fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מדור פרסומי: דגמי TM Racing 2015

מדור פרסומי: דגמי TM Racing 2015

צילום: יח"צ

חברת ליגל אופנועים, יבואנית TM Racing בישראל, תחל בימים אלו בשיווק דגמי 2015 של היצרן האיטלקי בקטגוריית האנדורו. הדגמים החדשים של TM Racing מציעים מהפכה של ממש, כשהיצרן מציג בכל הדגמים שלדת אלומיניום בעלת גאומטריה חדשה המספקת יציבות לצד היגוי חד יותר וחווית רכיבה ייחודית. זאת ועוד, כל דגמי 2015 כוללים מנועים חדשים לחלוטין המציעים תוספת כוח המושגים באופן לינארי ומגיעים לשיא זמינות מומנט בסל"ד נמוך יותר. להשלמת השינוי, הדגמים החדשים מציעים עיצוב מעודכן של צבעי TM הכללים בין היתר מושבים חדשים בתפירה ייחודית, גרפיקות, מדבקות חדשות וכיסויי פלסטיקה חדשים. 
ביחד עם השינויים המצויינים, כל דגמי 2015 של TM Racing מציעים את בסיס ה- DNA המוכר של החברה: שילוב בין מנועים חזקים, שילדת אלומיניום קלה ושימוש במכלולים מהשורה הראשונה של היצרנים המובילים כסטנדרט: כך למשל TM מציעה כסטנדרט בולמים קדמיים של מארזוקי בקוטר של 50 מ"מ בעל תאים נפרדים כסטנדרט ובולם אחורי של חברת TM  בדגמי  2T, בדגמי ה-T4 הבולם האחורי מגיע כסטנדרט עם בולם של חברת זקס וניתן לשדרוג לבולם TM. כל אלו מגיעים לצד מערכות פליטה משופרות של  חברת  HGS, נאבות מכורסמות ומשולשי היגוי מכורסמים. אבזור זה מספק אופנוע מוכן ללא צורך, בניגוד לנהוג ברוב הכלים בשוק האנדורו, לבצע שינויים ותוספות המייקרות את מחיר האופנוע. 
מחיר TM Racing אנדורו בנפח 125 סמ"ק שתי פעימות יחל מ- 52,000 ₪ 

דגמי 2015 של TM אופנועי 2 פעימות, שלדה ועיצוב:
כל דגמי האנדורו 2T  בכל הנפחים, מ- 125 סמ"ק ועד 300 סמ"ק  מציעים את השלדה החדשה של TM. שלדת האלומיניום הקלה מציעה גיאומטריה חדשה שתוכננה מחדש במטרה לשפר את יציבות הכלי לצד היגוי מדויק יותר. השלדה החדשה מאפשרת תכנון מחודש של גיאומטריית מערכת הבולם האחורי לצורך יצירת פרוגרסיביות משופרת. בהתאם לכך בולם הזעזועים האחורי עובר שינוי ומתארך בשמונה מ"מ, בעוד ציר הגלגל האחורי מוגדל מ- 22 מ"מ ל- 25 מ"מ, במטרה לספק קשיחות ועמידות טובים יותר בפיתול. לצד שינויי השלדה דגמי 2015 מציעים מנוע חדש ומשופר של TM עם מומנט והספק גבוה יותר מבעבר ואספקת כוח פרוגרסיבית  (שינויי המנוע מפורטים בהמשך על פי הדגמים השונים). להשלמת החידושים, TM מציעה עיצוב כללי מחודש הודות לסט פלסטיקה ולמושב חדש בעיצוב אופנתי הכולל גם גרפיקה חדשה לכבוד 2015.
דגמי 2015 של TM אופנועי 2 פעימות, מנועים חדשים: להלן פירוט העדכונים שנעשו לכל מנוע על פי הנפחים השונים:
125 END סמ"ק:
המנוע החדש בנפח 125 סמ"ק מציע הספק גבוה יותר עם הספקת כוח ליניארית, בין השאר ע"י שימוש בטלטל ארוך יותר עם מסבי גל ארכובה ואטמים משופרים המאפשר את שינוי מהלך הבוכנה ומייצר מומנט גדול יותר. לשם כך גם שונו ושופרו מיקומי תא השריפה, מיקום פתחי היניקה והפליטה וכן תא ההתפשטות של האגזוז. בנוסף, בכל הדגמים מוצעת מערכת יניקת אוויר חדשה.  כמו כן הותאמו מפות הפעלת שסתום האגזוז. 
END 144:
תכנון מחדש של מנגנון הפעלת שסתום האגזוז לאורך חיים משופר.
END 250/300:
מנועי 2 הפעימות הגדולים מציעים שדרוג המנוע להספק גבוה יותר עם הספקת כוח ליניארית, בין השאר ע"י שימוש בהפעלת שסתום כוח אלקטרונית, היוצר פעולה חלקה של בניית כוח וחוסכת התפרצויות. דגמים אלו כוללים גם ראש מנוע ותא שריפה חדשים לשיפור הבעירה והעלאת ההספק.  גם גל הארכובה חדש כולל את מסבי הצד  ואטמים משופרים. אופנועי TM בנפח 250-300 סמ"ק מציעים גם חיישן מצב תיבת ההילוכים, לצורך התאמת מפת תפעול האגזוז להילוך הנבחר ולאספקת כוח חלקה יותר. במקביל TM מעצבת לכלים אלו מחדש את בלוק המנוע , משאבת המים והמצמד, שהופכים להיות קלים וקומפקטים יותר מבעבר.  
דגמי 2015 של TM אופנועי 4 פעימות, שלדה ועיצוב:
דגמי האנדורו 4 פעימות של TM בנפחים 250 ו- 450 סמ"ק מציעים את שלדת האלומיניום החדשה של TM המוצעת גם בגרסאות אופנועי 2 הפעימות אך עם מספר שינויים חשובים. כך למשל, בדגמים אלו, TM מציגה לראשונה תכנון מהפכני של ארכיטקטורת האופנוע שנועד לשפר את אופן חלוקת המשקל והזנת המנוע. זאת היא משיגה באמצעות העברת מיכל הדלק אל מתחת למושב והעברת תיבת האוויר אל מעל המנוע. שינויים נוספים: השלדה מקוצרת כוללת גם שינוי במפסע המזלג הקדמי במטרה לשפר יציבות בנוסף לקבלת ביצועי היגוי גבוהים מבעבר. אופסט מוקטן במשולשי ההיגוי, בהתאמה למפסע ולשלדה החדשים וזרוע אחורית מוארכת לשיפור חלוקת המשקל ולשיפור יציבות.
דגמי 2015 של TM אופנועי 4 פעימות, מנועים חדשים:
250 4T END :
– גוף מצערת עם סעפות יניקה מחודשות לצורך לשיפור זרימת תערובת הדלק.
– מסנן שמן ראשוני מוגדל מעבר העוזר לשמור על רמת סינון שמן מנוע גבוהה ואיכותית.
– תכנון מחדש של מערכת הפליטה במטרה להגיע להספק גבוה יותר לצד אספקת כוח חלקה יותר.
– הוספת חיישן מצב תיבת הילוכים, כדי להתאים מפת ההזרקה/הצתה להילוך הנבחר.
450 4T END:
– גוף מצערת עם סעפות יניקה מחודשות לצורך שיפור זרימת תערובת הדלק.
– תכנון מחדש של מערכת הפליטה במטרה להגיע להספק גבוה יותר לצד אספקת כוח חלקה יותר.
– הוספת חיישן מצב תיבת הילוכים, כדי להתאים מפת ההזרקה/הצתה להילוך הנבחר.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל