fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

מדור פרסומי: סקרמבלר בישראל במחיר השקה

מדור פרסומי:  סקרמבלר בישראל במחיר השקה

צילום: יח"צ

— מדור פרסומי —

האייקון של דוקאטי בשנות ה- 70 חוזר עם משפחה חדשה של דגמים
לאחר שנחשף רק לפני מספר שבועות בקלן, מפתיעה "ליגל אופנועים" עם שיווק מוקדם לכל דגמי משפחת ה- Scrambler בישראל והטבה מיוחדת: מחיר השקה הנמוך בין 5,000 עד 7,000 שקל ממחיר המחירון. כך יוצא שמחיר דגם ה-  Ducati Scrambler Iconיחל מ- 67,900 שקל בלבד, רק למשך תקופת ההשקה!
כראוי לדגם דוקאטי, ב- Scrambler קיימים כל סימני ההיכר הכה מזוהים עם המותג, מסבך שלדת הצינורות המשולשים ועד מנוע ה- L twin מקורר אוויר בנפח 803 סמ"ק.
מלבד גרסת ה- Icon בצבעי צהוב ואדום, תציע "ליגל אופנועים" את גרסאות ה– Urban Enduro, Full Throttle ו-Classic  שכל אחת מהן מציעה סגנון משלה ופרשנות אחרת מבחינת הביצועים לרוח ה-Scrambler.

חברת ליגל אופנועים, יבואנית דוקאטי בישראל, תחל השבוע בשיווק מוקדם של משפחת האופנועים החדשה של Ducati – ארבעת דגמי ה- Scrambler. כארבעה עשורים מאז ירד מפסי הייצור הדגם המקורי, מחדשת דוקאטי את האופנוע שהפך עבורה לאייקון עם פרשנות חדשה ומודרנית להפליא. כראוי לדגם ממשפחת דוקאטי, ה- Scrambler מציע את סימני ההיכר הכה מזוהים עם המותג, מסבך שלדת הצינורות המשולשים ועד מנוע ה- L- twin מקורר אוויר ושמן, בשילוב עם מערכות טכנולוגיה חדישות. מלבד גרסת ה- Icon הבסיסית בצבעי צהוב ואדום, תציע "ליגל אופנועים" את שלושת הגרסאות הנוספות ל- Scrambler עם גרסאות ה– Urban Enduro, Full Throttle ו-Classic – שכל אחת מהן מציעה סגנון משלה ופרשנות אחרת מבחינת הביצועים לרוח ה-Scrambler. 
עם ה- Scrambler מציעה דוקאטי לראשונה, בעולם ואף בישראל, רף כניסה נמוך יותר מאי פעם למותג היוקרה האיטלקי. במסגרת תקופת ההשקה תציע דוקאטי הטבה מיוחדת על כל דגמי ה- Scrambler הנעה בין 5,000 – 7,000 שקל ! כשמחיר ה- Ducati Scrambler Icon יהיה (במהלך ההשקה בלבד) על 67,900 שקל ! מחירון מלא של כל הדגמים (מחיר מחירון ומחיר השקה) מצורף בסוף ההודעה. 
דוקאטי Scrambler הינו אופנוע עדכני המבטא את המהות הטהורה של רכיבה על אופנוע. חומרים שנבחנו והוכיחו את עצמם, כמו האלומיניום המשמש עבור הזרוע האחורית וכיסוי המנוע והפלדה ממנה מיוצרים המסגרת ומיכל הדלק שהוא בצורת טיפה, משולבים עם רכיבים של הדור החדש כגון תאורת LED קדמית ואחורית וצגי LCD. עיצוב מסורתי מחודש המעניק פרשנות עכשווית של האופנוע האייקוני שיוצר על-ידי דוקאטי בשנות ה-60 וה-70. דוקאטי Scrambler אינו אופנוע רטרו; הוא מייצג  את העיצוב העכשווי לאופנוע האגדי שיוצר בבולוניה, לולא דוקאטי הייתה מפסיקה לייצר אותו. מעין המשך אבולוציוני של דגם המקור שהיווה חלק מההיסטוריה של דוקאטי במשך יותר מ- 50 שנה. עיצוב האופנוע כולל כידון רחב ומושב ארוך המעניקים תנוחת רכיבה נוחה ורגועה ומבטיחים, יחד עם המשקל ומרכז הכובד הנמוכים ועם הצמיגים הדו שימושיים, הנאת רכיבה צרופה בכל תנאי דרך. 
הפנס הראשי, יחד עם מיכל הדלק, הם מרכיב מרכזי במראה הדוקאטי Scrambler. מעוגל, בעל עיצוב קלאסי אך מודרני להפליא (מסורת מחודשת) הוא מורכב מעדשה עגולה שמוקפת בפס תאורת LED אולטרה מודרני שמשמש כתאורת חנייה. המושב ומיכל הדלק תוכננו בקפידה כדי להעניק לדוקאטי Scrambler פרופורציות מושכות. הדוקאטי Scrambler הוא אופנוע קומפקטי המשרה ביטחון מהרגע הראשון שאתה רואה אותו. הממדים של האופנוע תוכננו כך שהם מתאימים לכל רוכב והמושב הארוך מעניק נוחות מרבית ומסוגל להכיל גם נוסע בנוחות. בסיס הגלגלים עומד על 1,455 מ"מ מרווחים. 
לצד מראה של אופנוע שבילים ספורטיבי, ה- Scrambler מציע תכונות של אופנוע כביש עם מנוע חזק ושורה של מכלולים מודרניים. מתוך שלדת הצינורות מבצבץ מנוע ה- L-twin המקורר באמצעות אוויר ושמן, בנפח של 803 סמ"ק ושני שסתומים. דגם המנוע, המוכר גם מדגם ה- Monster 796, עובר שינויים ב- Scrambler ומציע קדח של 86 מ"מ עם מהלך בוכנה של 66 מ"מ, כדי להעניק האצה חלקה בכל טווח הסל"ד. למנוע הספק שיא של 75 כ"ס המושגים ב- 8,250 סל"ד, כששיא המומנט עומד על 6.9 קג"מ המושגים ב-5,750 סל"ד. המנוע משודך לתיבת העברה בת שישה הילוכים עם מצמד רטוב מחליק. ל- Scrambler יש מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ מבית קאיבה, בעוד הבולם האחורי משודך לזרוע אחורית, כששניהם בעלי מהלך של 150 מ"מ. מערכת הבלימה מורכבת מדיסק בודד מלפנים בקוטר 330 מ"מ המשודך לקליפר רדיאלי בן ארבע בוכנות, כשמאחור יש בולם דיסק בקוטר 245 מ"מ עם מערכת ABS מתוצרת מערכת Bosch ABS 9.1 MP. ה- Scrambler מציע חישוקי גלגלים בעלי עשר זרועות של "18 מלפנים ו- "17 מאחור, החבושים בצמיגי פירלי מסוג MT 60 RS.  גובה המושב מתכוונן לשני גבהים בין 770-790 מ"מ בלבד (מתאים גם לנמוכי קומה) ומציע מתחתיו אפילו שקע USB. מיכל הדלק של ה- Scrambler מציע 13.5 ליטר, לצד משקל נמוך של 170 ק"ג. 
.
ארבעת האופנועים המרכיבים את משפחת הדוקאטי Scrambler מייצגים רק נקודות פתיחה של מסלול התאמה אישית שיהפוך כל דוקאטי Scrambler לאופנוע ייחודי המתנער מהמוסכמות, שהוא אינדיבידואלי כמו האדם הרוכב עליו. מדובר כאן ביותר מאשר אופנוע חדש: זהו עולם חדש לחלוטין, המבטא את עצמו באמצעות מגוון של אופציות וגרסאות ומעניק נקודת פתיחה למתן מענה לצרכים ולרצונות השונים של אופנוענים אינדבידואליים. גרסת הבסיס של דגם ה- Icon מציעה צביעה בשתי צבעים: צהוב ואדום. 
גרסת ה-Urban Enduro, בצבע Wild Green, מיועדת לחובבי רכיבה בסגנון אנדורו, ומוכנה לעבור כהרף עין מרחובות העיר לדרכים הצדדיות מחוצה לה. מלבד הצבע הירוק הייחודי, דגם זה מציע גם כנף קדמית גבוהה, מגינים למנוע התחתון, למזלג, מגן לפנס הקדמי ואפילו אופציה לכידון שטח וחישוקי שפיצים לא יצוקים עבור מי שרוצה לרכב על שבילים. 
גרסת Full Throttle מיועדת לרוכבים המתלהבים מעולם מרוצי המסלול ונהנים ללכת עם הדברים עד הסוף. דגם זה מציע צבע שחור ספורטיבי לצד כידון נמוך יותר, מערכת פליטה של טרמיניוני, כנף קדמית קצרה וחישוקי גלגלים יצוקים. 
גרסת ה- Classic מיועדת לחסידי הפרטים הקטנים והמראה של שנות ה-70 לצד הנאת רכיבה בלתי מתפשרת ונוחות של אופנוע מודרני. גרסה זו מציעה עיצוב מוקפד עם פרטים מסוגננים כדוגמת: חישוקי שפיצים לא יצוקים בצביעה כתומה, מושב וינטג' הכולל תפירה ייחודית, כיסוי אלומיניום למנוע, כנפיים ממתכת חשופה וכמובן פס שחור באמצע מיכל הדלק כתזכורת ל- Scrambler המקורי.     

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל