fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

ד.ל.ב משיקה סניף חדש בירושלים

ד.ל.ב משיקה סניף חדש בירושלים

טל סולומון

צילום: יח"צ

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי השטח של ק.ט.מ והוסאברג וקטנועי פיג'ו פותחת סניף חדש בירושלים. הסניף החדש הוקם על מנת להקל על תושבי ירושלים והסביבה שכבר מזמן הפכו להיות מרכיב דומיננטי וחשוב בתוך נתח לקוחות החברה, ברכישת קטנועים רייזרים וטרקטורונים.

השקת הסניף החדש תתקיים בשבוע הבא בימים חמישי ושישי, 30-31/5. ביום חמישי תמוקד ההשקה בתחום האופנועים וביום שישי בטרקטורונים ורייזרים מבית פולאריס.
יריית הפתיחה לאירוע ההשקה תינתן בשעה 17:00 ולאורך כל האירוע יוגשו לבאים כיבוד קל, שתייה ואלכוהול. בשעה 19:00 תוצג קבוצות המרוצים הרשמית של "מוטוספורט", בשורותיה יתחרו בעונה הקרובה 12 רוכבים במירוצי ראלי, אנדורו, מוטוקרוס וסופרמוטו. לאחר מכן יוענקו לרוכבים קסדות שטח ברפליקה אחידה בחסות יבואן האביזרים "שפס". באי האירוע יוכלו לדבר עם הרוכבים, לשאול אותם שאלות ולעודד אותם לקראת עונת ספורט מוטורי שמתקיים, מי היה מאמין, בארץ הקודש. יום שישי יוקדש כאמור לתצוגת "חיות השטח" של מותג פולריס ביניהם טרקטורונים ורייזרים.

צמד הימים ילוו בתצוגה מלאה של כל ארסנל הכלים מבית מוטוספורט וצוות המכירות של היבואנית מבטיח מבצעים מיוחדים לרגל ההשקה החגיגית שתזכה לסיקור תקשורתי. הסניף החדש ממוקם ברחוב יד חרוצים 9, שכונת תלפיות, ירושלים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל