fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4 – טנרה
קאברג שחורי 205 על 35
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
פוני PNY באנר מתחת לשורת הלוגו
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פוני pny באנר קוביה צידי
תמוז
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
v12 באנר צידי
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
voge מוטו24 באנר
HJC

נותן ברייס: הסיבוב האחרון של ג'רמי קלארקסון

נותן ברייס: הסיבוב האחרון של ג'רמי קלארקסון

אביעד רייס

תמונה: motorauthority.com

קלארקסון עולה לסיבוב פרידה אחרון מהמסלול של התכנית שאותה הוא מגדיר כ"בייבי" שלו. תכל'ס, כל סיפור קלארקסון הוא סיפור עצוב- גם למעריצים שלו שאיבדו את התכנית שהם כל כך אוהבים (מחכים כבר לחזרה) וגם לצוות התכנית ובמיוחד לקלארקסון. 

אז נכון שאומרים שהוא בן אדם רע (מה שלא בטוח בכלל), ונכון שבעבר היה אחראי ל"פניני חוכמה" כאלו ואחרות שלא הוסיפו לו כבוד אבל בטוח שגם אם הוא לא התנצל, עמוק בפנים הוא עצוב על הדרך בה הסתיימה שושלת מפוארת כל כך בצורה לא מכובדת כל כך.

למרות המקרה האלים (שלא באמת ברור מה קרה בו לפרטי פרטים) אי אפשר להתעלם מהגדולה של טופ גיר, ומזה שאין, ולא יהיה משהו דומה לה. טופ גיר היא הרבה מעבר לסתם תכנית רכב, והמגישים שלה הם לא סתם מגישים. קשה לראות את הפנים של קלארקסון, האמונד ומיי בלי שזה יעלה לכם חיוך על הפנים, ובלי לחשוב על מה הם זוממים עכשיו. 

האתגר האחרון של קלארקסון במסגרת טופ גיר היה קשה מאין כמוהו, לבחור אחת משלוש אופציות בה ינהג בסיבוב הפרידה- 
מרצדס AMG- GT, פרארי לה- פרארי או הפרארי 488 GTB. רחמנות עליו. 
במה בחר קלארקסון לבסוף? לחצו פה ותגלו. 

רק נגיד שהמכונית שהוא בחר הגיעה חדשה דנדשה ישירות מהמפעל, והכסף שנאסף מסיבוב הפרידה הזה (סביבות ה 156,000 דולר), נתרם לבית האומניות Camden Roadhouse

3 תגובות ל נותן ברייס: הסיבוב האחרון של ג'רמי קלארקסון

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל פורצה125 – יוני25