 2008 הוחלט בתאגיד היווני שמאחר והחברה צברה ידע, טכנולוגי וטכני רב, לחזור לשורשיה ולייצר ליין קטנועים חדש. בשנת 2009 עברו הכלים בפיתוח גורגוליס תקינה אירופאית והליין הראשוני יצא לאור ומשווק בעיקר באירופה, אסיה ודרום אמריקה.
דגם ה-Brio נמכר בכמויות אדירות בדרום אמריקה ובאסיה גם תחת שם המותג דייטונה ומודנס ונעזר בפיתוח הטכנולוגי של ניפוניה היוונית.

השיווק של ניפוניה בישראל החל ללא קמפיינים גרנדיוזים שאינם משרתים את המטרה שלשמה הוקמה תוך דגש על הוזלת העלויות ללקוח ובמתן שירות ברמה אירופית. לאורך שנת 2011 המוסך המרכזי  ואולם התצוגה  נשארו "בתוך הבית" באזור התעשיה בני ברק שליד קניון איילון, תוך בחינה עצמית של התנהלות והשקעה בהחדרת המותג החדש לשוק הישראלי הקשה, מתוך כוונה לשנות חסמי כניסה ושינוי קו המחשבה אצל קהל הרוכבים. שנת מבחן שכללה ביקורות, זיהוי והתאמה ללקוחות, נתוני נפח המכירות: "לראות כלים על הכביש" עד להכרה שמיצוב ניפוניה בשוק הישראלי הגיע למעמד של פריצה החוצה לתודעת הציבור הרחב והתקשורת.

המצב הכלכלי האירופי בשנים האחרונות איננו פשוט ומתבטא בעיקר בהפחתת ההשקעות למחקר ופיתוח בענף הדו גלגלי, לפיכך השוק בשנים הבאות עדיין יתבסס על קטנועי בנזין ועדיפות ניתנת ליצרן המשווק חבילות מיוחדות הכוללות טיפולים וביטוח.
השוק הישראלי עדיין מתבסס ברובו על קטנועים בנפחי 125 סמ"ק עד 250 סמ"ק, מה שהנחה את ניפוניה לספק אלטרנטיבה טובה וזולה.
חברת עודד רייכמן יבואנית ניפוניה בישראל  פועלת להורדת תעריפי הביטוח ומציעה מסלולי ליסינג נוחים לעסקים וללקוחות פרטיים, הכוללים הסכמי אחזקה.
החדרת דגם ה- BRIO המצויד בארבעה הילוכים ללא קלאץ' דורש שינוי מחשבה בקרב הרוכב הישראלי וכששיקולי העלות לצד חדוות הרכיבה בולטים. החבילה הנמכרת עבורו מדגישה את נושא השירות וכוללת הסכם אחזקה בתשלום חודשי הכולל ביטוח, אחריות, שירות תיקונים וקטנוע חלופי המאפשר לבעלי עסקים המחזיקים קטנוע לצרכיהם חסכון בדלק, עלות חלקי החילוף והטיפולים בחסכון כספי של כ -30 אחוז, גם לקוח פרטי יכול לבחור במסלול ליסינג תפעולי כנהוג ברכב עם 4 גלגלים.

את שנת הפעילות הראשונה  סיימה ניפוניה בצורה מאד חיובית עם 2.1 אחוז משוק הקטנועים בנפח  50-125 סמ"ק שעומד בכללותו על 6219 יחידות שמתוכם 146 יחידות אופנועי שטח  ו-135 יחידות קטנועים חשמליים. תוצאות אלוממקמות את החברה במיקום השישי בדו"ח המסירות לשנת 2012. לקראת שנת 2013 מתכוונים בניפוניה להרחיב את היצע הדגמים וכרגע נשקלת הבאתו של דגם ה-MIRO שמצליח באנגליה, בהתאם לתקנות הרישוי החדשות הצפויות.

גלריה

37 תגובות ל מדור פרסומי – ניפוניה, הקטנועים של הדור החדש

  1. רכשתי עבור החברה שלי בעבר הלא רחוק לנסיון את הבריו במחיר חדירה, שירות לבבי ואכפתי מצד ההנהלה בכל דרישותינו וצרכינו. עלו והצליחו

  2. כששוכרים קטנוע לשליחויות כשכל האופציות של שירות צמוד וקטנוע חליפי 2013- הפיצות מגיעות בזמן. בהצלחה.

  3. מבחינת שירות והוזלת מחירים לציי רכב ופרטיים.

  4. אני בטוח שתצליחו בדרך שלכם, רק תשמרו על מחירים שפויים

  5. כמי שמחירי הביטוחים שוחטים אותו כל שנה מחדש אשמח לדעת האם יש הקלה במחיר הביטוח לקטנוע חשמלי ומה מחירם של סוללות חדשות.

  6. עם כל ארסנל הכתבים המוכשרים שלכם אולי תצמידו כלי כזה למבחן ארוך טווח לאחד מהם,
    הוא יזהם פחות ואנחנו נקבל סקירה אובייקטיבית על הצעצוע החשמלי (מבלי לפגוע ולהעליב)

  7. הדו גלגלי . זה כבר שווה הכל.
    כמו שהכי יפה לראות בחורה רוכבת על דו גלגלי כך לקרוא על מישהיא שמנהל עסק כזה.
    בהצלחה.

  8. כשהאחריות זהה אצל כולם אז המחיר הור מרכיב מאוד חשוב. במיוחד לסטודנט כמוני.

  9. לא נראה יל הגיוני 50 ק"מ לליטר….קצת הזווי לא..?

  10. האים לא כדאי כבר להחזיק אופנוע ולא קטנוע.

  11. כמו שאני עוקב אחרי הXAVO של פיאג'ו. ולדעתי אתם צריכם לעשות אותו גם השוואתי כולל הכל. מחיר קניה, תחזוקה, אחריות, תיקונים, תקלות וכו'. ואדיוטות כמוני יהייה יותר קל להחליט מה לרכוש אם אני מקבל ישר את השורה התחתונה אצלכם .
    תודה.

  12. ואז נוכל כמו בארצ"ה לקנות כלי רכב בתשלום ראשוני קטון ואח"כ כל חודש כמה שקלים שכוללים ביטוח טסט טיפולים והכל.
    לדעתי יהיה לזה אחלה שוק.

  13. מי יתן לישראלי טיפוסי קטנוע בלי כסף שכולל הכל…. אתה לא אמיתי. הם יגנבו אותו…יזיינו אותו…ישברו אותו…וגם בסוף לא ישלמו על השכירות שלו. תתעורר כאן זה ישראל….וכמעט כולם כאן "מכוערים" בהתנהלות.

  14. אמנם 50 ק"מ לליטר אבל לא חשמלי. רגיל… בנזין ואחל'ה כלי.

  15. ארבעה בריו בארבעה צבעים עם ג'ריקן שהספיק לארבעתם יחד הלוך ושוב מהמרכז.

  16. שלום. תודה על ההתעניינות והרעיון. ערכתי לבריו מבחן קצר עם הגעתו לארץ:
    http://motomagazine.co.il/MainSite/ContentInfo.aspx?ContentID=1045. ונהניתי מאוד. גם פאן וגם המבנה המכני השונה משאר הקטנועים- כשבלוק המנוע לא תלוי מתלים. בחצי השנה שחלפה שיפר צוות ניפוניה את העברת ההילוכים לחלוטין והפך אותה לרכה ונוחה- שזו היתה נקודת התורפה העיקרית בעיני אז. אנחנו אכן שוקלים עריכת מבחן לדגם. ולעניות דעתי מומלץ גם לך לקחת אותו לרכיבת התרשמות בראש פתוח. תודה על הבעת האמון שלא פוגעת או מעליבה: להפך. יום נעים והמשך שבוע נעים. וכן… אני עדיין חובב מושבע של חישוקי 16 אינטש.

  17. האם יש עבר מספיק ארוך לכלים על מנת שנדע באמת שהכלי הוא כלי טוב וללא בעיות. למה ניפוניה לא עושה מבחן שנדע מה מצב הכלי במהלך שנה שלמה..?

  18. ויתנו כלי לשנה שלמה למישהו. הם עדיין חברה קטנה ולדעתי אין מצב שיוכלו להוציא כלי למבחן כזה. תחליט לבד. אתה מקבל אחריות ותחילט אם זה מספיק לך…

  19. זה לא משנה אם אתה חברה קטנה ואו גדולה. מבחן השוואתי זה מבחן שנון הכי הרבה לקורא. יש כאלו שממש לא יודעים מה להחליט. מבחן שבו הם יכולים לעקוב ואו לקרוא אותו אחרי כחצי שנה שהב מתנהל מעקב אחרי כלי מסויים מביא את הלקוח להחלטה קלה יותר. יש כל כך הרבה כלים בארץ שלמה שמישהו יחליט שהוא קונה כלי כזה ואו אחר בלי לדעת ליפני מי יותר טוב. תחשוהב על זה.

  20. לגבי הבריו לאחר שרכשתי אחד אני חייב להגיד שההרגשה נפלאה הדלק לא יאומן ואני ממליץ בחום לנסות אחלה שירות ואנשים מדהימים.

  21. אני מכיר את הכלי לא מהארץ הוא משווק בארצות אחרות תחת השם daytona sprinter כלי אמין מאוד ידוע מאוד במזרח התיכון רוכבים עליו שם 100 שנים ללא החלפת שמן אפילו. חבל שהשוק הישראלי לא כלכך מבין בטוסטוסים 🙂

  22. כלי פצצה לא שותה דלק לא רואה מוסך גלגלים גדולים יציב וטוב נוח בפקקים קל מה עוד אפשר לבקש מקטנוע קטן לעיר צוות טוב ואחלה של שירות כל הכבוד לכם ניפוניה תמשיכו ככה

  23. רציתי להודות לכל לקוחותינו שמגיבים כאן, כלכך כיף לשמוע שאתם מרוצים 🙂 לגבי הבריו ניתן להיכנס לעמוד שלנו בפייסבוק (ניפוניה ישראל) ולראות תמונות של בריו משוגעים במיוחד. ואשמח אם תעשו לנו לייק. אוהבים את כולכם צוות ניפוניה 3>

  24. תקלידו ביוטיוב ditona sprinter ותראו סרטונים מדהימים, צמיגי שטח, ווילי במדשאות ציבוריות ועוד.

  25. אשכנזי נווה מנהל שרות ומוסכים ניפוניה ישראל הגיב:

    הנושא נבדק מספר פעמים…
    בבריו מקורי בנסיעה רצופה בין עירונית עם מצערת פתוח עד הסוף תצרוכת הדלק 48ק״מ לליטר 1
    בנסיעה בתוך ת״א הבריו שתה ליטר 1 של דלק ונסע 55ק״מ
    בנסיעה של שליח בגוש דן שותה הבריו ליטר דלק ל52ק״מ

    אסף, מוזמן על חשבוננו לבחון בעצמך…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל