fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

דוקאטי L’Avventura מבית WSM

דוקאטי L’Avventura מבית WSM

אביעד רייס

היצירה החדשה מבית מדרשו של בונה האופנועים האוסטרי הדגול, מכוונת לספק יכולות מעולות בכביש או בשטח. אם תרצו, האינטרפרטציה שלו לאיך צריך להיראות אופנוע ADV אמיתי. האמת? אנחנו מסכימים. בלב המכונה פועם מנוע דוקאטי L-TWIN מקורר אוויר בנפח 1100 סמ"ק. זו לא הפעם הראשונה בה הופך סיגל אופנוע דוקאטי לאדוונצ'ר, אך בניגוד לפעם הקודמת שהייתה הזמנה אישית של פרוייקט, האופנועי הנוכחי מיועד להיות מיוצר במספר יחידות מוגבל מאד, ולהמכר לרוכבים בודדים ברי מזל. מאד.

השלדה נלקחה במקורה מהיפרמוטרד, אליה התווספו מאפיינים הכרחיים לפרויקט –  זרוע אחורית בבניה עצמית, כלוב מיגון העוטף את המנוע ומיגון גחון BAD-ASS במיוחד.

הפיירינג ושאר החלקים המכסים את גופו הערום של האופנוע עשויים קבלר ויוצרו ע"י הסדנה, שביקשה לתת לאופנוע איכויות מודרניות אך גם לשחזר את אווירת האדוונצ'ר של שנות ה-80 וה-90 – המושגת גם בזכות זוג פנסי ה-HELLA המקשטים את הפרונט החייזרי.

מקדימה מזלג SHOWA הפוך ומאחור מונושוק OHLINS מתכוונן, גלגלים במידות "21 ו-"17 עם צמיגי שטח קרביים ובלמי BREMBO מקדימה ומאחורה – כשסיגל והצוות שלו בונים אופנוע, הם עושים את זה כמו שצריך.

ע"מ להגדיל את טווח הרכיבה, ציידו ב-WSM את ה- L’Avventura בשני מיכלי דלק קלילים מאלומיניום – אחד במיקום הקלאסי ושני בתת השלדה – יחד הם מציעים קיבולת של 24.6 ליטרים. שני המיכלים מחוברים בחיבור מהיר, מה שמייתר את הצורך למלא אותם בנפרד. מושב נוח במיוחד הוענק לאופנוע – כזה המאפשר העברת גוף קדימה/אחורה, חסין למים ומונע החלקה.

להשלמת החבילה – מתקן ייעודי פריק ל-GPS, לטובת רכיבות ארוכות בחורים נידחים במיוחד.

בא לנו ממש על אחד כזה בחנייה.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל