fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן

מדור פרסומי: דוקאטי מונסטר 821

מדור פרסומי: דוקאטי מונסטר 821

צילום: יח"צ

— ידיעה פרסומית —
דוקאטי מונסטר 821: רף חדש בקטגוריה 

 – המונסטר 821 מציב רף חדש בקטגוריית הביניים של גרסאות הנייקד בזכות שילוב אופטימלי בין עיצוב אייקוני, ביצועים משופרים בזכות מנוע עוצמתי ומתקדם ושלל טכנולוגיות המוכרות מסגמנטים גבוהים יותר
 – מונסטר 821 יושק בשתי גרסאות בישראל, המציעות מנוע Testastretta 11° מקורר מים בהספק שיא של 112 כ"ס, גרסת Dark וגרסת אדום/לבן הנבדלות בצבעים ובאבזור 
 – עבור בעלי דרגות רישוי נמוכות יותר דוקאטי מציעה את שני הדגמים גם בדרגת רישיון A1 עם 47 כ״ס
 – מחיר "מזומן על הכביש" של דוקאטי מונסטר 821 יחל מ- 99,000 שקל 

חברת ליגל אופנועים, יבואנית דוקאטי בישראל, תחל השבוע בשיווק גרסאות הביניים של דגמי הנייקד שלה, עם הגעתם לישראל של דגמי דוקאטי מונסטר 821. דגם המונסטר הנוכחי הינו הדור השלישי לנייקד האייקוני, שהפך לסיפור הצלחה חובק עולם. רק נציין כי מרגע הצגת התפיסה המקורית של המונסטר לפני למעלה מ- 20 שנה יוצרו כבר למעלה מ- 290,000 יחידות של דגם זה. המונסטר 821, בדיוק כמו גרסת ה- 1,200 סמ"ק שהושקה לפני מספר חודשים בהצלחה רבה, מציע שורה של שדרוגים ושיפורים בהשוואה לדגם היוצא. גם הדגם החדש שומר על האופי המסוגנן של המשפחה תוך שימוש בשלדה החדשה ובעיצוב השרירי של המונסטר 1200 ומתוכנן עם רכיבים איכותיים המשתלבים בצורה מושלמת עם הטכנולוגיות האחרונות של דוקאטי. 
המונסטר החדש הנגיש להפליא, המונע על-ידי הגרסה האחרונה של מנוע 821 Testastretta 11° המוצלח מאוד של דוקאטי, משלב הספק של 112 כ"ס ומומנט של 89 נ"מ עם משקל כולל קל להפליא של 179.5 ק"ג (משקל יבש). השילוב המסוגנן של מינימליזם וביצועים סולל את הדרך חזרה למהות המקורית של תפיסת המונסטר, שבה "פחות זה יותר" ו"תוצרת איטליה" משתלבים ליצירת סגנון חיים אופנועי. למונסטר החדש בלמים בעלי מפרט גבוה, מערכת מתלים מעולה ורכיבים אלגנטיים מתמזגים עם הנדסת האנוש הטובה ביותר עד כה של דוקאטי כדי להציע את הדגם בגודל הביניים המושך ביותר של המונסטר שיוצר אי פעם. דגם זה, שהוא נוח להפליא עם כוונון גובה חדשני של המושב, משלב גם בקרת אחיזה בעלת 8 רמות, ABS בעל 3 רמות ו-Ride-by-Wire  עם שלוש רמות לתוך מצבי הרכיבה הידידותיים למשתמש של דוקאטי המופעלים בלחיצת כפתור.
המונסטר 821 מנצל טכנולוגיות של הדור הבא כדי לייצר קשר רוכב/אופנוע משופר, ומעניק חוויה מלאת אדרנלין לצד ביטחון הודות לתחושה של שליטה מלאה ושילוב ארגונומי. דגמי המונסטר 821 ישווקו בארץ בשתי גרסאות. גרסה אדום/לבן וגרסת מונסטר 821 Dark. גרסת ה- Dark מגיעה בצבעי חמקן כהים עם מסגרת שחורה וגלגלים שחורים, בעוד המונסטר 821 מגיע בצבע אדום דוקאטי עם מסגרת אדומה וגלגלים שחורים, או Star White Silk עם מסגרת אדומה וגלגלים בצבע אדום מט. הן הגרסה הלבנה והן הגרסה האדומה מצוידות בכיסוי מושב בודד בצבע תואם. לבעלי דרגת רישוי נמוכה יותר, דוקאטי מציעה  את שני הדגמים גם בדרגת רישיון A1 עם 47 כ״ס.
 

—ידיעה פרסומית —


עוד בדוגרי:

                          
מבחן השוואתי 250 – מבחן בוידאו                           ארוך הונדה CRF250M

5 תגובות ל מדור פרסומי: דוקאטי מונסטר 821

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל