fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
שרקו
voge מוטו24 באנר
סטפן

מדור פרסומי – כנסו לקומה סנסה

מדור פרסומי – כנסו לקומה סנסה

הכל החל לאחר פרידה מהחברה בסיום מערכת יחסים ארוכה. דרור, יזם בתחום פיתוח מוצרים לכלבים, שעמד לפני כניסה מחודשת לעולם הדייטים (גם דרך אתרי הכרויות) חשב לעצמו: 'מדוע אין אתר הכרויות ששואל אותי ואת הבנות הנמצאות בו כמה שאלות בסיסיות שיחסכו את הדייטים שבטוח לא רלוונטיים?' הרי ברור שככל שיש התאמה במספר גדול יותר של פרמטרים, הסיכוי להכרות שתוביל לקשר משמעותי יהיה גדול בהרבה. לא חלף זמן רב עד שנפגש עם ידידה שלו, מיטל, בעלת משרד עו"ד בתחום המסחרי, והציע לה להיות שותפה במיזם המבוסס על רעיון זה בדיוק. יחדיו הם עבדו במשך למעלה משנה וחצי על האתר  www.ComaSensa.co.il שנועד לשדרג את פלטפורמת ההכרויות ברשת באופן משמעותי.

קומה סנסה, הוא האתר הישראלי הראשון שמבצע התאמות המבוססות על הרבה היגיון בריא  (Common Sense).
באתר קומה סנסה, כל המשתמשים מתבקשים לענות על שאלון לגבי עצמם ולגבי מה הם מחפשים בבני הזוג. על סמך התשובות לשאלון (שבניגוד לאתרים אחרים, כל המשתמשים חייבים לענות על כולו), המערכת מבצעת בדיקת התאמה ומציגה לכל משתמש את בני הזוג הפוטנציאליים עבורו מהמתאימים ביותר בסדר יורד.

בקומה סנסה המשתמשים באתר יוצרים קשר על סמך אלמנט של התאמה ובוודאות חוסכים דייטים לא רלוונטים בעליל (ומי לא מכיר את התחושה המתסכלת של לשבת מול בן אדם שלא מתאים לנו כלל וכלל). כדי להמחיש בצורה יותר ברורה את מה שהאתר עושה, ניתן לומר, שבקומה סנסה ממקדים אתכם בשטח קטן יותר של "ערימת השחת", אשר בו סביר להניח תוכלו למצוא יותר "מחטים"…

חשוב לציין, שככל שאנשים ישתפו את חבריהם ויפיצו את הבשורה ומספר המשתמשים באתר יגדל, כך ניתן יהיה לאתר את המתאימים יותר גם מבין המשתמשים החדשים, שהרי המערכת תשבץ גם אותם על פי רמת ההתאמה אליכם, כאשר המתאימים יותר יתברגו בראש הרשימה. זאת בשונה מאתרים אחרים, שם גם כשמספר המשתמשים גדל, לך תאתר מביניהם דווקא את אלה המתאימים לך (משמע: באתר זה עדיין תימצאו מול ערימת שחת קטנה כמו קודם, אבל עכשיו יש בה יותר מחטים).

לאתר יתרונות רבים נוספים כמו למשל נוחות שימוש, יעילות והתרכזות בעיקר, ובשלב זה הוא אף חינמי לחלוטין

אז קדימה, למה אתם מחכים, כנסו לקומה!
 
www.comasensa.co.il

16 תגובות ל מדור פרסומי – כנסו לקומה סנסה

  1. האתר מושקע. אבל אתה חייב להביא אותו לידיעת הרבה יותר אנשים על מנת שיהייה מבחר גדול יותר ויותר אפשרויות לסיכוי. בהצלחה.

  2. האתר חדש ובתקופת הרצה וכן, יש עוד הרבה עבודה ושיפורים בדרך !

  3. הכל כבר ממחזר את עצמו, פה השקיעו שינוי ומחשבה. תודה רבה שאתם פותחים לנו את העיניים.

  4. הלוואי ומי שישתמש בזה ימצא את החצי השני שלו

  5. ככה רשמתם: "אז קדימה, למה אתם מחכים, כנסו לקומה!" ……. חחח
    זה יותר מסוכן מלנסוע נגד הכיוון…חחח

  6. שבגלל שהשם יוצא דופן אז שם האתר דווקא ישמר לאנשים בראש. בהצלחה.

  7. א. אין מקום לטקסט אישי! השאלות מכוונות, אבל הטקסט האישי הוא מה שעושה את ההבדל!
    ב. חייבת להיות דרך "מידרוג" של השאלות והתשובות, לא ייתכן שהנוסחא תחליט על דעת עצמה ששיער אדמוני חשוב באותה מידה כמו תכונת אופי כמו קנאה או התחשבות. סולם חשיבות של 1-5 ליד כל שאלה היה יכול לכוון את האלגוריתם להתאמה נכונה יותר.
    ג. אין מספיק שאלות! צריך שתהיה אפשרות למלא פרטים נוספים (שלא יהיו חובה כדי שאנשים לא ירתעו מהצורך למלא) שיוסיפו אפשרות התאמה.
    ד. אין חיווי ברור מספיק של מידת ההתאמה. כמובן שלא ניתן להגיע להתאמה של 100% אם לא מילאו את כל השאלות, אבל אפשר לפחות לתת אחוז התאמה מכל השאלות שכן מולאו ואחוז משוכלל שמתחשב בכל השאלות (לשם פשטות 100% על תשובה תואמת, 50% על תשובה קרובה, 0% על תשובה סותרת וללא השפעה אם אין תשובה בכלל).
    ה. בהמשך לד. – כדאי לצבוע את ציר ההתאמה לפי כמות השאלות שבהן יש התאמה – לשם העניין אם יש 10 שאלות עם התאמה (מתוך 15 שמולאו) הגרף יהיה בצבע כהה יותר מאשר אם יש 5 שאלות עם התאמה (מתוך 10 שמולאו). אבל אם מולאו רק 5 ובכולן יש התאמה צריך להופיע 100% בגרף המתואם (והרבה פחות במשוכלל).

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove