fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר

אנונימוטו: רחב שוליים | קורונה.

אנונימוטו: רחב שוליים | קורונה.

פינת אנונימוטו (שילוב של אנונימי ו… נו, מוטו) מספקת במה ללא עריכה למחשבות של הקוראים, אנחנו מפצירים בכם לא להיפגע מהדברים שנאמרים כאן, בעיקר בגלל שזה לא מגניב, אבל גם בגלל שזאת לא הכוונה. פעם היו שולחים מכתבים למערכת – היום אנחנו מספקים במה חדשה, אחרת, בלי צנזורה. תכתבו יפה ואנחנו נפרסם את זה ובלי להזכיר שמות, אפילו נמציא לכם כינוי מגניב כדי שתוכלו לפרסם עוד טקסטים. זהו. עוד פרטים אחרי הטקסט של "רחב שוליים". תהנו.


 

קורונה. / רחב שוליים

קורונה. פעם, טיסה לחו"ל היתה דבר חגיגי, אנשים התלבשו יפה לטיסה, קיבלו רשימת מתנות שאין בארץ כמו מכונית על שלט וכו', פעם גם היתה גאווה להיות אופנוען, ללכת עם הקסדה ביד והשריטות שעליה היו כמו איקסים על הקנה, גאווה. תרבות הלואוקוסט גרמה לייצוא זבל אדיר לחו"ל, מלא שגרירים של הישראלי היפה, פעם מחיאות הכפיים במטוס היו קצת מפדחות, היום יש טיסות שוקולד והבני זונות לא מביאים רק שוקולד, הם מביאים בעיקר קורונה וכל העולם על הזין שלהם.

אנשים ביינוניים הפכו לאנשי העולם הגדול. פעם לאופנוען היה באמת אופנוע. עם הילוכים. היום כל שליח על קטנוע אומר שיש לו אופנוע, זה מילא, כל הזבלים והמוגבלים שמשחקים אותה מחסלים או גובים עם הטימקס או האיי קיי, אלו שלא הצליחו להוציא רשיון על אופנוע הילוכים, אלו שלובשים טריינינגים שחורים או חולצות מותגים מזוייפת מהבגא'ז של אלירן, אלו הם הקלישאה המאומתת של אדם קטן עם זין קטן ואישיות קטנה רוצים "אופנוע" גדול, למרות שזה בכלל קטנוע ובגלל כאלו, אני מתבייש ללכת עם קסדה ברחוב. לא רוצה להיות חלק מהעם הזה. לא בגללם וגם לא בגלל החנבצים האלו, שקונים אופנוע שגדול עליהם ב-10 מספרים, עם ברכיות, שמזיינים את השכל ברשת על כל מיני שיט שקראו בפורום בחו"ל על צמיגות שמן ומרווח שסתומים לא נכון ובאים למוסך שייבדקו להם שמן כי הם לא יודעים וגם לנפח אויר ושיש להם רעידה קטנה בכידון באיזור תשעים.

יא בני זונות. כל אופנוען של פעם, עם R750 חבוט, בלי ABS ובקרות מהתחת, נותן לכם בראש בכל כביש ובלי סיפורי גבורה מלווים במצגת תמונות. אולי הקורונה באה בזמן.


 

עכשיו תורכם, שלחו לנו את הטקסט האנונימי שלכם, אם הוא יהיה טוב הוא יפורסם כאן.

    2 תגובות ל אנונימוטו: רחב שוליים | קורונה.

    1. לפנים של כל הערסים ,אבל מצד שני קצת גזעני ומתנשא הייתי מוותר על עניין השוקולד ולא מנסה להכליל ,
      מצד שני יש צדק בהכל ,פואטי ככל שיהיה גם סוג של צדק (מאיר שהלך מקרציה ולא מקורונה אמר), אולי באמת טוב לדלל את האוכלוסיה שגם ככה מזיקה לכדור הארץ ולא שומעת מוזיקה של מאיר אריאל, אולי אבל אז זה כבר לא יהיה צודק.

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל