fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

לארוז לך? אין צורך אני אוכל פה

לארוז לך? אין צורך אני אוכל פה
תמונות מכאן ultimatemotorcycling.com

"וואוו", OMG"", "טירוף" ו- "איפה שודדים כאן בנק" הן רק חלק מהמילים שיצאו לנו מהפה ברגע שראינו את היצירה הזו. 


מה קורה כאן בעצם? האם יכול להיות שחברת ציוד רכיבת האדוונצ'ר החליטה לעבור ליצור אופנועים? 
אז לא, מדובר בשיתוף פעולה של BMW ו-Tourtech  בייצור של גרסת קונספט קרבית ביותר של הלוויתן הבווארי. 

ההשראה ברורה – רוחו של סבא HP2 מרחפת מעל, ובודקת שהנכד עומד בסטנדרטים. סופר אנדורו חדש מבית BMW נולד. 

המנוע מנוע בוקסר 1200 סמ"ק מקורר מים, והמשקל משקל מופחת – כמעט 50 קילוגרמים פחות ממשקלו של האדוונצ'ר השמנמן (סה"כ 199 קילוגרם משקלו של הרמבלר). 

ה-Rambler הוא למעשה מיקס שנוצר משלושה דגמי ב.מ.וו שונים: שלדה ומנוע מה-R1200R נייקד, זרוע אחורית ויחידת ההינע מאדוונצ'ר GS1200 ומזלג קדמי מ-F800 ADV (230 מ"מ).

ג'אנטים אקסל, גומי מצלר, ומערכת בלימה עם דיסק אחד בלבד לטובת הדיאטה. אל דאגה, מערכת ABS כלולה כמובן בעסקה ומיכל דלק בעל קיבולת 16 ליטר גם קיים כדי שתוכלו לרכב רחוק בלי לעצור. 

כשמסתכלים על הרמבלר החדש, אפשר בעצם להבין שנפטרו כאן מכל מה שמיותר, כדי להגיע לתוצאה שלפניכם. הפיירינג המוגזם נעלם, וכך גם כך הפיצ'פקעס האחרים. אנחנו נשארנו עם מפלצת שאוהבת גז והרבה חום בלב. 

תיבת האוויר וחלקי הפיירינג שכן שרדו עוצבו מחדש ויוצרו מתערובת קלילה מקרבון-פיבר. גם האגזוז מתוצרת אקרופוביץ' נוצר מחומר דומה. 

רצתם לבנק? לאט לכם. 2 יחידות בלבד יוצרו ע"י החברות נכון להיום, עליהם זכו לרכב מספר אנשים מוגבל מאד. כרגע אין תוכניות להביא לייצור את ה-HP2 המודרני הזה, אך לכו תדעו, אולי מישהו ב-BMW יקבל קצת שכל. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל