fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
HJC
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

גלריה: יום מסלול ללקוחות עופר אבניר

גלריה: יום מסלול ללקוחות עופר אבניר

מיקי כהן

צילום: אסף רחמים

אנחנו פוגשים מציאות החדשה בימים אלו, מסלול מוטורסיטי ליד באר שבע אירח כבר יום מסלול אחד או שניים בעברו, ואז קרתה הקורונה ובמשך כמה חודשים לא הייתה פעילות מסודרת במסלול, זהו יום המסלול הראשון בתקופה האחרונה (ובתקווה שלא האחרון עם איומי הגל השני), ביוזמת עופר אבניר, לטובת לקוחותיה, ובהגבלת כמות המשתתפים בהתאם להוראות משרד הבריאות.

בבוקרו של יום חמישי אחד, התקבצו כ-50 רוכבים חמושים באופנוע הכביש של מותגי סוזוקי, אפריליה, הוסקוורנה, מוטו גוצי ו-CF MOTO. רישום קצר וחתימה על הצהרת בריאות – כנהוג בימינו – חלוקה לקבוצות, תדריך בטיחות ומיד עולים על המסלול לסשן ראשון.

כל רוכב זכה לחמישה סשנים מהנים של 20 דקות כל אחד על המסלול. על הארגון הופקדו אנשי רייסטראק אשר היו אמונים על ההובלה, לוחות הזמנים, המרשלים וכמובן אווירת יום המסלול, על הצילום משתתפי יום המסלול הופקד אסף רחמים.

אנשי עופר אבניר הפקידו בידינו סוזוקי GSX-S750 אשר התגלה כשותף לא פחות ממצויין לאותו יום. הרכיבה למסלול עברה בנעימים ולאחר כשעה וחצי של רכיבה הגענו למסלול רעננים ומוכנים ליום המסלול.

על המסלול עצמו היה הג'יקסס אופנוע נעים וכייפי המשתף פעולה בקלות גם אם עשית טעות או שתיים במהלך פניה כזו או אחרת.
החלק הקשה ביותר בכל טיול או יום מסלול היא הדרך חזרה הביתה. אתה עייף ורוצה להגיע כמה שיותר מהר. גם כאן התגלה הג'יקסס בגדולתו כאשר הצליח להעביר את הדרך חזרה במהירות ובנוחות.

כאן המקום לציין לטובה את היוזמה של עופר אבניר. כל פעילות של יבואן למען לקוחותיו הינה מבורכת ושאפו לעופר אבניר אשר היו הראשונים להרים את הכפפה לאחר הסרת ההגבלות.
כמו כן, תודה לאנשי רייסטראק על ארגון למופת.

ואם פספסתם את יום המסלול, לא נורא. עופר אבניר מארגנת יום מסלול נוסף בתאריך 2.7.2020 בדיוק באותם תנאים הכוללים צלם מקצועי, כיבוד, שתיה קלה וארוחת צהריים. וכל זה במחיר של 99 ש"ח ללקוחותיה.

גלריה מיום המסלול למטה

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל