fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מדור פרסומי: דוקאטי פניגאלה 1299 בישראל

מדור פרסומי: דוקאטי פניגאלה 1299 בישראל

צילום: יח"צ

ליגל אופנועים, יבואנית דגמי Ducati בישראל, החלה בשיווק הגרסה החדשה של הפאניגלה בארץ. דוקאטי פאניגלה 1299 מציע, כמיטב המסורת של יצרן הפרמיום הבולונוזי, את שיא הטכנולוגיה, עיצוב וביצועים של ספינת הדגל הספורטיבית של המותג. הפאניגלה החדש הינו אחד מאופנועי הספורט הקלים והחזקים בעולם עם יותר עוצמה מאי פעם, מערכות אלקטרוניקה וטכנולוגיה חדישות וידידותיות למשתמש. הפאניגלה 1299 מגיע לישראל בשתי גרסות. גרסת 1299 וגרסת 1299S. מחיר "מזומן על הכביש" של פאניגלה 1299 יעמוד על 188,000 שקל, בעוד גרסת ה- S תעלה 229,000 שקל.
הפאניגלה החדש מחליף למעשה את הגרסה היוצאת בנפח 1199 ומציע מנוע L-טווין סופרקוואדרו בנפח 1299 סמ"ק שהושג על ידי הגדלת קוטר קדח הצילינדר ל- 116 מ"מ ! לעומת 112 מ"מ ב-1199. המנוע מציע 205 כ"ס (10 כ"ס יותר מאשר בגרסה היוצאת) ומומנט של 14.7 קג"מ המושגים ב-8,750 סל"ד וכל זה עם משקל מדהים של 166.5 ק"ג ! הפאניגלה החדש שומר על המסורת ללא שלדה קלאסית ומציע שלדת מונוקוק מאלומיניום עם גאומטריה שונה. זוית מזלג של 24 מעלות (Marzocchi מדוחס בקוטר 50 מ"מ עם כוונון מלא, בעל חלק פנימי מאלומיום מוקשה) כשציר הזרוע האחורית (זרוע חד-צידית, בולם Sachs עם כוונון מלא) זז לאחור ב-4 מ"מ. בסיס הגלגלים עומד על 1,426 מ"מ. לביטחון בלימה מלפנים מוצע זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ עם קליפרים מונובלוק Brembo M50 רדיאליים 4 בוכנות. לבלימה מאחור מוצע דיסק בודד בקוטר 245 מ"מ עם קליפר בן 2 בוכנות.
כיאה לדגם חדש ולספינת הדגל של דוקאטי, מספר מערכות האלקטרוניקה אינו נופל מהדגם היוצא אלא להפך. הפניגאלה 1299 מתופעל על ידי מצערת אלחוטית המשודכת למערכת ניהול מנוע בעלת שלושה מצבים – ספורט, מרוץ ורטוב. 
כל אחד מהמצבים, משנה את רמת ההתערבות של שאר המערכות האלקטרוניות באופנוע. מתאים לכמה מצבי מזג האוויר וסגנונות רכיבה 
מערכת בקרת בלימת מנוע EBC בעלת שלושה מצבים מונעת בלימת מנוע קיצונית ומשפרת את הכניסה לפניות של הבלמים
בנוסף קיימת מערכת בקרת אחיזה DTC משולבת ב- ABS בעלת שמונה מצבים, מצב 8 בעלת התערבות מרבית ועד למצב אחד עם התערבות מינימאלית בעת איבוד אחיזה. 
מערכת Cornering ABS – הדור האחרון של Bosch מציע מערכת ABS הפועלת גם בפניות מעל הטיה של 20 מעלות ! מערכת ה- ABS משתנה ל- 3 מצבים אשר בכל מצב משתנה ההתערבות של המערכת וקובעת באיזה גלגלים היא תפעל (למשל במצב Race המערכת מבטלת את הפעולה שלה בפניות ואינה נועלת על הגלגל האחורי כדי לתת אפשרות להחליק את הגלגל בכניסה לפניה).
מערכת DWC – מערכת הווילי קונטרול של דוקאטי מציעה לך את האפשרות של הרמת גלגל האהובה על לא מעט רוכבים באופן נשלט. מערכת בקרת ווילי, שולטת על הגובה וזמן השהייה של הגלגל הקדמי באוויר. 
מערכת Auto tire calibration – מערכת המודדת את מידות הגלגל האחורי בזמן רכיבה ונותנת אפשרות לשנות מידות של גלגל ולהתאים את המערכות האלק' הכי טוב לצמיג הנבחר.
הפאניגלה החדש מציע עוד יתרון ייחודי נוסף עם מערכת ה- DQS UP/DOWN המשופרת שמציעה החלפת הילוכים  מהירה ללא שימוש במצמד להעלאה או הורדה של ההילוכים,. יש גם מסך TFT כדי שהרוכב יקבל את כל הנתונים בצורה המרבית. מועד הטיפולים כולל טיפול קטן ב- 12,000 ק"מ וגדול כל 24,000 ק"מ. 
ליגל גם תציע את גרסת ה- S, לאלו שגרסת ה-1299 לא מספיק יוקרתית או ספורטיבית עבורם. גרסת ה-S מציעה יותר שליטה אלקטרונית ומפרט יוקרתי יותר הכולל בין היתר: 
Ohlins Smart EC with semi-active steering damper: בולמי אוהלינס עם מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מסוג NIX30 עם ציפויי TIN מתכוונן חשמלית חצי אקטיבי. מאחור מוצעת זרוע חד-צידית עם בולם אוהלינס TTX36 עם כוונון מלא מתכוונן חשמלית חצי אקטיבי. מתלים אלו "מרגישים" את תוואי הדרך ואת סגנון הרכיבה של הרוכב (פתיחת מצערת ובלימות) ומשתנים באלפיות השנייה  למצב האופטימלי לאותו הרגע. מלבד זאת זוכה גרסת ה- S ב- Full LED lighting המספקת תאורת LED מלאה, כנף קדמית מסיבי פחם, חישוקים מחושלים קלים מצמד מחליק למניעת נעילה של הגלגל האחורי בעת הורדת הילוכים, אפשרות לשינוי רמת ההתערבות של בקרת אחיזה תוך כדי נסיעה. 

— ידיעה פרסומית —

2 תגובות ל מדור פרסומי: דוקאטי פניגאלה 1299 בישראל

  1. אבל עם הכי הרבה עוצמה ? לא סגרנו שהHP4 הוא החזק?

  2. עוד אירופאי עם נתונים על הנייר שבמסלול המרוצים מגמגם(וגם יותר מידי נייר צריך להוציא מהכיס ללא הצדקה)

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל