מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
TGB מציגה- 7 דגמים חדשים בישראל מקטנוע ספורטיבי לצעירים ועד קטנוע מנהלים 300
צילום: יח"צ
חברת ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את קטנועי TGB. לרגל השקת המותג, עד לסוף שנת 2014, מציעים ב- ד.ל.ב מוטוספורט את הכלים בהנחות משמעותיות של בין 1,000 ל 2,000 שקל או בחבילות מימון אטרקטיביות של 36/48 תשלומים ובתוספת חבילות אבזור בשווי של בין 500 ל-2,000 שקל. כל הכלים נמכרים עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת קילומטרים. היצע הדגמים של TGB מספק מענה לכל מטרה ודרגת רישיון.
קטנוע ספורטיבי לצעירים ה- Bull&T 125 – קטנוע ספורטיבי עם ביצועים מצוינים, המיועד לקהל הצעיר במחיר מחירון של 14,066 שקל וכולל חבילת אבזור בשווי של 500 שקל. במחיר זהה, עם חבילת אבזור באותו השווי, מציעים בד.ל.ב מוטוספורט את קטנוע השליחים אקספרס 125 ,קטנוע ייחודי ויעודי לעולם השליחויות ושוק העבודה המוצע עם ארגז שליחויות מובנה בנפח של 150 ליטר.
בתחום קטנועי המנהלים מציעה TGB 3 דגמים מסדרת X-motion המתחרה בדגמי הקטנועים הנמכרים ביותר כיום בשוק הישראלי. הX-motion 125 מוצע במחיר מחירון של 20,066 שקל עם חבילת אבזור מצורפת בשווי של 1,000 שקל.
ה- X-motion 250 מוצע במחיר מחירון של 26,407 שקל בתוספת של חבילת אבזור בשווי של 1,500 שקל. את הדגם הבכיר בסדרה הX-motion 300 מציעה ד.ל.ב מוטוספורט במחיר מחירון של 28,407 שקל ובתוספת חבילת אבזור בשווי של 2,000 שקל. כל דגמי הX-motion מציעים נפח אחסון ענק מתחת למושב המאפשר איחסון של 2 קסדות מלאות!
ד.ל.ב מוטוספורט משיקה בנוסף שני קטנועים מדגם BELLAVITA בתצורת רטרו – "וספה סטייל". הקטנועים מצוידים במערכות מתקדמות ביותר כמו מנועים חזקים ובעלי תצרוכת דלק נמוכה, מערכות הזרקת דלק, תאורת לד, צביעות מיוחדות ועוד. ה-BELLAVITA 125 יימכר במחיר מחירון של 21,066 שקל כשאליו מתווספת חבילת אבזור בשווי של 1,000 שקל. הרוכשים של BELLAVITA 300ייהנו ממחיר מחירון של 28,207 שקל ולחבילת אבזור מצורפת בשווי של 2,000 שקל.
בנוסף להנחות במחיר, לחבילות האבזור והאחריות לשנתיים, מציעה ד.ל.ב מוטוספורט במקביל גם הצעות מימון אטרקטיביות. כך לדוגמא, ה- BULL&T וה-EXPRESS מוצעים בתשלום חודשי של 299 שקל ל-3 שנים בתוספת מקדמה של 3,302 שקל . ה- X-motion 125 מוצע ב-36 תשלומים של 399 שקל בתוספת מקדמה של 5,702 שקל.
נעמן זהר,מנהל תחום דו-גלגלי ב- ד.ל.ב מוטוספורט, אמר כי TGB" הינו מותג קטנועים מוביל ואחד משלושת המותגים הגדולים בטייוואן. איכות הייצור של הכלים היא מהשורה הראשונה של יצרני הקטנועים בעולם. היצרן משמש כיצרן OEM של חלפים כמו וריאטורים וממסרות ליצרנים אחרים כמו פולאריס, סאן יאנג ופיאג'יו ועוד רבים אחרים. מהיכרות רבת שנים עם המכלולים ואיכויות הייצור של TGB וכמובן בגיבוי של היצרן אנו נותנים ללקוחותינו את האחריות הזו על הקטנועים, אחריות שנחשבת לאחת מהטובות ביותר בענף.
הכלים של TGB יימכרו עם אחריות ל-24 חודשים וחבילות אבזור בשווי של בין 500 ל- 2,000 שקל; רון פת, מנכ"ל ד.ל.ב מוטוספורט: "היעד שלנו הוא להתברג בין שלושת יבואני הקטנועים המובילים בשוק"
— מדור פרסומי —
מזה המחירים האלו עלק מבצעים כל בר דעת ירוץ מייד לרחוב המקביל לרכוש קיוואי בחצי מחיר נמאס מהיבואנים הגדולים שלא מקדמים כלום חוץ מהחשבון בנק שלהם כנראה ככל שאתה יותר גדול אתה גם יותר רעב.
שלא נצטרך לראות את השטויות שאתה מעלה כאן מחדש כל פעם.
לדעתי לפי איך שאתה כותב ומביע דעתך על הכיסים העמוקים של היבואנים אתה בטח רואה חשבון.
אבל לצערך אתה רואה חשבון רק של אחרים ויושב כל היום על המקלדת ובוכה על מר גורלך שאתה לא יכול לקנות אפילו לא קטנוע ב5000 שקל.
וכל מה שנותר לך זה לחכות שהיבואן שאתה עובד אצלו אחרי שתתחנן למנהל שלך אולי יתן לך איזה חמישים סמק לנסוע איתו הביתה בשבת ולקחת את הקונפה שלך מאחור וכל הדרך לרכב בווילי בגלל המשקל שלה.
ד"א לא אמרתי לך שאתה כבר צריך להגיד לה שתעשה דיאטה…או שהאוזניים שלה כאלו שמנות שסגרו לה את החלל של האוזן והיא גם לא שומעת.
אל תלך מכאן אתה עושה לי שמח.
2-3:יאיר וליאור לאור דימיונות והזיות שאתם סובלים אני בטוח כי ב- קופ"ח שלכם יש פסיכיאטר טוב שיכול להקל עליכם את התופעה של הזיות ואז תוכלו לדמיין אותי קצת אחרת ויותר קרוב למציאות. תהיו בריאים.
אני הולך לפתוח קבוצה בפייסבוק שתתנגד לכך שתפסיקו לכתוב כאן.
עשיתם לי את הערב.
לא הפסקתי לצחוק מהתגובה של מספר 3.
אני מבקש מרמי עם הקקווסקי שיתן תשובות מעט יותר מצחיקות שיהייה סבבה על מנת שמספר 3 יתעצבן ויענה כאן באופן מצחיק עוד יותר.
תודה בשם הקוראים.
אני רואה את התגובות שלך כאן כבר כמה פעמים.
כל הזמן אתה מתלונן ומנסה לפגוע ביבואנים.
לא היית מעולם יבואן ואתה ממש כנראה לא יודע איך דברים מתנהלים ואת העלויות של אחזקת העסק.
לא מפריע לי שאתה נכנס בהם אבל צריך לעשות שעורי בית קודם.
זו דעתי כמוון.
האם זה שיהיה הוא סאנינג במכלולים? כלים מגניבים קלילים אמינים, אם אשוב לקטנוע בהחלט זה יעמוד על הפרק
לא צריך ליהיות בעל תואר במנהל עסקים או פרופסור לכלכלה כדי להבין ולדעת שהמחירים פשוט מופרחים ומופרזים מעל כל היגיון היבואנים הגדולים מכתיבים את הקצב גורפים כסף גדול ונותנים כסף קטן לפריירים שעובדים אצלהם [יאיר וליאור] הרי ידוע פריירים לא מתים רק מתחלפים ומי שעניו בראשו ידע להיזהר.
אתם מציעים אולי לפחות ביטוח חובה חינם לשנה כמו כשקונים דיאלים דרך אלבר? נראה לי זה כבר צריך להיות הסטנדרט אם אתם מנסים להתחרות במחיר