fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

הלב הכתום – שיחה עם תומר ברעם

הלב הכתום – שיחה עם תומר ברעם

צח כנען

צילום: יח"צ

השבוע עזב תומר ברעם, הידוע בכינויו "כרובי", את משרת מנהל המותג של ק.ט.מ והוסאברג בישראל. בשנת 2007 עזב ברעם את המדיה האינטרנטית באופן חלקי ויצא לדרך בתפקידו. במהלך שש השנים שחלפו עברה ק.ט.מ לא מעט שינויים כשהחלה לתת דגש גדול גם על תחום הכביש. בארץ עבר שוק האופנועים לא מעט טלטלות אבל דווקא בתחום השטח רואים בארץ פריחה, בין היתר עם כניסתם של מתחרים רבים. למרות התחרות הקשה ק.ט.מ מצליחה להגדיל את כוחה בשוק כשבשנה החולפת מכרה כ-300 אופנועים, הישג מרשים לכל הדעות.
רגע לפני שיצא תומר לדרך חדשה ברשת כלי בית גדולה פגשנו אותו לשיחת סיכום קצרה בה התרשמנו כמו תמיד עד כמה הוא מחובר למוצר אותו הוא מוכר ולמעשה חי אותו. מן הסתם זו גם אחת הסיבות להצלחתו.

תומר, מה מקור השם כרובי?
"לפני מספר שנים רכבנו מספר חברים קרובים בטיול באזור בר-גיורא וכשעשינו הפסקת פיקניק, הציעו לי קערת סלט וסרבתי, כי אני לא אוהב סלט. יחד עם זוגתי לחיים, לפני שנישאנו, אמרנו: שאני לא אוכל סלט ואוהב רק כרוב.
אלון סקניה ידידי פתח פיו בתרועה רמה: "מהיום שמך כרובי". די התרגזתי וכעסתי, לא הגבתי ובמשך תקופה ארוכה אף לא הסבתי פניי למי שפנה אליי כך.
בשנת 1999 בפורום העבר ב-IOL , מכיוון שכבר כולם כינו אותי בשם כרובי וכדי שיהיה קל לזהותני, בחרתי בו ככינוי שלי באתר ובהמשך, כידוע, בכל שאר הפורומים".

שיתוף הפעולה בין ק.ט.מ לבאג'אג' התקבל בפליאה מסויימת בעולם. מה דעתך על שיתוף פעולה זה?
למעשה שיתוף הפעולה עם באג'אג' עשה רק טוב לק.ט.מ. כל היצרנים האירופאים כגון ב.מ.וו, טריומף והונדה עובדים כעת מול חברות יצור אסיאתיות.
למרות שנשמעו בתחילה דעות כגון: "עוף בקארי כתום" נקודת חיבור זו עשתה רק טוב למשפחת דגמי הדיוק המיועדים לרכיבת כביש.
הדיוק 125 הוא הדגם הנמכר ביותר באירופה השנה של החברה ודגם הדיוק 200 הגיע ב-29/7/12 להליכי תקינה ורישוי בישראל כשרשימת ההמתנה עבורו בסוכנות רק הולכת ומתארכת.
מחיר הדיוק 125 הודות לייצור במזרח, עומד כעת על 29.900 ש"ח ודגם הדיוק 200 יתומחר תמורת 36.900 ש"ח, עובדה שתתרום רבות לרוכבי קטגוריית ה A1. לעניות דעתי ק.ט.מ תעקוף השנה במכירות את ב.מ.וו והשיתוף עם באג'אג' ימשיך להוכיח את עצמו.

תומר. העט שלך, השעון, המשקופים, הקלסרים, כיסוי האייפון- הכל בצבע כתום. מהו הצבע האהוב עליך פרט לכתום?
השילוב של שחור עם כתום.

כידוע, המוטו של דגמי השטח מתוצרת ק.ט.מ הוא Ready to race. איך אתה מתייחס למוטו זה?
חברת ק.ט.מ הם אלופי המיתוג והפרסום. עברתי אצלם קורס במיתוג וזהו תחום שהוא עולם ומלואו. לפיכך הסיסמה שנבחרה עבור דגמי הכביש היא Are you ready? שמייצגת בישירות ובפשטות- אקשן ואקסטרים.

מתי ישבת לראשונה על גבי מושב אופנוע?
לדעתי, כשהייתי בן תשע. תמיד היו אופנועים בבית, דודי מוישיק לוקח חלק בקבוצת רכיבה, לסבי היה סוזוקי 550 מודל 1985 ולאחריו R750 מודל 1986.פנטזיית הרכיבה שלי החלה רק לאחר השירות הצבאי. קניתי יחד עם כמה חברים טוסטוס פיאג'ו C וחרשנו איתו את פרדסי פתח-תקווה, כשעוד היו פרדסים. לאחר מכן רכשתי סוזוקי GS 500, ER 500 וכו' וכו' וכו'.

האם קורה שאתה "חותך" בשעות העבודה מהמשרד ויורד לשטח?
קורה, קורה והרבה. בעבר הייתי חותך מתוך תירוץ של לצאת עם לקוח לרכיבת מבחן. לובש את כל הציוד ונעלם לכמה שעות. מה שעוד קורה הוא שלפעמים רכיבות הבוקר שלי מתארכות עוד ועוד ואני מגיע מאוחר למשרד.

אני מבין שכעת אתה עם הוסאברג?
נכון. TE 300.

מה דעתך על דו"גרי?
אולי בעקבות מותו של טל, סברתי כי האתר צריך להיות מעין אנדרטת זיכרון ורק להדגיש את טל ז"ל. בדיעבד אני שמח שדו"גרי מצא כיוון עצמאי עם אלטרנטיבה יפה ומעניינת, גם אם שונה מעט ממה שטל תכנן.
האתר בפירוש משרת את המטרות של טל: חיבור חזק לשוק, כתיבה מעניינת והחיבור לכלים ולקהל הגולשים.

מערכת דו"גרי מאחלת לתומר יקר, בהצלחה בכל אשר יפנה

 

גלריה

15 תגובות ל הלב הכתום – שיחה עם תומר ברעם

  1. וברור פעילות שגררה אחריה את השוק הדושים כולו. בהצלחה.

  2. איש חמוד, נעים הליכות, תמיד עוזר, בהצלחה בדרכך החדשה

  3. הדבר הכי מגניב שאתה ילד.
    כרובי בהצלחה אחי

  4. עכשיו כשמסתובבים לרוכבי השטח עשרה יצרנים בין הרגליים גם זה יגיע לדעתי.

  5. נהניתי מאוד לעבוד מולך, מגיע לך המון כבוד

  6. ההצלחה של ה"קנית תיקנת מכרת" למי שלא מכיר (ק.ת.מ) הייתה בארץ כי היה ווקום ענק. ולא הייתה תשומת לב בשוק הזה לחברה שמתעניינים בו.
    תומר יצא בזמן כי המותג ילך וירד. ומה שיקרה הוא שמי שיבוא במקומו יקבל את כל הריקושטים הרעים.

  7. על איזו אבדה אתב מדבר? מה קורה כאן… אתה על פיטריות מהודו..?
    עם כל הכבוד. המותג לא עלה והתקדם בגללו בלבד. המותג טוב ונכנס הזמן הנכון לשוק. פעם היה זבל של כלי. המותג שידרג את עצמו במחינה מקצועית ולכן גם הצליח. הרוכבים הישראלי לא פריירים וגם המחיר היה מיוחד להרבה מקורבים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל