fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
שרקו
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

רוצים ב.מ.וו? פורד? מאזדה? כי דלק מוטורס רוצה אתכם יותר

רוצים ב.מ.וו? פורד? מאזדה? כי דלק מוטורס רוצה אתכם יותר

מערכת דוגרי

צילום: יח"צ

כמה פעמים קיבלתם את ההרגשה שליבואנית הרכב לא ממש אכפת מכם לאחר שתם מעמד הקנייה? חברת דלק מוטורס רוצה לשנות לחלוטין את התמונה, וזאת באמצעות מערכת ממוחשבת חדשה שתספר להם הכל על הלקוח.

המערכת ה-CRM החדשה היא מבית microsoft dynamic והוטמעה על ידי אלעד מערכות.
המערכת מאפשרת לחברת דלק מוטורס לקבל תמונה פנורמית על לקוחותיה, לחזק את מערך השירות, השיווק והמכירות, שימור לקוחות לאורך זמן והעמקת הקשר השוטף עם הלקוחות, תוך ניהול מלא של "מחזור לקוח"- מנקודת המגע הראשונית, דרך ביקור באולמות התצוגה, רכישה ואספקת הרכב, השירות לאחר המכירה ועד להליך החלפת רכב ישן. המערכת תסייע לעקוב אחר כל מתעניין (ליד) בכל ערוץ ממנו הגיע (טלפון, אינטרנט, ביקור באולם תצוגה וכו'). היא כוללת בין היתר לוח מחוונים ושיקוף נתונים להנהלה, מעקב אחר תהליכי מכירה פתוחים, מעקב אחר לקוחות שביצעו נסיעות הדגמה, תזכורות מתוזמנות אוטומטית לנציגי מכירות, מעקב ביצועים ברמת אולם המכירה וברמת נציג מכירות ועוד. כמו כן, היא מאפשרת למדוד את יעילות ערוצי הפרסום והשיווק השונים.

אבל פעולת המערכת לא נעצרת במהלך הקניה, אלא ממשיכה ללוות את הלקוח לאורך כל בעלותו על הרכב, כיוון שהמערכת מרכזת ומציפה עבור המשתמשים בארגון את הנתונים הרלוונטיים אודות הלקוחות, וכך מאפשרת לשפר את המענה ללקוח, לשקף את שביעות הרצון שלו, ובסופו של דבר גם לשפר את התוצאות. עם Dynamics CRM הקשר עם כל לקוח הופך לאישי וממוקד הרבה יותר.

"עד היום הסתמכנו על תחושות בטן, וכעת הדברים מוחשיים ומדידים", ציין משה לוי, מנמ"ר דלק מוטורס. "עבור יבואנית מותגים בתחום הרכב, מדובר על קשר ארוך טווח עם הלקוח, ציפיה של הלקוח לשירות ברמה גבוהה ויחס אישי ועל פוטנציאל גבוה יחסית כי הלקוח ירכוש שוב רכב מן החברה לאחר מספר שנים. לכן בחרנו ליישם מערכת CRM מתקדמת שתספק מענה לדרישות והצרכים שלנו ושל לקוחותינו בעידן המודרני. בחרנו באלעד מערכות לביצוע הפרוייקט בשל הניסיון המוכח שלהם ביישום Dynamics CRM והידע הרב העסקי והטכנולוגי של הצוות".

מעניין מה יופיע ב- Microsoft Dynamics CRM על הפיאסטה של קן בלוק…

— ידיעה פרסומית —

3 תגובות ל רוצים ב.מ.וו? פורד? מאזדה? כי דלק מוטורס רוצה אתכם יותר

  1. פשוט מזלזלים באדם הרגיל שלא בא לבוש בחליפה ועניבה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל